Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSannee schreef:Zachtroze vind ik inderdaad ook erg leuk op kaki! Lichtblauw, donkerblauw kan ook!
Mama klaagt altijd dat ik veel bestel maar nu kwam er een pakketje voor haar binnen. HA!
liespower94 schreef:Ik heb een vraag betreffende hempjes (topjes)
Ik heb 3 jaar geleden een ongeluk gehad met mijn paard waardoor ik mijn rechter sleutelbeen kapot had.
Nu is dit nooit mooi gegroeid en is mijn rechterschouder ongeveer 3 cm lager dan links.
Nu heb ik al nooit zulke lange bandjes nodig (anders sta ik in mijn blote je-weet-wel) maar ik zoek dus hempjes waarbij de bandjes dus echt kort zijn.
En de onderkant wel normale lengte.
Alleen die verstelbare spaghetti dingen zijn zo lelijk
Help
Imke1998 schreef:liespower94 schreef:Ik heb een vraag betreffende hempjes (topjes)
Ik heb 3 jaar geleden een ongeluk gehad met mijn paard waardoor ik mijn rechter sleutelbeen kapot had.
Nu is dit nooit mooi gegroeid en is mijn rechterschouder ongeveer 3 cm lager dan links.
Nu heb ik al nooit zulke lange bandjes nodig (anders sta ik in mijn blote je-weet-wel) maar ik zoek dus hempjes waarbij de bandjes dus echt kort zijn.
En de onderkant wel normale lengte.
Alleen die verstelbare spaghetti dingen zijn zo lelijk
Help
Geen idee of dit precies is waar je naar opzoek bent, maar goed.![]()
Ik heb altijd topjes van de H&M (die 5 euro dingen) die ik als hemdjes draag onder wijde kleding. Bandjes zijn redelijk breed (niet verstelbaar) en ook niet zo lang. Ik ben van mezelf redelijk klein en ik heb ook nogal vaak last van het bandjes-probleem, maar deze topjes zitten eigenlijk altijd wel goed. (ze zijn ook niet zo belachelijk lang als de vero moda topjes, want die kan ik dus als jurk aan)
http://www.hm.com/nl/product/30283?arti ... le=30283-D