tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xClaudiaaL

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 09:53

Oh Karuna, wat klote allemaal. Ook dat er niemand is bij wie je terecht kan en dan ook dat gedoe met huis er nog bij. Wat een ellende :(:) vanaf hier een hele dikke knuffel!

Denies, super jouw instelling! Laat volgend jaar maar helemaal jouw jaar worden! Komt helemaal goed!

Sharon, voor jou ook een hele dikke knuffel! Sterkte

Hier gaat het best lekker, lekker aan het feesten en doen, leuke jongen ontmoet en dat laat ik maar op zn beloop nu, ik zie wel waar het strand :)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:42

Karuna, is het niet een idee om een roommate / huismaatje die ook een aangepaste woning nodig heeft te nemen? Ik noem maar wat, maar dat zou de kosten drastisch laten dalen en heb je ook iemand om tegenaan te praten. Ik noem maar wat. Volgens mij woonde je vrij groot als ik het goed heb.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:09

Denies en diertje you go girl. Die instelling heb ik bij vlagen ook, maar bij vlagen ook zeker niet.

Sharon moeilijke beslissing kennelijk. Sterkte Alleen geen ervaring met jou kant.

Mer nee huisje is inimini alleen ivm aangepast en best een ruime tuin maakt dat ik met bijstandsnivo het domweg niet kan betalen. En een groot nadeel van gaan samenwonen in welke vorm dan ook. Ik raak dan allimentatie kwijt dus dat is geen optie tenzij met een nieuwe partner. Eenzaam ben ik niet maar op dergelijke momenten mis ik domweg een uitlaatklep naast de mensen die zo langzaam denk ik gek worden van mijn buien. of iemand die regelwerk kan overnemen. En die laatsten zijn er niet omdat ik het echt zelf moet doen.

Bij vlagen gaat het ok bij vlagen is het echt prut. Nu werkt ab en blijkt nu ook b12 vergeten niet mee in labiel gedrag. :') En het is gewoon kl ote dt praatmens me heeft laten stikken. Gister avond sms te ze omdat er kennelijk een rekening fout was gegaan. En na een paar sms heen en weer blijkt wel dat ik er echt niks meer aan heb helaas. Deze maand is gewoon een rotmaand omdat alles opeens bij elkaar komt.
Ik moet hier gewoon doorheen.

Maar ja morgen op weg naar een mogelijke woonlocatie. Mijn paps en ik vertrekken met de camper naar Frankrijk voor het bekijken van drie mogelijke woninkjes.

Volar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:52

Wat een heftige verhalen komen hier voorbij. :(

Ik ben nu 2 jaar samen, met veel ups en downs. Ik wil niet alles in detail uitleggen maar er is al een paar keer spraken geweest van fysiek geweld. (van zijn kant) Probleem is, we kunnen niet zonder en niet met elkaar. Die momenten dat we het leuk/fijn hebben samen die zijn echt op en top. Maar zo fijn als we het kunnen hebben zo'n knallende ruzie kunnen we ook krijgen. Ik twijfel de laatste tijd erg of ik hier mijn tijd niet mee verpruts? Maar ik wil/durf geen afscheid nemen.

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 13:04

@Volar: aangeven wat je twijfels zijn en vragen naar een adempauze en het dan op afstand bekijken? Is dat een idee?
@Karuna: ik denk dat die lichtpunten die je soms ziet, gaan uitbreiden, het is normaal dat er ook heel veel downs zijn. Het lijkt me dat je in een situatie zit die heel moeilijk is. Ik vind het dapper van je dat je je hoofd recht houdt.

