Dat ik mijn moeder wil verassen met mijn nieuwe korte coupe, en ze maar niet thuiskomt!
Vraagt om een foto
marley93
Geplaatst: 15-05-15 21:17
Druppie7711 schreef:
marley93 schreef:
Dat ik mijn moeder wil verassen met mijn nieuwe korte coupe, en ze maar niet thuiskomt!
Vraagt om een foto
Eigenlijk heb ik die nog helemaal niet. Ik zal er morgen één in mijn profiel zetten, want ik heb door school letterlijk zó met mijn handen in 't haar gezeten dat het echt is ontploft!
Vriendlief die uitstelt te komen ... maar dat heeft hij alweer goed gemaakt
Mandyy
Geplaatst: 15-05-15 23:38
Een mailtje.
denisesilver
Geplaatst: 15-05-15 23:39
Dat mijn oma denkt dat ik zand bij elkaar kan binden. Nee oma, daarom zit er ook zand in een zandloper. En dat ik morgen moet werken en ik heel leuk naast een café woon waar ze denken dat de muziek altijd zo hard moet staan
Aan mijn oren die nog steeds verstopt zitten door mijn verkoudheid..
_Denise_
Geplaatst: 16-05-15 00:37
Aan alle groepsgenoten in mijn project die wel alles af willen hebben voor het weekend zodat we het maandag kunnen inleveren, maar vervolgens de hele dag niks van zich laten horen. En dan lekker het weekend weg zijn. Joe.
Aan vriendinnen die voor iedereens verjaardag van alles regelen (denk aan: ballonnen in kluisje, taart, zingen) en bij mij gewoon helemaal niks, alleen een droge 'ohja gefeliciteerd he' thanks....
Aan mijn broertje die meerdere uren (lees: van 's morgens tot het avondeten) achter zijn playstation zit met telfoon en ipad, nah oke dat is zijn eigen probleem. Maar toen ik net vroeg of ik de ipad mag om te leren werd hij helemaal boos, want hij had hem perce nodig om te gamen
marley93
Geplaatst: 17-05-15 14:23
Opkomende migraine terwijl ik nog lessen moet plannen en opdrachten moet maken... En dat ie waarschijnlijk morgen pas echt lekker doorzet, terwijl ik dan stage moet lopen.
Gishi
Geplaatst: 17-05-15 14:40
Mijn zus, Die zichzelf helemaal geweldig vind en dat ze zich bemoeid met AL mijn zaken. Waarop ik reageer dat het haar niks aangaat maar dan krijg ik een hele vloedgolf van woorden over me heen van me ouders en me zus.. Pff