[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 17:50

Jorinda schreef:
Ik heb een vraagje en ik zou niet weten hoe ik dit op Google zou moeten zoeken :+ Maar misschien weten jullie het.
Als ik kleding koop in Bremen (Duitsland dus), kan ik dat dan weer in Almere ruilen/terug brengen of niet?
Wil ik graag even weten in verband met passen. Of ik wat truien/shirts zonder te passen mee kan nemen uit Bremen.

Ik heb inderdaad gehoord dat dit geen probleem is, iemand bij de primark in Almere vertelde mij dit. Dit was echter een klant en geen personeel dus ik weet het niet 100% zeker.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 13:51

Dat kan gewoon hoor, ik heb in essen ook een broek gekocht en gewoon in Almere kunnen ruilen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:06

Primark Rotterdam weten jullie hoe het zit met de openingstijden met pasen?
Zijn ze dan gesloten of misschien 2de paasdag open?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:29

Blingh schreef:
Primark Rotterdam weten jullie hoe het zit met de openingstijden met pasen?
Zijn ze dan gesloten of misschien 2de paasdag open?

Dit heb ik kunnen vinden:
Winkel gesloten op Paaszondag 31-3-2013 en Koninginnedag 30-4-2013.
Winkel open op tweede Paasdag 1-4-2013 van 12.00 uur tot 17.00 uur.

Weet niet of het voor elke vestiging geld!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 17:28

Ik ben gister naar Almere geweest. Hadden verwacht dat het druk was, maar zo druk :')
Het is dat ik niet op een andere dag kan (behalve op een zaterdag wanneer het ook druk zal zijn denk ik?) maar ik ga er echt nooit weer naartoe op deze manier :')
Verder 2 sjaals en een wit shirtje gehaald :D

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 18:03

Ik was gister ook in Almere. Eerste keer Primark voor ons maar kanonnen wat een drukte! Je kon amper lopen. 45 minuten in de rij gestaan voor de pashokjes.. Toen we uit de pashokjes kwamen was de rij drie keer zo kort :S toen nog een rondje gedaan.. en nog extra vestje in mijn mand gegooid. Beneden stond een rij niet normaal waren 2 rijen die door de winkel liepen.. Wouden nog ff boven kijken en daar was de rij ook veel korter daar waren we binnen 10 minuten aan de beurt!
Ik heb een broek, gehaakt vest, doorkijk shirtje met vlinders, een winnie the pooh shirt, turquoise longsleeve, zonnebril, oorbellen en armbandje mee genomen voor €51 . Die vriendin en ik hebben besloten snel weer eens te gaan maar dan nemen we doordeweekse dag vrij en rijden we naar Essen!

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 20:42

Wij zijn vandaag in Rotterdam geweest.. ook daar was het erg druk om half 10 morgens..

Wel geslaagd maar kon niet echt mijn ding doen aangezien overal mensen aan het passen waren
tussen de kleding rekken van broeken tot ondergoed :') echt vreselijk!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 21:27

Vrijdag naar Zaandam, zin in!! :D *\o/*

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 21:43

Ik donderdag naar Bremen, ook zin in! :D
Top dat je gewoon in Nederland kan ruilen!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:05

Misschien ga ik vandaag naar de primark in almere, maar als t echt druk is ga ik niet naar binnen, kan niet zo goed tegen drukte

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 12:42

Dag dames! De primark heeft toch ook een site waar je allerlei artikelen kunt zien? Weet iemand deze?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 12:53

Ik kijk vaak op Girlscene forum en daar hebben ze ook 'n primark topic en daar staat veel in! :)

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 13:04

Morgen naar Almere, ben benieuwd! Ben nog nooit naar een ander dan Zaandam geweest!

