trouwen in 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moschino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 08:50

A_nouk schreef:
Dat kan natuurlijk ook, hebben wij ook overwogen maar dan zit je met ringen die je daarna niet meer draagd is ook zonder toch :) ?

Bij Lucardi ben je daar ong 100 euro aan kwijt en kan je ze laten graveren. Heb je toch iets van een aandenken/iets symbolisch. Op de meeste budgetten voor trouwen kan 100 euro er ook nog wel bij, gok ik. :P

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 08:52

Moschino schreef:
A_nouk schreef:
Dat kan natuurlijk ook, hebben wij ook overwogen maar dan zit je met ringen die je daarna niet meer draagd is ook zonder toch :) ?

Bij Lucardi ben je daar ong 100 euro aan kwijt en kan je ze laten graveren. Heb je toch iets van een aandenken/iets symbolisch. Op de meeste budgetten voor trouwen kan 100 euro er ook nog wel bij, gok ik. :P

Denk ons ook zo iets wordt er ligt natuurlijk al een prachtige witgouden ring in de kast die 10x zo veel heeft gekost al 10 jaar in de kast ligt en niet mijn naam in staat }:0

Marije_jiplover

Re: trouwen in 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:28

Onze ringen zijn van titanium en waren per stuk 54 euro.
Wij zijn allebei titanium dragers (horloge, ik ook ketting en oorringen) dus voor ons was dit eigenlijk het enige materiaal dat we graag wilden.
Wij dragen ze wel (nu als verlovingsring al) aar vonden 1200 euro of meer veel te veel geld voor een materiaal dat we beiden liever niet dragen.
Keus was dus snel gemaakt.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:31

Ik zal eens met mijn parnet overleggen vanavond wat we er mee doen, ergens is het ook wel jammer dat dit stukje ontbreekt in de ceremonie. Maar ergens past het ook echt niet bij mijn partner, maar agh :)

Heb ook al gezocht een tijdje terug maar bijvoorbele het vullen van een zandloper met 2 verschillende kleuren vind ik zo anders en eigenlijk ook helemaal geen leuk idee :o

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:32

We hebben hier ook een verloving zonder ring.

Vind het niks om een ring te dragen maar bij de ceremonie wel mooi.

Mijn partner wil ook niet in pak, jullie tips?

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:35

Mijn partner ook niet in pak... ik wel in jurk
Hij gaat in een spijkerbroek maar dan met zo'n wax laag er over dus wel chique vind ik zelf
Hij draagt altijd t shirts maar nu zoek ik een mooie getailleerde blouse voor erboven en klaar is hij :)
Vind dat wel sexy en past beter bij hem dan een pak

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:37

Mijn partner gaat ook niet in pak maar in nette broek met overhemd en wel een stropdas (van de stof van mijn rok).

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:39

Niene87 schreef:
Mijn partner ook niet in pak... ik wel in jurk
Hij gaat in een spijkerbroek maar dan met zo'n wax laag er over dus wel chique vind ik zelf
Hij draagt altijd t shirts maar nu zoek ik een mooie getailleerde blouse voor erboven en klaar is hij :)
Vind dat wel sexy en past beter bij hem dan een pak

Dat vind ik wel een goed idee. een stropdas past ook niet echt.
En hij en ik willen (mezelf) wel graag in een mooie echte trouwjurk.
Een blouse trekt hij wel aan.
Geloof ik niet dat ik hem sexy vind in een pak hij is net zo groot als ik maar erg breed/gespierd (niet sportschool breed maar door zijn werk) lijkt dan net een bodygard haha

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:40

Mijn partner gaat gelukkig wel in pak, vind hem zoooooo knap in pak *D <<)
Maar een mooie donkere jeans met een niet al te wijde bloes kan ook erg mooi zijn !

biancatjuh27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:41

mijn vriend gaat ook in pak, hij gaat wel voor een functioneel pak die hij na de bruiloft nog aan kan doen voor zijn werk. Iig als hij belangrijke dingen heeft, voor gewoon op kantoor zal hij hem niet gebruiken

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:58

Mijn vriend gaat ook in pak! Maar die kan ie daarna niet meer aan voor zijn werk, heb nog nooit een schoolmeester in een pak voor de klas zien staan :')
Ben wel erg benieuwd, heb hem nog nooit in een mooi passend pak gezien.

Ringen uitwisselen.. Anouk, je kan, zoals gezegd, ook gewoon goedkope ringen halen bij Lucardi? Soms heb je daar al ringen voor 10 euro. En zo heb je toch een beetje een aandenken.

Hier twijfelen we ook over de ringen uitwisselen. We trouwen ook in de kerk, dus we weten niet goed wanneer we ze willen uitwisselen dan.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:58

Mijn vriend is een beetje alla spijker idee..
lang en redelijk dun ( al is hij wel iets aangekomen laatste tijd)
Maar ik heb hem 1x in pak gezien vond het afschuwelijk _O-
Dus beter is een broek met mooie blouse

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 10:09

Davinia_ schreef:
Mijn vriend gaat ook in pak! Maar die kan ie daarna niet meer aan voor zijn werk, heb nog nooit een schoolmeester in een pak voor de klas zien staan :')
Ben wel erg benieuwd, heb hem nog nooit in een mooi passend pak gezien.

