Nachtbrakers meld u!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:07

:wave: :wave: :wave:

Nayomie

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:10

Zwaait ook.
Man...slapen lukt echt niet. Zelf valeriaan houdt me wakker. Heb het bloedheet, kan niet stilliggen, denk telkens na...pff

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:10

Ik zit een drachtige merrie in de gaten te houden :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:11

cp112 schreef:
Ik zit een drachtige merrie in de gaten te houden :+

Oeh...schiet het al op? :D

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:12

Ze zit op 333 dagen vandaag.
Denk dat ze het nog wel tot volgend weekend volhoudt. Maar toch even goed opletten :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:13

Opletten kan geen kwaad inderdaad. Wellicht gaat t veulen straks wel 'dikke doei, ik wil de aarde zien' :+

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:15

Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:17

Oh kijk, super handig!
Kunnen kijkers zegmaar ook melden als ze gaat bevallen zodat jij een melding binnen krijgt?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:19

Wie er meekijkt kunnen mij bellen :j. Maar er kijken maar een handjevol mensen mee. Ik weet niet hoeveel mijn netwerk trekt namelijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:24

Succes! !

Ik zal poging doen ^^ , lego opgeruimd en tijd voor een dutje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:25

Ik ben echt giga aan het uitstellen |( Heb ook helemaal geen zin om dit af te maken _O-

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:27

meld zich ook weer!

Leuk merrie in de gaten houden! spannend zeg!
oh das niet zo handig Emma, ff doorzetten ben je zo klaar toch :D

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:29

Elke nacht Lees ik hier mee dus dringend tijd datik me hier meld!

Als dat mag natuurlijk!

@emmaa fotografie net hetzelfde, weken super chill en dan op het einde van de module alles op een week af moeten hebben :')

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:30

Is het je eigen merrie cp? Wel spannend! Ze licht er lekker bij, beter dan wij :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:34

k_m schreef:
Elke nacht Lees ik hier mee dus dringend tijd datik me hier meld!

Als dat mag natuurlijk!

@emmaa fotografie net hetzelfde, weken super chill en dan op het einde van de module alles op een week af moeten hebben :')

Ja is zo lekker flauw. We zouden dit blok eigenlijk de tentamens over 2 weken verspreid hebben (ivm goede vrijdag en Pasen) dus ik heb al mijn herkansingen naar deze week verschoven zodat ik er wat meer tijd voor zou hebben. Hebben ze ál mijn tentamens op 1 presentatie na in de eerste week gepropt. Heb nu dus 7 tentamens en 5 dossiers om in te leveren.. 3 dossiers moeten morgen ingeleverd worden, heb dinsdag en woensdag allebei de dagen 3 tentamens en dan donderdag eentje. Echt zo ruk, moet echt constant doorhalen als ik mijn herkansingen wil halen/op school wil blijven :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:38

Pff mijn opgekropte irritatie eruit getypt , man voel me opgelucht maar toch poedersuiker. Sommige mensen ;( , zolang verhaal hmmpf

Nu wil slapen niet :+

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:46

Ik heb nu 2 weken gehad om één foto opdracht te printen en voor te stellen. Geen examens, maar op het einde van het jaar gooien ze wel 7 examens op 2 weken :')

Nu weekje school en dan weer 2 weken paasvakantie, logica is ver re zoeken!

Oh rebecca wat scheelt er?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:47

Vakantie heb ik helaas niet := Nu twee weken achter elkaar 'tentamens' (waarvan ik de tweede week dus maar 1 presentatie heb) en daarna begint mijn laatste blok gewoon.

De stress begint nu wel aardig toe te slaan voor mijn tentamens, moet ze gewoon allemaal halen als ik door wil naar het volgende jaar.. Het is ook nog eens mijn derde studie dus kan er echt niet mee wegkomen om weer te stoppen :=

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:50

Balen flink doorwerken dan!! Gaat je vast lukken!!

Ik hoor buiten allemaal vreemde geluiden een beetje een mengeling van een vogel en een varken dat piept, heel vreemd dit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:52

Hmm wat gevoelens die openbaren als ik poes ontvlooi , zoals ik van me af getypt heb :

Sorry lieve Rambo , je vlooiendruppels moesten weer gegeven worden. Na een dag weg thuis komen , druppels voorbereiden onder luid gezing om haar niets te laten merken achter de rug houden en dan. . Ze komt ik pak haar , ze verstijfd en luid mauwen , paniek paniek en dan op schoot zetten. Nagels en poten en bek gaan richting mij , bang zo bang en dan de druppels in haar nek die letterlijk de druppels zijn die de emmer doen overlopen. En dan blijft over 1 hoopje angst en ellende , doet mij zo zeer haar zo te zien. Ze vertrouwde mij , en dan moet ik haar door een hel slepen. Bedankt degene die haar mishandeld heeft , haar letterlijk en figuurlijk de grond ingetrapt hebben. Het is een geweldig lieve kat maar zo beschadigd in haar koppie , ze vertrouwd alleen mij bezoek duld ze niet. Altijd in angst leven , trillen van angst als de bel gaat als er nieuwe mensen over de vloer komen. Het is oneerlijk dat haar onrecht is aangedaan , mijn meisje is zo kwetsbaar en op deze dagen als ik het zolang uitgesteld heb de vlooiendruppels besef ik het. Waarom nou jij .. en dan nog verhuizen binnenkort , doet pijn haar zo te zien . Heb zo hard gewerkt en geknokt om haar vertrouwen te winnen , zou iedereen willen laten zien hoe werelds ze is maar helaas een idioot heeft die kansen eruit getrapt eruit geslagen eruit gegooid , hoe kunnen ze. He sommige dagen heb ik het zo hoog zitten het is zo oneerlijk

;(

Afbeelding

Haat het om haar zo bang en fragiel te zien

Heb liever haar andere kant
Afbeelding

;( en het was notabene een bekende die haar onrecht aandeed , die ook mijn moeder mijn vader mijn broer en zus onrecht aandeed. Lievelings zusje ben ik , en oudste zus mag ze ook. Liefst zou ik haar eens een dreun geven maar zo ben ik niet opgevoed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 01:52

k_m schreef:
Balen flink doorwerken dan!! Gaat je vast lukken!!

Ik hoor buiten allemaal vreemde geluiden een beetje een mengeling van een vogel en een varken dat piept, heel vreemd dit

De wind!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 02:09

Wat balen van je kat! Fijn dat ze bij jou een goed rhuis heeft nu. Ik heb 4 katjes van 3 dagen oud met de fles groot gebracht, was ook een heel dankbaar werk! 2 ervan vertoeven hier nog steeds :)

En de wind klinkt anders, ik kan het niet thuisbrengen maar het is gestopt! Nu poging duizend tot slapen! Doei en hopelihk niet weer tot morgen, alleszins op dit topic!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 02:23

Ja mega frustrerend en sneu haar weer zo bang te zien , aanraken kan ik nu niet zw durft niet te eten grr frusterend gewoon

Slaapze!

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 03:53

Nog steeds wakker... kind inmiddels ook weer.. man snurkt als een malle..
Oef rebecca... goed om te schtijven

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 04:32

Goedemorgen.