En nog even over er is meer tussen hemel en aarde. Dat is er ook. Ik baal er alleen van dat ik de precies benaming niet meer weet, maar volgens mij was het donkere energie. Daar zijn wetenschappers nog niet zo heel lang geleden achter gekomen. Je ziet het met blote oog niet, maar met een bepaalde scan is het wel te zien (op de computer). Men is er ook achter dat dit goedje een bepaalde invloed uitoefent. Het goedje is ook onevenredig verdeeld en waar er meer van is wordt er ook meer invloed uitgeoefend.
Dan is er ook nog een test die het ‘collectieve’ bewustzijn meet. Over de hele wereld zijn een soort opname apparaten aangebracht die dit meten. Bij locale en wereldwijde gebeurtenissen zie je een piek. De grootste piek ooit gemeten (tot nu toe) was tijdens 9/11.. Ander item hierbij wat voor kwam, eigenlijk als voorgeleide was dat mensen soms kunnen ‘voelen’ als er iemand naar hen kijkt. Bij meerdere tests waarbij iemand achter iemand zat moest de voorste persoon raden of er naar hem gekeken werd. Dik 60% werd goed geraden. Ik zit te twijfelen of er ook nog tests waren met woorden in gedachten toe werpen, maar daar waar ik de uitslag niet meer van.
Citaat:niet logisch te verklaren valt, en theoretisch gewoon niet KAN?
Wetenschap is niet alleen statisch of logica…. Vanuit de oerknal en die these zou je ook verwachten dat de uitspanning van het universum vertraagd. Hij versnelt. En op kwantumniveau zijn dingen die eerder aankomen dan verzonden..