wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 20:45

* De trein instappen, je trui op het rek boven je hoofd smijten en dat vergeten... natuurlijk helemaal beginnen zenuwen van "oh nee waar is mijn trui ?". Uiteindelijk uitstappen en bij je vriendinnen gaan vragen van waar is mijn trui ? -O-

En natuurlijk de trein dan weer instappen en je trui in het rek zien liggen :').

*Ooit fiets tochtje met mijn ouders. Op een gegeven moment laat ik m'n stuur even los en begint die fiets te zwaberen.. inplaats dat ik het stuur terug vastneem begin ik te schreeuwen van "waah waah" en rijd ik de wegkant in in zo een diepe grepel (hier noemen ze dat "diek"). :')

*M'n pa met de auto naar de garage
"die heeft z'n volle kracht niet meer"
garagist: eerst kijken en dan "meneer u tapijtje licht dubbel onder uw gaspedaal".

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 20:47

hetlevenwint schreef:
garagist: eerst kijken en dan "meneer u tapijtje licht dubbel onder uw gaspedaal".

_O- _O-

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:22

hetlevenwint schreef:
* De trein instappen, je trui op het rek boven je hoofd smijten en dat vergeten... natuurlijk helemaal beginnen zenuwen van "oh nee waar is mijn trui ?". Uiteindelijk uitstappen en bij je vriendinnen gaan vragen van waar is mijn trui ? -O-

En natuurlijk de trein dan weer instappen en je trui in het rek zien liggen :').

*Ooit fiets tochtje met mijn ouders. Op een gegeven moment laat ik m'n stuur even los en begint die fiets te zwaberen.. inplaats dat ik het stuur terug vastneem begin ik te schreeuwen van "waah waah" en rijd ik de wegkant in in zo een diepe grepel (hier noemen ze dat "diek"). :')

_O- _O-

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:23

miek140 schreef:
Vroeger wilde ik altijd heel graag het uiteinde van bv brood ofzo hebben, of van een reep koek. Het korstje was het lekkerste van het hele brood vond ik altijd, zeker als die vers was.
Wij noemden dat thuis altijd het kontje.

Nu was er een keer avondmaal in de kerk, dus wij liepen allemaal in een lange rij, dan krijg je eerst een stukje brood en daarna een slokje wijn (druivensap voor de kinderen).
De voorganger had een mand met allemaal repen brood, en daar brak hij steeds stukjes vanaf.
Ik kom langs, en je raad het al: Ik krijg net het uiteinde van 1 zo'n reep. Dus ik draai me triomfantelijk om naar mijn moeder en roep keihard door de stille kerk: "Kijk mam! Ik heb het kontje!"

:') De hele kerk ging stuk _O-

Haha xD

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:22

Vroeger woonde wij boven het cateringbedrijf van mijn vader en opa. Er was dus een hele grote keuken beneden waar ze alles klaarmaakte. Ik had 2 muisjes gekregen van mijn opa en toen ik hoorde dat mijn ouders & oma ruzie hadden gekregen heb ik, toen ze allemaal in de rechtszaak zaten de 2 muizen losgelaten in de keuken. Heb mijn opa daarna nooit meer gezien/gesproken dus weet niet hoe dat ooit is afgelopen. Ik was een jaar of 10/11. :+ Durfde het eigenlijk niet te vertellen tegen mijn ouders maar toen ze erachter kwamen dat mijn muisjes weg waren, heb ik het toch maar verteld.
Laatst bijgewerkt door Liezja op 20-11-12 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:24

Liezja schreef:
Vroeger woonde wij boven het cateringbedrijf van mijn vader en opa. Er was dus een hele grote keuken beneden waar ze alles klaarmaakte. Ik had 2 muisjes gekregen van mijn opa en toen ik hoorde dat mijn ouders & oma ruzie hadden gekregen heb ik, toen ze allemaal in de rechtszaak zaten de 2 muizen losgelaten in de keuken. Heb mijn opa daarna nooit meer gezien/gesproken dus weet niet hoe dat ooit is afgelopen. Ik was een jaar of 10/11. :+

:')
zouden wel vreet festijn hebben gehad _/-\o_

Liezja

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:25

Ja, hahaha. Vast wel. Ik herriner me nog wel dat er allemaal van die ijshoorntjes lagen. :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:16

Wat een hilarische dingen komen voorbij!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:20

Okee, even een faalmoment van mij. :')
nou we waren in het bos, mijn zusje en ik op een hele lange buitenrit, ik op de sulky en mijn zusje ter pony en ik moest zoooooo nodig.
dus ik snel de bosjes in, plassen.
hoor ik iets, zie ik een fietser aan komen zit ik gewoon 5meter oid van een mountainbike pad af!!
en er kwam net iemand aan, thank god dat hij mij neit zag maar als hij toevallig de andere kant op keek. _O- _O-

omygosh ik was zooo bang want ik kom hem nog heel lang zien en hij mij ook, en ik zat echt dichtbij dat pad en het bos was niet heel dicht bebost zegmaar. :x

