Mavelle schreef:
Ja, Texas uiteraard weer. Je zou toch denken dat het kwartje een keer zou vallen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Mavelle schreef:Nou, wauw je zal maar zo lang vast zittenMaar goed dat ze hem niet ter dood veroordeeld hebben.
Dat zou pas erg zijn geweest!
Isegrim schreef:Kaus schreef:Dat zou pas erg zijn geweest!
Die zijn er ook hoor. Zoek het verhaal van Carlos DeLuna maar eens op. Of Todd Willingham. Beide zijn dood. Carlos DeLuna was onschuldig (achteraf bewezen), van Todd Willingham is vrijwel zeker dat hij onschuldig was.
judith_irene schreef:De Amerikaanse inmates hebben iig een website waarop ze een profiel aan kunnen maken. Tenminste, dat ik wat ik uit dit topic op kan maken.
Voor zover ik weet hebben de Nederlandse gedetineerden dit niet.
Magrathea schreef:judith_irene schreef:De Amerikaanse inmates hebben iig een website waarop ze een profiel aan kunnen maken. Tenminste, dat ik wat ik uit dit topic op kan maken.
Voor zover ik weet hebben de Nederlandse gedetineerden dit niet.
De website is er, maar denk maar niet dat ze vrijelijk kunnen internetten hoor...
Profielen worden aangemaakt door bekenden of vrijwilligers...
Magrathea schreef:Alweer?![]()
Ik heb 'm volgens mij ook gezien. Goeie docu, je vergat bijna dat het waargebeurd was. Het was net of ik een spannende film zat te kijken. Dat je echt meeleeft met die gevangenen en dan denkt van 'neeee ontsnap! ontsnap!'
Heb bijna het idee dat ze de 'succesvolle' verhalen niet laten zien omdat het niet mag.
shilady schreef:Poeh ik zal is zeggen waarom ik het niet doe !
Tja omdat ik bang ben dat diegene op een goede dag ineens voor me deur staat
dat is de hoofdreden...
En JA het is interesant en ik vind bv gevangenis docu's ook heel boeiend
maar ik kan me erg voorstellen dat die mannen ook best veel fantasie kunnen krijgen van jou brieven en meschien bepaalde dingen kunnen gaan voelen en willen doen ....
maarja iedereen moet het natuurlijk zelf weten en ja het kan heel leuk zijn en nee niet iedere gevangene doet rare voorstellen aan je of komt naar je huis wanneer die vrij is maar het zal je maar gebeuren ....