Ik heb ook een moeilijk moment momenteel, weet niet altijd waarom. Ben op het moment best gelukkig over de hele lijn. Maar ex contacteert me nog en stuurde onlangs dat ie de relatie heel erg mist, dat ie me dan wil contacteren, maar dat dat geen zin heeft. Na twee dagen vroeg ik om duidelijkheid, waarop hij op z'n stappen terug komt en zegt dat hij het uit loyaliteit aan mij heeft uitgemaakt omdat hij geen lange termijn ziet. Ik vraag hem daarop waarom niet, maar daar antwoordt hij niet op. Onlangs nog eens afgesproken. Was super leuk, gezellig, hij kon moeilijk afscheid nemen en flirt ook nog steeds erg.
Ik wil het eigenlijk nog steeds, op een bepaald moment vroeg hij: wat wil je? waarop ik antwoord dat ik denk dat hij dat nog steeds is, waarop ik hem dezelfde vraag stel en hij niet antwoordt.

Als hij het echt wou, was hij wel hier denk ik dan, aan de andere kant is het ook zo simpel niet...
Ik probeer afstand te bewaken, maar vindt het echt zeer moeilijk.

Riannex_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:50

Ik kan mij hier ook melden.
Bijna een half jaar gehad. Voor dat ik mn vriend leerde kennen heb ik mijn rug gebroken door een val van een jong paard. Hij heeft mij enorm gesteund in de tijd dat ik mijn korset moest dragen en mij amper kon bewegen. Nu heb sinds een maand geen korset meer en mag ik meer bewegen zwemmen sporten af en toe paard rijden. Ik voelde mezelf echt weer herleven. Tot dat meneer in 1x geen gevoelens meer voor mij had en van de een op de andere dag dumpte. Na een hele rot periode voor mij met mn rug en dat ik eindelijk weer mezelf kan zijn dumpt hij mij. Ik kan er met mijn verstand niet bij. En ben totaal gebroken. Dit keer niet mn rug maar mn hart.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:00

Nou verrek zeg .. :') Ik voel me echt een stuk beter dan voorheen, ben er echt wel (godzijdank tot zover) overheen. Maar ik zat gister in de trein, kijk door het raampje naar buiten en vervolgens zie ik dus een jongen zitten die gewoon twintig druppels water als mijn 'ex' is .... :') Echt ... serieus ... moet dat!?

Hoor ook van iemand anders dat zijn pf op fb ineens aangepast is ... terwijl het altijd een dood account is ... maar hee, ik let er niet op .. ik moet verder./

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 15:44

Ik ga ook weer wat vertellen. Moet even mijn ei kwijt. Het gaat eigenlijk stukken beter. We hielden eerst contact maar dat heb ik stop gezet. Sinds toen ben ik door een hel gegaan. Ik heb een hele maand met de gedachten rond gelopen "als zo'n leuk iemand mij kan verlaten dan heb ik zeker iets fouts gedaan en verdien ik dus deze pijn." Nu gaat dat mentale gedeelte al beter. Ik heb ook geaccepteerd dat het zo beter is. Alleen gevoelsmatig heb ik het nog niet geaccepteerd. Ik denk elke dag aan hem. Ik mis hem soms ontzettend. Maar eigenlijk mis ik gewoon iemand waarmee ik speciale momenten kan delen.

Ik probeer wel open te staan voor nieuwe mensen maar ik merk wel dat ik daar nog niet klaar voor ben.
Ik neem vooral de tijd om er over heen te komen. Voor hem was deze relatie misschien een grote grap maar dat betekent niet dat het voor mij ook zo was.

Zo, dat was het! Hoe is het met jullie?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:26

