Met mijn Dolores jurk aan, ik vind 'm zoooo leuk!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tengeltje11 schreef:Die dolores jurken zijn heeel mooi, maar van mij spannen mijn mouwtjes altijd te fel rond mijn armen, idem met de tops,jammer....
. 

Akshay schreef:Ik lees hier altijd stilletjes mee, heerlijk om de foto's steeds te zien!
Als ik niet in paardrijd-, of rommelkloffie rondloop is het meestal ook iets van topvintage of notoriousclothing...
Dat was met mijn afgelopen paar sollicitaties wel spannend want ja... doe je t dan gewoon of niet. (Ja dus, Wel zonder petticoat, maar tegen "tips" in besloten dat dat deel van mij is, rokken en ouderwetse style)
Met 2 fotootjes van de afgelopen tijd
[ [url=m/68tivW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kWD5ZM.jpg]Afbeelding[/url] ]
.sans6 schreef:Vandaag naar het werk:
[ [url=m/XOCdRx.jpg]Afbeelding[/url] ]

.
.
. Maar deze hebben ze niet meer, heb m nieuw met kaartjes eraan van iemand overgekocht
._San87_ schreef:Vintage chic van Top Vintage. Maar deze hebben ze niet meer, heb m nieuw met kaartjes eraan van iemand overgekocht
.
Superblij mee.
RedPassion schreef:_San87_ schreef:Vintage chic van Top Vintage. Maar deze hebben ze niet meer, heb m nieuw met kaartjes eraan van iemand overgekocht
.
Superblij mee.
Kan ik me voorstellen, geweldig printje.![]()
Ik twijfel altijd of ik een pencil dress wel genoeg zal dragen. Deels vanwege praktische redenen en deels omdat het wel echt iedere ronding benadrukt.
.
Zulke gave jurken.