Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tessyke

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:26

fotootje SharonIndezz? :D
Daarstraks in de paardenwinkel geweest en daar stonden veel mooie laarzen :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:45

Ik vind het niet nodig om Marjoow zo aan te vallen, ieder zijn mening.
Ik zie vogels ook het liefst in een ruime volière, vind dit niet zielig maar goed iedereen mag zijn eigen mening hier over hebben toch?
Om dan even later alsnog een foto te plaatsen en te vragen of dat dan ook te klein is vind ik uitlokken.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:50

Graag ontopic.
Ik heb helemaal geen zin in mod ingrijpen hier.

Anyhow. De verkoop hier gaat fijn, de koop ook haha, helaas. :')

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:51

Hmm ja bij mij et zelfde upendo.... Zoooo slecht voor mn portomonee :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:56

:))

Ik moet zeggen dat ik fan begin te worden van die facebookgroepen. Snelle verkoop, geen gezeur met bieders die niet meer reageren, heerlijk!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:57

Marktplaats is zo goed voor mijn portemonee. Hoppa, weer 16 boeken verkocht! :D

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:00

Jaa ik houdt ook wel van die facebookpaginas upendo... En op een of andere manier vind ik dat ook vertrouwder.. Hoewel met die laarzen was ik wel ff bang :=

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:06

Dat gaat goed met die boeken :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:12

Ik heb dus helemaal niks via die fb pagina's verkocht... echt allemaal via via en via MP. :')

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:18

FB verkoopt niet zo heel goed :n

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:21

Krijg idd ook niks verkocht via fb

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:23

zitten jullie alleen in fb groepen van jullie provincie of ook algemene?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:30

@kiki: Mijn tinkertje is ook een kruising tinker(v) x haflinger(m) :D

Intussen heb ik via een stalgenootje een meisje die zaterdag komt kijken, na toevoegen op FB kreeg ik een spontaan mailtje van haar met uitleg en wat vragen, en na mijn antwoord wil ze nog steeds komen. Ze heeft ook ooit les gehad van mijn instructrice, dus weet iig dat ze goeie basis gehad heeft. Ze kan/mag geen bijdrage betalen van haar ouders, maar wel les. Haar motivatie maakt veel goed, dus we zullen zien :)

En ook mailtje gehad dat mijn betaling voor mijn schoolboek goed is ontvangen en dat het pakketje is afgeleverd bij het kialapunt :D

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:39

Nou ik heb net die Uggs in een fb groep gezet. Kijken wat daar uit komt.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:43

Varekaj schreef:
@kiki: Mijn tinkertje is ook een kruising tinker(v) x haflinger(m) :D

Bij mij precies andersom, maarre foto :D

Hier gaat het de ene keer wel via fb en de andere keer niet.
Valt me wel op dat diverse dingen goedkoper zijn maar sommige dingen juist weer de hoofdsprijs :=

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:54

Grrrrr. Betaald voor pakketpost van PostNL.
Krijg ik net een mailtje 'hoi, ik heb mijn eigen emailadres ingevoerd dus ik zal je mailen als je het pakketje op kan halen bij DHL!'

Dat was niet de deal vrrrriend. Meteen maar even teruggemaild.. Ik vind het prima als je met DHL verstuurt, maar 2.75 in je zak stoppen is niet de bedoeling he...

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 22:27

Via facebook schiet bij mij vaak ook niet op.
veel kleine kids die reageren waar je veel tijd in steekt, en dan ineens blokkeren ze je, of je krijgt bericht van de moeder dat ze het toch niet mogen kopen.

upendo schreef:
Grrrrr. Betaald voor pakketpost van PostNL.
Krijg ik net een mailtje 'hoi, ik heb mijn eigen emailadres ingevoerd dus ik zal je mailen als je het pakketje op kan halen bij DHL!'

Dat was niet de deal vrrrriend. Meteen maar even teruggemaild.. Ik vind het prima als je met DHL verstuurt, maar 2.75 in je zak stoppen is niet de bedoeling he...