Still single en happy alleen. :)
Eind vh jaar is het alweer 3 jaar geleden dat het definitief eindigde en ik denk nog steeds dat ze mijn 'ware' was maar het kan niets meer worden omdat ik niet weer datzelfde riedeltje wil afdraaien van samenkomen, happy zijn, tegen dingen aanlopen, weer happy zijn en dan plotsklaps weer gedumpt worden omdat ze niet kan/wil communiceren en niks laat blijken waardoor het voor mij dan als een klap in m'n gezicht is.
Dat hebben we 2x gehad inmiddels en ik ben er klaar mee
Heb de laatste keer dan ook gezegd toen ze me in eerste instantie dumpte en we toen dankzij een vriendin alsnog in gesprek gingen dat ik even de tijd nodig had, 2 dagen later dumpte ze me weer en toen was ik er wel klaar mee.
Heb ook meteen toegebeten dat ze me nu definitief kwijt was en maar eens heel goed moest nadenken wat ze met haar leven wil:
haar familie gelukkig maken en zelf kapot gaan of haar eigen geluk vooropstellen
Vooralsnog heeft ze gekozen om haar familie voorop te stellen en niks meer te doen met haar gevoelens voor vrouwen.
Ikzelf ben na die tijd verhuist en het contact wat we nog hadden is sindsdien helemaal verdwenen.
Vind het wel prima zo ook, ze bleef nl aan me trekken en doen en nu heb ik eindelijk echt rust en vrede met onze break-up. :)
Ondanks alles blijft ze speciaal voor me, hou ik zelfs nog heel veel van haar maar terugkeren doe ik niet. :n

Daten etc doe ik overigens niet, wel een tijdje op datingsites gezeten maar zodra iemand interesse toonde haakte ik alweer af want dat kwam te dichtbij ofzo. :o
Toen heb ik me maar verwijderd van die sites, kijk over een tijdje wel weer hoe ik er dan in sta. :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 21:18

Ik was uit die rollercoaster gestapt waar ik de laatste elf maanden in zat .. loopings van hier tot ...., en nu ben ik weer vrijwillig die rollercoaster in gestapt.

Waar gaat mij dit brengen in godsnaam ....

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 05:57

Ik heb gisteren een punt achter mijn relatie gezet, kom er straks nog wel even uitgebreider op terug. Momenteel ben ik net wakker en mag zo werken gaan en nu gaat het opzich redelijk met me maar aangezien we beiden voor dezelfde ( gelukkig grote) winkel werken en ik dan zn auto zie staan, of langs zn kluisje loop bijv dan zal er wel weer een scheut van realisatie door me heen schieten.. Is zn moeder vandaag ook nog jarig maar die willen we het nu nog niet vertellen dus straks met een smoes snel langs gaan met een bloemetje en dan weer ervandoor zodat ik vanavond niet bij iedereen erbij hoef te gaan zitten..

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 08:06

xDenies schreef:
Ik was uit die rollercoaster gestapt waar ik de laatste elf maanden in zat .. loopings van hier tot ...., en nu ben ik weer vrijwillig die rollercoaster in gestapt.

Waar gaat mij dit brengen in godsnaam ....

Wat ga je doen dan ?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 08:54

Ik heb het al gedaan zelfs :')

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 18:29

Date? <<)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:03

Nop, rollercoaster is alweer abrupt gestopt. Ik had gehoopt op wat antwoorden ..maar meer als wat ik heb gekregen zal ik niet krijgen vrees ik ...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:12

Was het je ex of een andere jongen?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:38

Het was mijn ex. Ik heb wel wat antwoorden gekregen waar ik best van op keek, dat hij er (zoals hij zegt) nog net zo 'mee zit' als ik. Maar daar blijft het ongeveer bij.

Ach, wie niet waagt die niet wint. Ik heb het geprobeerd, laten weten dat ik niet nijdig ben of iets en ook niet van de wereld ben verdwenen :')
Wel weer leuk bij gekletst ..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 02:21

Oh meissie toch... Joh, vergeleken met je volgende vriend is je ex echt een 0. Beloofd.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 02:24

telt dit ook? als je in je examenjaar van de middelbare school zit en je nog nooit een vriendje hebt gehad, en je ook niet het idee hebt dat iemand zich voor je interesseerd?

niks met exen te maken, maar soms toch behoorlijk deprimerend..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 02:29

Het is een ander soort liefdesverdriet, maar ik snap dat je er naar van kunt zijn. Maar joh, ik was 18 toen ik mijn eerste echte vriendje had. En sommige bokkers waren nog ouder.

