uur te laat, maar ik heb mijn schitterende Petries hoor!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ElfiL92 schreef:Hehe, fijn Giolli! Ze zijn mooi, maar volgens mij is het niet de Coventry![]()
De mijne zien er echt heel anders uit.
chelle_dora schreef:Giolli schreef:Chel, jij vieze stalker!
Nee al die tijd niet naar de WC geweest tot dat om half 5 mijn moeder thuis kwam.
Ik ben niet vies hoor, jij ging niet naar de wc![]()
Hier trouwens niet op een pakketje aan het wachten, want er ligt alweer een pakket thuis.. Nu ikzelf nog
Esmee2003 schreef:O dit verwacht ik dus:
1. Witte fries schleich special edition ( via bokt ) bezorgtijd: woensdag tussen half 6 en 8 uur
2. Vliegendeken ( agradi.nl ) bezorgtijd: volgende week tussen half 6 en 8 uur
3. Hoofdstel met v frontriem met swaroskie stras steentjes en dubbele neusriem glimmend in het zwart ( agradi.nl ) bezorgtijd :volgende week tussen half 6 en 8 uur
4. Vachtspray voor paarden ( agradi.nl ) bezorgtijd: volgende week tussen half 6 en 8 uur
Oftewel ik ga zo vanvanwege 2 3 en 4
Nientsje schreef:Ik wacht, al anderhalve maand, op mijn paarse Norton hoofdstel.
Ook wacht ik op een paarse frontriem.Daarbij wacht ik op een paar zakken rattenvoer en een paar bakjes Mucki proteinemix (met gedroogde meelwormen, garnalen, visjes etc) voor de ratten

:P:P
. Maar eens even kijken wanneer ik ze dan krijg.
. 

Wat alleen jammer is, is dat ik nu in een ander huis aan het oppassen ben, en ze worden in mijn eigen huis bezorgd. Nu moet ik wrsl wachten tot ik weer thuis ben.