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 13:13

ivda schreef:
Ik ga over 3 daagjes naar london, hebben jullie nog tips voor leuke primark dingetjes?? :D

Net geweest! In Londen zitten er 2 of zelfs 3. Die nieuwe op de oxfort street is het grootst.
Ben nog nooit in andere primark geweest maar gehoord dat Londen veel netter en groter is. Tip ga maandagochtend om half 10 dan heb je de winkel voor je alleen. Ben een dag later op dinsdag om 6 uur nog een x geweest naar de andere primark op de oxfort street en toen was het chaos! Nog een tip als je met t vliegtuig gaat check dan een tas in. Als je alleen handbagage doet baal je echt. Wij hadden in totaal 8 kilo gekocht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 14:30

Suus__ schreef:
Ik wil heeeel graag een keer naar Essen! :D

Ik heb mijn rijbewijs nu *hint hint* ...... :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 14:33

Aranel schreef:
Gaan jullie wel eens in je eentje naar de Primark? Zit erover te denken om de volgende keer alleen te gaan omdat ik dan toch wat meer op mijn gemak kan kijken. Alle keren dat ik nu vriendinnen mee had, waren zij het eerder zat dan ik en wilden ze weg, terwijl ik nog wou shoppen :')

:j ....

En de keren dat ik niet alleen ging splitste we op in de primark en spraken we na een uur of 2 af bij de kassa. Vind shoppen in mijn eentje wel echt veel relaxter. En je maakt ook betere keuzes, vind ik :+

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 15:45

Even over die broekjes, ik mocht laatst in Almere wel gewoon mijn bikini broekje passen alleen de lingerie broekjes niet. :)

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 17:07

xNicolx schreef:
ivda schreef:
Ik ga over 3 daagjes naar london, hebben jullie nog tips voor leuke primark dingetjes?? :D

Net geweest! In Londen zitten er 2 of zelfs 3. Die nieuwe op de oxfort street is het grootst.
Ben nog nooit in andere primark geweest maar gehoord dat Londen veel netter en groter is. Tip ga maandagochtend om half 10 dan heb je de winkel voor je alleen. Ben een dag later op dinsdag om 6 uur nog een x geweest naar de andere primark op de oxfort street en toen was het chaos! Nog een tip als je met t vliegtuig gaat check dan een tas in. Als je alleen handbagage doet baal je echt. Wij hadden in totaal 8 kilo gekocht :)

Ik ga met school, dus heb helaas niet heel veel tijd.
Ik heb 2 x de tijd, maar is wel steeds om 3 uur, dus waarschijnlijk het drukst :P
En we gaan met de boot callais dover, dus bagage is geen probleem, past genoeg in de bus :P
En dan ga ik naar die op oxford, bedankt voor de tips!

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 17:09

Ik ga vrijdag waarschijnelijk naar de Primark in Almere :D Kan iemand mij vertellen hoe groot deze ongeveer is? Ben tot nu toe alleen een paar keer in Luik en een enkel keer in London geweest.

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:53

Ik ga donderdag naar Zaandam !
Iemand nog suggesties voor leuke dingetjes ?

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:21

Ik ga zometeen naar Rotterdam ben benieuwd! :)

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:57

_MG schreef:
Ik ga vrijdag waarschijnelijk naar de Primark in Almere :D Kan iemand mij vertellen hoe groot deze ongeveer is? Ben tot nu toe alleen een paar keer in Luik en een enkel keer in London geweest.

Almere heeft twee verdiepingen :) Grootste in Nederland volgens mij.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 11:22

Oooh, dan ben ik reuze benieuwd :D Heb er echt zin in. Deze week tentamens, de laatste donderdag avond. Dus goede reden om vrijdag lekker te gaan winkelen. Is het trouwens makkelijk te vinden vanaf het station? Ik kom namelijk met de trein.

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 13:01

_MG schreef:
Oooh, dan ben ik reuze benieuwd :D Heb er echt zin in. Deze week tentamens, de laatste donderdag avond. Dus goede reden om vrijdag lekker te gaan winkelen. Is het trouwens makkelijk te vinden vanaf het station? Ik kom namelijk met de trein.

Als je uitstapt op almere centrum kan je het met geen mogelijkheid missen haha! Zit er recht tegenover! :j

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 13:15

Okee, jeej, dan moet het goed komen! Het gaat voor mij zo'n drie uur reizen zijn (enkel reis) dus hoop dat ik slaag!