Ringen uitwisselen.. Anouk, je kan, zoals gezegd, ook gewoon goedkope ringen halen bij Lucardi? Soms heb je daar al ringen voor 10 euro. En zo heb je toch een beetje een aandenken.

Hier twijfelen we ook over de ringen uitwisselen. We trouwen ook in de kerk, dus we weten niet goed wanneer we ze willen uitwisselen dan.

Een vraachtwagen chauf in pak :D

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 10:19

Ik kwijl van mijn VL in pak hahaha _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 10:20

Mijn vriend doet een nette broek, blouse, stropdas en gilet aan. :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:01

Mijne heeft nooit een pak aan, maar gaat dus wel in pak en het staat hem ook wel erg sexy. <3

Qua ringen, we wilden eerst ook niet te duur, maar het is wel iets voor het leven, en later vervangen is toch niet met hetzelfde gevoel. Dus uiteindelijk voor budgetloos gegaan. Nu hebben we ook een ringenset die we allebei mooi vinden, we hoefden niet eens 2 sets te combineren (wat vaak wel gedaan wordt). VL zei afgelopen week nog dat hij zo blij was met de ringen, omdat hij ze zo mooi vindt.

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:33

A_nouk schreef:

Ik ook :')
Daarna draagt ie het ook nooit, een elektricien is pak op de bouw is ook niet handig :D

Ringen hebben we wel, onze verlovingsringen die we altijd om hebben, daar staat nu een datum bij :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:39

Bij ons vielen de kosten tot nu toe wel mee :j

Jurk schoenen etc / Pak schoenen etc weet ik niet, die krijgen we :)
Krijgenvan de ouders ook nog een bijdrage voor het eten / bruiloft van ongeveer 500 (x 2 dan dus)
Eten is om en rond de 1200
Bloemen hoor ik nog
Taart is ongeveer 5,50 per persoon
Auto is 180 euro
Leges om en rond de 500
Ringen zijn we 670 euro in totaal kwijt, en dan hebbenwe titanium en puur zilver (en daar hebben we dan nog een gouden armband bij ingeleverd dus moeten nog iets van 420 afrekenen)
Kapper hoor ik nog :)
Makeup doet schoonzusje, daar ben ik ongeveer 50 a 100 aan kwijt voor het kopen van materiaal :+

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:42

_SC_ schreef:
A_nouk schreef:

Ik ook :')
Daarna draagt ie het ook nooit, een elektricien is pak op de bouw is ook niet handig :D

Ringen hebben we wel, onze verlovingsringen die we altijd om hebben, daar staat nu een datum bij :j

De mijne loopt altijd in zijn koksbuis :') doe mij dat pak maar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:48

Agreed, ook makkelijker schoon te houden. :=

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:46

Mijn vent loopt altijd in overal, of hele oude kleren waar meestal scheuren inzitten. Ook zit er altijd overal stront aan zn kleren -O- Tjah, dat krijg je met een boer. Ik vind het heerlijk als ie 'netjes' is, dus graag in pak ja! :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:52

Ik was 200 euro kwijt aan de ringen :) ik wou perse een ring met een steentje, dus het is daardoor wel boven de 100 euro gekomen haha.

Al met al zitten wij rond de 5000 euro; komt ook omdat er 45 man mee eten.

O ja pak; mijn vriend draagt graag nette kleren als er wat leuks is. Enige dat hij wel overslaat is een gilet, daar heeft ie een gek figuur voor :') Maar verder dragen? Bij een bruiloft van iemand anders vast of ander belangrijk iets :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:56

Ik wou geen steentjes :D past totaal niet bij mij. Onze eerste 'ring' samen is ook voor beiden een gekke, mijn vriend een 20cent muntje en ik een 10 cent muntje :))

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:00

Heb wel een heel klein steentje haha. Als verlovingsring heb ik echt een vreselijk ring gekregen :') met zo'n dikke zirkonia erin. Echt zó niet mijn smaak :')
Maar hij vond het zo leuk; net als in de film! Maar was ook meer symbolisch.

(Heel erg, maar ik heb dat ding echt niet gedragen. Ligt braaf in een doosje.)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 21:10

Wow, wat hebben jullie keurige budgetten! Kk ben voor mn feest+eten alleen al 6000 kwijt, dan moet de rest er nog bij. :') Denk dat het op 12.000 uit gaat komen en dat is dan nog exclusief jurk etc voor mij (krijg ik van mn ouders) én exclusief huwelijksreis :=

Ringen, tja ik vind dat wel heel erg gaaf hoor! En mijn vriend had nog nooit een ring gedragen maar werd bij het passen op slag verliefd op de zijne, hihi. Wij hebben witgoud/palladium met een diamantje in die van mij.