MusicELINE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:31

Ik heb ook nog wel een leuke.
Op een examenfeestje van een vriendin van me had ik iets te diep in het glaasje gekeken :o Maar die mensen daar vonden dat allemaal heel grappig. Dus op een gegeven moment wilde zo'n jongen me nog een glas drank inschenken. Ik zeggen dat ik écht niet meer moest hebben omdat lopen en staan niet zo soepel meer ging, maar hij liep toch weg om nog wat voor me op te halen. Dus ik helemaal in paniek want ik moest echt niet meer drinken. Dus ik heb mijn vriend gesmst of hij me wilde halen en ben ONDER de picknicktafel gaan zitten wachten tot hij me op kwam halen. (Ja, ik had ook gewoon het drankje kunnen weigerren... maar dit leek op dat moment een betere oplossing :') )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:32

_O- wat erg zeg. :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:35

Voorbije zaterdagavond.. Ik was met een vriendin naar een of ander galabal geweest en kwam thuis. Mijn voeten deden het na een hele avond op hakken lopen niet meer dus meteen schoenen uitgetrokken en richting bed. Toen ik op de trappen liep gleed ik op de één of andere manier uit (houten trap in combinatie met mijn panty) en donderde gewoon terug naar beneden. :') Nu kan ik erom lachen, maar heb nog pijn gehad tot maandag, was beland op mijn heup en een rib.. :+ En ouders dachten dat ik bezopen was, terwijl het gewoon aan mijn haast en panty lag! :Y)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 00:01

Jaaaaja :')
Hahaha

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 08:12

MusicELINE schreef:
Ik heb ook nog wel een leuke.
Op een examenfeestje van een vriendin van me had ik iets te diep in het glaasje gekeken :o Maar die mensen daar vonden dat allemaal heel grappig. Dus op een gegeven moment wilde zo'n jongen me nog een glas drank inschenken. Ik zeggen dat ik écht niet meer moest hebben omdat lopen en staan niet zo soepel meer ging, maar hij liep toch weg om nog wat voor me op te halen. Dus ik helemaal in paniek want ik moest echt niet meer drinken. Dus ik heb mijn vriend gesmst of hij me wilde halen en ben ONDER de picknicktafel gaan zitten wachten tot hij me op kwam halen. (Ja, ik had ook gewoon het drankje kunnen weigerren... maar dit leek op dat moment een betere oplossing :') )

Whaha xD

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 17:13

Als iemand voor je in de dierenwinkel afrekent voor vlooienspul zeggen nou mam die zal zelf ook wel vlooien hebben! En dan diegene natuurlijk kijken haha!

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:35

Ik reed vandaag met mijn pony over straat, lette niet goed op en bleef met mn been/knie achter een lantaarnpaal hangen. Je hoorde echt een harde klap en het deed ook nog best wel zeer. Midden tussen de huizen dus iemand zal het vast wel gezien hebben. :')
Daarna heb ik me per ongeluk twee keer aan dezelfde persoon voorgesteld, awkward moment. :=

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 02:43

Bij mij is het meer een blunder maarrr..
Ik ging gaan wandelen met m'n hond en op een gegeven moment wou ik bij een paardje even op de weide gaan maar het lag op dat padje nogal modderig dus ik stap in de modder (ik had mijn paardrijdschoenen aan) maar ik had niet verwacht dat ik er wel 15 centimeter ging inzakken dus ik bleef steken maar doordat ik mijn evenwicht verloor ging ik met mijn voet uit de schoen want de rits vanachter stond open maar aangezien ik toen op 1 been stond en vast zat ook met die voet verloor ik nog eens mijn evenwicht waardoor ik met m'n sok in de modder terecht kwam, prettig gevoel.
Heb dus heel de terugweg met m'n modderige sok in m'n handen gelopen en met mijn blote voet in mijn schoen terug en ik heb er toch wel een mooie blein aan over gehouden :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 02:53

xSCWx schreef:
Van de week waren ik en mijn vriend bij vrienden van ons. Ik kreeg ineens echt onwijze buikpijn, dus het was kiezen of delen; naar de wc en hopen dat de geur snel vervliegt of proberen op te houden met alle gevolgen van dien.
Dus ik koos maar voor optie 1... Dus ik zit op de wc, laat ik me toch een scheet (ik schrok er zelf van) en denk nog: hopen dat ze het niet gehoord hebben. Jammer joh, ik loop terug de kamer in, alle ogen op mij gericht :')

Haha ik lig dubbel _O-

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 03:03

Ik was aan het fietsen naar huis, maar ik schrok omdat er plots iemand bijna naast mij stond, had ik niet meteen gezien. Dus zei ik tegen een vriendin 'daar staat een man!'
Draait 'de man' zich om, bleek het een vrouw te zijn :')

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 03:29

Ik werkte sinds twee weken voor een nieuw bedrijf, een Audi dealer. Kende de collega's op de vestiging nu al een beetje. Leuke sfeer, grappen en grollen.