Het klinkt cliché, maar het komt vanzelf. Spiegel je niet aan anderen.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:15

Voel je je nu weer beter Denies of heeft dat gesprek weer oude wonden open getrokken?

Lor1, verstandige keuze, bij zo iemand moet je dan ook niet willen blijven. Ze zit zo te horen nog veel te veel met zichzelf, haar gevoelens en familie in de knoop. Daar moet je niet tussen willen zitten. Daar ga je kapot aan. Lekker genieten van het alleen zijn en de volgende leuke chick komt vanzelf op je pad :D

Sterkte xJurdy! Komt wel weer goed :(:)

Hier ook nog steeds happy single, al leek het er wel anders uit te zien afgelopen tijd. Maar het is voor mezelf nu toch wel duidelijk wat ik wel en niet wil komende tijd. :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:24

lieveli schreef:
Oh meissie toch... Joh, vergeleken met je volgende vriend is je ex echt een 0. Beloofd.

Haha, daar zullen we maar van uit gaan :) Maar dit is voor mij nog niet 'af'. Ik hoef in die zin niet terug bij elkaar te zijn, maar ik wil wel een paar duidelijkheden.

Diertjec schreef:
Voel je je nu weer beter Denies of heeft dat gesprek weer oude wonden open getrokken?

Hier ook nog steeds happy single, al leek het er wel anders uit te zien afgelopen tijd. Maar het is voor mezelf nu toch wel duidelijk wat ik wel en niet wil komende tijd. :)

Ik heb dit bewust pas gedaan op het moment dat ik er aan toe ben. Natuurlijk loop ik al vanaf dat het uit is met enorm grote vraagtekens; maar dat gaf ik een plekje.
De laatste tijd 'lijkt' het alleen alsof hij op alle mogelijke manieren opduikt. En zo dus ook ineens op het station (volgens mij wassie t niet hoor, maar iig..) Dus ik denk ik ga gewoon appen.

Heb ik duidelijkheden en antwoorden? Nee dat niet. Wel is mijn gevoel van die avond bevestigd.
Ik heb al die tijd gemerkt dat hij er niet 'achter stond' van de keus die hij toen om half 1 snachts maakte. En toen hij uiteindelijk weg reed na mij thuis te hebben gebracht. En die 'vraag' is ondertussen wel bevestigd. Ik heb het goed gezien(/gevoeld).

Het gesprek kwakkelt een beetje. Tis niet fulltime appen, zo af en toe een reactie heen en weer.
Het leeft me niet .. ik laat me niet meer leven. Ik vind het prima als ik een appje krijg; fijn. Maar als het niet zo is; jammer dan.
Ik moet verder, ik ga verder. En zijn keuzes is aan hem. Vooral het feit waar hij zelf mee schijnt te lopen. Dat is aan hem. Ik heb laten weten wat ik hem wilde laten weten.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:28

Helemaal top. Wel fijn ook om zeker te weten dat je gevoel klopte. Voor de rest idd, leven en laten leven. Als het komt, dan komt het wel. En zo niet, dan niet :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:30

Inderdaad, zo ging ik ook dit gesprek in. Omdat ik op een begeven moment geen reactie meer kreeg heb ik hem netjes bedankt voor het gesprek; daar ik niet eens een antwoord had verwacht.
En toen kreeg ik gister laat ineens 'Tuurlijk praat ik wel met jou.'

Als het komt, dan komt het. Zo niet, dan niet. Goed gezegd :)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:32

Heb vandaag ook een punt achter mijn "scharrel?" gezet.
Was al een tijdje bezig met een jongen, maar heb van begin af aan getwijfeld...

Het is een superleuke kerel, zou de perfecte vriend zijn!
Maar ik ben gewoon niet verliefd :( Stiekem baal ik er gewoon heel erg van dat ik niet verliefd ben, maar ik kan mezelf ook niet dwingen.
Hij is leuk, zijn vrienden zijn superleuk, lieve familie etc. Heel oprechte jongen... Maar ik voel het niet :(