Als iemand dat bij mij zou doen zouden ze het retour afzender mogen doen, en zou ik mijn geld terug willen, of vergoeding van de benzine en parkeergeld }:)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 22:38

Ik heb iig weer wat paardenspul hier er op gezet.
kijken of ik me er vd week nog toe kan zetten om van alles wat er verder nog weg moet foto's te maken.
Centjes zijn leuk maar al dat werk.. haha
ik snap echt niet hoe sommige dat doen hoor met 100en advertenties :O

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:00

Mn laarsjes zijn prima :-) voetmaat past perfect en zelfs de hoogte! (Is normaal een probleem ben 183 Cm) maar nu... Is de schacht te smal :-( hoop dat ik ze iets kan laten oprekken anders ga ik huilen :(

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:29

als die net te smal is dan kan dat wel bij de schoenmaker, heb ik ook met een paar laarzen laten doen, echter ging het bij mijn om een paar opmaat gemaakte laarzen die te strak waren afgemeten (lees 2cm te krap) uit ergernis de laarzen maar oplaten rekken, is nu wel beter maar kies toch al snel voor mijn petries gezien die toch lekkerder zitten.

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:51

joehoe...via de mp hier (olx) vanavond 4 mannen gehad voor paardenspulletjes. half jaar geleden hadden ze al 3 zadels gekocht met nog van alles....nu weer allemaal toebehoren. ikke blij!! geweldig dat "overschot"aan paarden spullen in NL en het te kort in kwalitatief goed en goedkoop spul hier in Portugal!!

moet je voor de gein eens kijken op http://www.olx.pt bij animais, dan acessorios en dan equitacao of selas of estribos (mag wel toch deze link?) wat daar gevraagd wordt voor paardenspullen daar sla je van achterover. Ok. ik ben daar uiteraard ook duur voor NL begrippen maar altijd nog veel voordeliger dan wat ze daar voor compleet afgereden zadels willen hebben, maar vraag is aanbod he? ;t gaat hier als warme broodjes over de toonbank...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:55

ydnew schreef:
joehoe...via de mp hier (olx) vanavond 4 mannen gehad voor paardenspulletjes. half jaar geleden hadden ze al 3 zadels gekocht met nog van alles....nu weer allemaal toebehoren. ikke blij!! geweldig dat "overschot"aan paarden spullen in NL en het te kort in kwalitatief goed en goedkoop spul hier in Portugal!!

moet je voor de gein eens kijken op http://www.olx.pt bij animais, dan acessorios en dan equitacao of selas of estribos (mag wel toch deze link?) wat daar gevraagd wordt voor paardenspullen daar sla je van achterover. Ok. ik ben daar uiteraard ook duur voor NL begrippen maar altijd nog veel voordeliger dan wat ze daar voor compleet afgereden zadels willen hebben, maar vraag is aanbod he? ;t gaat hier als warme broodjes over de toonbank...

Hé?! Ik zie gewoon een uit rij deken voor 160 er op staan! _O-

En rubberen laarzen voor 60€ !!

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 00:06

ongelofelijk he? laatst zag ik een zadel te koop voor 250,- die gewoon allemaal scheuren in het leer heeft....zoiets durf ik eigenlijk niet eens te koop aan te bieden en hang ik liever voor de sier op. ik heb per ongeluk wel via mp een zadel gekocht met ook scheuren die op de foto niet waren te zien, en hem wel te koop aangeboden en dus ook eerlijk met foto's erbij laten zien wat er aan scheelt. maar hang hem hier vd zomer wel onder de veranda voor de sier.

Er staan overigens wel "mooie"Portugese zadels op voor naar mijn idee goede prijzen. in NL niet te krijgen voor dat geld (ik vind het maar niks die zadels)

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 00:23

*Komt hier binnen wandelen*

Ik he zojuist een oplichter gespot, ik kijk nog wel eens op Zweedse bloggs wat met paarden te maken heeft en nieuwe trends etc. Dus zo doende wist ik dat dit een oplichter is.. Ze gebruikt foto's van een meisje uit Zweden en zet de spullen dus te koop, heb de foto's opgezocht of ik nou daadwerkelijk zo'n goed geheugen heb :+

Link naar oplichter mp:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Link naar blogger: (als je naar onderen scrolt zie je dezelfde foto's als deze advertentie)
http://carlssonpataket.se/?s=equiline

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 00:33

jeetje, meen je...wat een brutaliteit. heel bijzonder dat mensen dit willen en kunnen doen.