rensiepensie schreef:Ik werkte sinds twee weken voor een nieuw bedrijf, een Audi dealer. Kende de collega's op de vestiging nu al een beetje. Leuke sfeer, grappen en grollen.
Als aftersales mens kijk je toch altijd naar verkopers als een soort van lapswanzen die languit onderuit gezakt achter hun bureau hangen en internetten en ouwehoeren tot er een klant binnenkomt. Ondertussen vinden ze zichzelf echt fantastisch, terwijl jij je benen uit je lijf rent de hele dag,
Dat even ter inleiding. Op gegeven moment komt er dus zo'n typische "verkoper" aanlopen. Ik kende hem niet, zeker van een andere vestiging dacht ik. Meneer zei tegen mij: "ik wilde net een kop koffie pakken maar de automaat is verstopt dus nu is de koffie eruit gelopen..." Het koffie apparaat stond in de kantine, naast de gootsteen, met dwijltjes en keulenrol binnen handbereik, dus het irriteerde mij nogal dat hij dit aan mij kwam melden en het blijkbaar niet zelf had opgeruimd. Ik was daar geen koffie juf, of schoonmaakster ofzo. Ik zei dus ook: "en waarom zeg je dat tegen mij? Omdat er iets aan je handjes mankeert of is het omdat ik een rok aan heb?"
Die gast kijkt me aan, en loopt weg, vervolgens krijg ik echt een beuk ban mijn collega die zegt "weet je wel wie dat is?!" Nee, hoe kon ik dat weten? Hij had zich namelijk niet eens even voorgesteld. "Dat was je manager!"
Oeps...
Ohhh walgelijk zulke mannen! Die denken echt dat ze de hele wereld bezitten!
Dus omdat hij manager is, is ie ook gelijk allergisch voor een keukendoek!
Ik heb ook heel lang in de Automotive gewerkt en ken die types ook heel goed.