Hoelang zijn jullie samen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ben druk bezig alles in te pakken en te organiseren. Ik heb m'n vriend ook wat taken gegeven, zodat hij kan meegenieten van de voorbereidingen, haha. De nieuwe krabpalen kwamen vandaag binnen bij hem (we zaten net in een Skype-gesprek, dus kreeg alles mee
), die mag hij alvast in elkaar zetten. Hij heeft een beetje twee linker handen, dus ben benieuwd

!! super leuk!

. Heb nogal wat uit te zoeken visa wise (werkgever wil me gelukkig houden en helpen) en de laatste week/2 weken naast dat hele gedoe ook nog weer wat ander gezeik en gedoe gehad, zucht...
) weer thuis na ruim een week op het werk te hebben rond gehangen en heb zelf een behoorlijk drukke maar leuke week gehad op werk waardoor ik gelukkig ook niet veel thuis ben geweest. Ondanks dat ik in minder dan een maand terug naar NL moet voel ik me daardoor wel redelijk goed en niet zo "depressief" als de dagen/weken hiervoor.. 
hij wil wrs vd zomer een huis kopen en ik ben ook wel klaar om hier uit huis te gaan en dan ons eigen stekkie te hebben
En dan inderdaad het communiceren via mijn vriend, tegen hem klagen over mij. Ben heel blij dat we nu gewoon samen een plekje hebben en ik vind haar nog steeds een poedersuiker.

morgen heb ik mn tweede crossles. Eerste keer lag ik er twee keer naast en kon toen door naar de eerste hulp maar morgen gaan we dus in de herkansing haha. Wish me luck. 
Heb er zo'n zin in!