Hier ontwikkeld zich een bui. Hoop dat ie door ontwikkeld en dat we regen krijgen Moet ik wel even snel de was binnen halen, dat is nu nog net niet droog
Ook hier net zulke wolken gehad,maar ze zijn weer weg. Nu té weinig wolken en té veel zon.
Agossie
Geplaatst: 05-08-14 15:44
KNMI heeft code geel voor waterhozen in de Noordelijke provincies die aan het IJsselmeer liggen... Ik zie ook boven het IJsselmeer allemaal regenbuien ontstaan!
SAKKIA
Geplaatst: 05-08-14 15:45
Ik denk dat het hier ook gaat overwaaien. Ik kan me niet heugen wanneer wij voor het laatst echt regen hebben gehad. Ik denk twee weken geleden, was het een ochtend een beetje druilerig. Maar ik heb nu bijna 4 weken vakantie en loop al 4 weken in de korte broek en kan buiten zitten.
Ik zit op de grens Groningen/Friesland en het lost allemaal voor het ons bereikt heeft weerop.
Die wolken hier ook, geweldig, prachtig. Ze hebben hier thuis volgens mij al genoeg van het feit hoevaak ik 'prachtig' 'geweldig' ed heb genoemd. Op het water was er sprake van windhozen.
Hier in Alphen momenteel mooi, wel veel bloemkoolwolken maar die trekken ook allemaal weg. Vanochtend hing er boven het IJsselmeer een vreemde wolk. Soort muur van bloemkolen.
Zoals het nu lijkt komt er straks regeb Deze keer geen sites die elkaar tegen spreken. Het wordt nu ook echt koeler. Lekker alle deuren open (met vliegenmepper in de aanslag )
KNMI heeft code geel voor waterhozen in de Noordelijke provincies die aan het IJsselmeer liggen... Ik zie ook boven het IJsselmeer allemaal regenbuien ontstaan!
Heerlijke dag geweest, naar De Beekse Bergen geweest en zalig afgesloten op een terrasjein Eersel in de zon met een wijntje en een hapje. Echt zalig weer