De zon, lekker eten, leuk toernooi, leuke mensen om me heen en goede gesprekken, ook via whatsapp.
GamblersCup
Geplaatst: 10-06-13 01:36
Een bokster die denkt dat haar mening over mijn schrijfwijze me interesseert
GamblersCup
Geplaatst: 10-06-13 01:38
Knollie die de hele 2 uur in een relaxed sukkeldrafje voor de koets bleef lopen. Ze mocht echt wel gewoon stappen, het was warm genoeg. De leidsels hingen los. Maar nee, madam vond het wel een lekker ritme geloof ik. Even op de rem ivm andere weggebruikers of mensen met hond in het bos, leidsels weer los en madam ging weer in haar relaxte drafje. Oortjes erop en gaan
Anoniem
Geplaatst: 10-06-13 13:28
GamblersCup schreef:
Een bokster die denkt dat haar mening over mijn schrijfwijze me interesseert
Ik weet precies welk topic je bedoeld (ben het overigens met je eens)
Ik moet ook lachen om een bokker die beter weet hoe ik vrij moet vragen of ruilen op mijn werk omdat ze mensen "kent" die ook in de zorg werken
Hikarii
Geplaatst: 10-06-13 20:52
De les van vandaag.. we zouden eigenlijk springen, dus ik had er niet zo veel zin in. MAar dat ging niet door.
Nou reed ik zoals 9 op de 10 keer op Berber, 9 jarige kruising van ik weet niet wat. Toen ze er net was, 2,5 jaar terug, reed ik haar al best vaak en alles ging goed, tot 1,5 jaar terug. Ze begon mensen er af te gooien, en hard ook, ik ben er denk ik nu intotaal 20+ x afgevallen.. En dus ook bij het Nederlands kampioenschap carrousel, met het inrijden, jasje gescheurd.. En nog veel meer dingen. Heb nu een stuitje dat scheef staat dankzij haar. Maar elke keer toen ik eraf viel, wilde ik door gaan, en we mogen altijd kiezen waar we op willen als je valt.. Elke keer weer voor haar gekozen. Na een tijdje was ik best bang voor haar geworden, maar bleef doorgaan tot dat ze werd geleasd deze winter.. die mensen zeiden dat ze haar gekocht hadden, dus ik dacht dat ik nooit meer op haar zou rijden.. Nou ik heb echt heel lang gehuild
En toen.. Mensen die haar leasden gingen weg, zij bleef. Werd toen nog 1 maand lang door 1 iemand gereden, maar toen op een dag kwam ze toch echt terug.. 2 weken lang niet op haar gereden toen ze terug was, maar toen eindelijk 6 weken voor het nk.. Ja hoor, ik mocht weer op haar Instructie kon het me alleen niet verzekeren dat ik zou blijven zitten.. Nou dat deed ik wel. Nk ook op haar gereden, op een steiger na niks
En nou het gene wat me vandaag aan het lachen maakte..
Vandaag weer op haar gereden, lekker ontspannen, en laatste half uurtje eerst zonder beugels gedraaft.. daarna ook zonder teugels.. Daarna zonder teugels en beugels gegallopeerd.. Daarna zadel eraf gedaan, ook lekker verder gereden en nog even gegallopeerd zonder teugels en beugels
Eerste helft van de dag was huilen, toen op m'n Fries gesprongen en een uur met een glimlach door het bos gereden.
Kyarahh
Geplaatst: 11-06-13 08:28
Hij is eigenlijk van gisteren, maargoed .
Ik moest oppassen, en 1 oppaskindje rijdt ook paard. Vraagt ze aan mij: "Welk niveau rijd jij eigenlijk?" Ik: "Ik ben net L2 gaan rijden". Zij: "Oooh, dat is wel hoog! Niet zo hoog als Z. Maar wel hoog!"
Vanacht tijdens het op stap gaan, besloten een aantal jongens uit mijn klas te gaan zwemmen in de fontein. En in de gracht. En in de vijver voor school
Whaaahhh.. Ik werd net diverse keren genoemd in een radioprogramma dat vandaag in het teken van Normaal staat op radio Middelse.. Ik was aan het luisteren, want ja.. Ik ben een trouwe anhanger van Normaal! Ik (en mijn moeder af en toe) loop regelmatig in een tiroler jurkje bij optredens (was begonnen met een grapje en we werden al snel tot Heidi's (ook een lied van Normaal) benoemd)..
Ik was met iemand aan het chatten en die speelde dus een paar dingen door aan de programmamakers waardoor ze mij uitgebreid gingen bespreken (en moeders (andere Heidi) ook een beetje).. Hahaha dat was wel lachen! Ik werd er helemaal verlegen van!!