Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Douce schreef:In dat soort situaties vraag ik of altijd of alles nog naar wens is, of of ik nog iets voor ze kan betekenen.
Snap eerlijk gezegd niet waarom het fijn is als gasten te warme borden aanpakken, dan branden zij toch juist hun vingers?
kim345 schreef:Douce schreef:In dat soort situaties vraag ik of altijd of alles nog naar wens is, of of ik nog iets voor ze kan betekenen.
Snap eerlijk gezegd niet waarom het fijn is als gasten te warme borden aanpakken, dan branden zij toch juist hun vingers?
De zijkant is niet warm, daar pakken ze hem dan aan, ik had de borden al een tijdje vast met mijn vingers aan de onderkant..
Ik sta vaak alleen, en dan is het echt rennen en vliegen 
Als wij het glas pakken dan spoelen we hem om aan de binnenkant, waar je dus met je glas op drukt en dat er water in spuit (geen idee hoe je zoiets noemt
).
F_Orumster schreef:Van mijn vroegere baas kreeg ik op mijn kop als iemand had gewenkt, dan ben je te laat vond hij.
Tuurlijk worden glazen, na gebruik, helemaal schoongemaakt 
Als we alleen de binnenkant schoonmaken
Alle glazen vol met vingers en vettigheid

Aan de andere kant word ik zo af en toe ook wel wat simpel van de vraag. Misschien juist om het een zo standaard vraag is, altijd te optimistisch hetzelfde klinkt (misschien eens tijd voor variatie), je weet dat die komt en je soms midden in een gesprek zit en dan komt er zo’n ober/serveerster je gesprek storen met “is alles naar wens?”. Als iets écht niet naar wens is hoor je het wel, als we nog iets nodig hebben hoor je het wel en de kleine irritatie dingetjes worden op dat moment toch niet geuit. (soms wel achteraf
)