dacht net even daar komt de zon , maar die vluchte gelijk weer. denk niet dat er vandaag nog iets gaat komen maar goed morgen nieuwe ronden nieuwe kansen
Ik ga echt niet geloven dat het morgen 20graden word vanmorgen was het nog -1 :'((
8nnemiek
Geplaatst: 13-04-13 13:00
Hier een lekker zonnetje Vanmorgen al de benen van de paarden gewassen.. in de moestuin gewerkt.. hond gewassen.. en nu weer verder in de moestuin Af en toe valt er een druppel tussendoor, maar verder is het hier heerlijk!
De zon is er hoor! Maarre de berichten zijn alweer veranderd hoor voor morgen en helemaal voor maandag. Morgen word het tegen de 19 graden,begint bewolkt en regenachtig.En maandag word het maar 16 graden i.p.v. de beloofde 20!
quartel
Geplaatst: 13-04-13 13:30
Net even naar de stad gelopen....met jas aan.....het zweet staat op mijn rug Kortom.....het is lekker warm
We hebben nu ook lekker zon. Vanmiddag was het langere tijd bewolkt.
bello2005
Geplaatst: 13-04-13 16:56
Hier is het vandaag heerlijk weer.. maar het waait wel nog aardig.. als die weg zou zijn konden we met tshirtje lopen .. hier zou het morgen 20 graden worden, ben benieuwd!
Wat was het een heerlijk weertje vandaag! Heb lekker zonder jas een buitenrit gemaakt, en nu zit ik lekker met het raam open. Je ruikt gewoon dat de lente komt