SpeechLess schreef:Ik snap jouw punt wel HC ergens, polygamie zou zeker meer geaccepteerd moeten worden. En dat is in deze maatschappij zeker lastig. Maar door zinnetjes als hierboven snap ik ook cp112. Want hoezo 'ruimdenkender', alsof je als je monogaam bent niet ruimdenkend bent..? Daarme 'verhef' je polygamen toch boven monogamen, wat nergens op slaat. Evenals met de opmerking 'hypocriete troep'
Met plakken en knippen kom je er altijd wel uit ja.
Inderdaad slaat relatievormen verheffen boven anderen nergens op. Laat ik DAT nu net proberen duidelijk te maken hier. Niet alleen poly of mono. De anthroplogische encyclopedie geeft een heerlijke variatie aan invullingen door de mensheid. Allemaal gelijkwaardig.
Het enige minderaardig is het ene beleiden en het andere doen.
De opmerking hypocriete troep slaat op een specifiek groep welk ik beschrijf die het ene beleidt en het andere doet; monogame normen hoog houdt doch wel de klandizie voor de vele hoerenclubs hier in stand houdt. Ondertussen de prachtdame uitstoot.
Diezelfde hypocriete trouw probeerde ook de locale theekrans te vebieden om Xaviera Hollander te laten spreken. Deze hoogst boeiende dame is uiteindelijk wel gekomen doch onder voorwaarde het zeer ' netjkes' te houden.
Ook zijn verschillende leden door hun man verboden te gaan. Wel zelf naar de clubs uiteraard.
Al met al een geval van wie de schoen past en dat is niet mijn probleem zoals reeds terecht is opgemerkt.