Daarstraks in de paardenwinkel geweest en daar stonden veel mooie laarzen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Grrrrr. Betaald voor pakketpost van PostNL.
Krijg ik net een mailtje 'hoi, ik heb mijn eigen emailadres ingevoerd dus ik zal je mailen als je het pakketje op kan halen bij DHL!'
Dat was niet de deal vrrrriend. Meteen maar even teruggemaild.. Ik vind het prima als je met DHL verstuurt, maar 2.75 in je zak stoppen is niet de bedoeling he...
ydnew schreef:joehoe...via de mp hier (olx) vanavond 4 mannen gehad voor paardenspulletjes. half jaar geleden hadden ze al 3 zadels gekocht met nog van alles....nu weer allemaal toebehoren. ikke blij!! geweldig dat "overschot"aan paarden spullen in NL en het te kort in kwalitatief goed en goedkoop spul hier in Portugal!!
moet je voor de gein eens kijken op http://www.olx.pt bij animais, dan acessorios en dan equitacao of selas of estribos (mag wel toch deze link?) wat daar gevraagd wordt voor paardenspullen daar sla je van achterover. Ok. ik ben daar uiteraard ook duur voor NL begrippen maar altijd nog veel voordeliger dan wat ze daar voor compleet afgereden zadels willen hebben, maar vraag is aanbod he? ;t gaat hier als warme broodjes over de toonbank...