Als aftersales mens kijk je toch altijd naar verkopers als een soort van lapswanzen die languit onderuit gezakt achter hun bureau hangen en internetten en ouwehoeren tot er een klant binnenkomt. Ondertussen vinden ze zichzelf echt fantastisch, terwijl jij je benen uit je lijf rent de hele dag,

Dat even ter inleiding. Op gegeven moment komt er dus zo'n typische "verkoper" aanlopen. Ik kende hem niet, zeker van een andere vestiging dacht ik. Meneer zei tegen mij: "ik wilde net een kop koffie pakken maar de automaat is verstopt dus nu is de koffie eruit gelopen..." Het koffie apparaat stond in de kantine, naast de gootsteen, met dwijltjes en keulenrol binnen handbereik, dus het irriteerde mij nogal dat hij dit aan mij kwam melden en het blijkbaar niet zelf had opgeruimd. Ik was daar geen koffie juf, of schoonmaakster ofzo. Ik zei dus ook: "en waarom zeg je dat tegen mij? Omdat er iets aan je handjes mankeert of is het omdat ik een rok aan heb?"

Die gast kijkt me aan, en loopt weg, vervolgens krijg ik echt een beuk ban mijn collega die zegt "weet je wel wie dat is?!" Nee, hoe kon ik dat weten? Hij had zich namelijk niet eens even voorgesteld. "Dat was je manager!"

Oeps...

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 03:36

Ohh geweldig dat je dat zei.

luilak :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 19:34

rensiepensie schreef:
Ik werkte sinds twee weken voor een nieuw bedrijf, een Audi dealer. Kende de collega's op de vestiging nu al een beetje. Leuke sfeer, grappen en grollen.

Als aftersales mens kijk je toch altijd naar verkopers als een soort van lapswanzen die languit onderuit gezakt achter hun bureau hangen en internetten en ouwehoeren tot er een klant binnenkomt. Ondertussen vinden ze zichzelf echt fantastisch, terwijl jij je benen uit je lijf rent de hele dag,

Dat even ter inleiding. Op gegeven moment komt er dus zo'n typische "verkoper" aanlopen. Ik kende hem niet, zeker van een andere vestiging dacht ik. Meneer zei tegen mij: "ik wilde net een kop koffie pakken maar de automaat is verstopt dus nu is de koffie eruit gelopen..." Het koffie apparaat stond in de kantine, naast de gootsteen, met dwijltjes en keulenrol binnen handbereik, dus het irriteerde mij nogal dat hij dit aan mij kwam melden en het blijkbaar niet zelf had opgeruimd. Ik was daar geen koffie juf, of schoonmaakster ofzo. Ik zei dus ook: "en waarom zeg je dat tegen mij? Omdat er iets aan je handjes mankeert of is het omdat ik een rok aan heb?"

Die gast kijkt me aan, en loopt weg, vervolgens krijg ik echt een beuk ban mijn collega die zegt "weet je wel wie dat is?!" Nee, hoe kon ik dat weten? Hij had zich namelijk niet eens even voorgesteld. "Dat was je manager!"

Oeps...

Ohhh walgelijk zulke mannen! Die denken echt dat ze de hele wereld bezitten!
Dus omdat hij manager is, is ie ook gelijk allergisch voor een keukendoek!

Ik heb ook heel lang in de Automotive gewerkt en ken die types ook heel goed.

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 05:09

ik was in de c1000 en wou rookworst pakken, en ik keek naar de datum en daar stond op oktober. (was toen al november) ik vraag aan mijn zus welke maand het was en mijn zus zei dus november, maar mijn brein blokkeerde even want oktober na november? dat klopte toch niet. uiteindelijk heeft mijn zus alle maanden in volgorde voorgezegd (met slappe lach) tot ik tot de conclusie kwam dat die worst gewoon 1 week al slecht was :+ haha begon toch echt te twijfelen aan mijzelf.

vrijdag was ik met mijn koffer aant lopen naar de trein en ik kwam erachter dat ik een gat in mijn schoen had, dus ik zei goed luid ' bah zo stom een schoen in mijn gloednieuwe gat' :')

(dezelfde vrijdag) ik stond te wachten aan het station en het regende goed hard dus iedereen stond opeen geplakt. ik had mijn oortjes in en was gewoon muziek aan het luisteren, liedje gedaan en heel lang stil dus ik dacht dat mijn volume niet werkte dus ik zet mijn volume op maximaal en ineens knalhard uit mijn oortjes de begintune van de lion king :o iedereen keek mij toen ook zo aan van, ah ja :+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 11:49

Oh nee :') toch zeker niet dat eerste?
AAAAAHHHH SIBENYAAAAA!!! :+

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:31

_O-