Via de BNB het topic een heel eind gelezen.. Wat een super actie!!!! Ongelooflijk!!! Complimenten aan iedereen, onwijs tof dat er zo velen een kaartje hebben gestuurd!!!
Moet eerlijk toegeven dat ik op een gegeven moment zelfs prikkende oogjes kreeg
ikkemetwikke
Geplaatst: 19-08-11 19:45
wat een geweldig aantal!!! wat voor ieder van ons een kleine moeite was, heeft voor 1 persoon een mega inpact gehad, heerlijk
Vandaag vond ik een heel mooi kaartje in de bus van de moeder van Martine met de volgende tekst (was ook voor jullie bedoelt, dus vandaar:)
Soms is er zo weinig dankbaarheid. Je doet zoveel voor een ander. Iedereen vind dat maar gewoon. Je geeft, helpt en troost. Je steunt en staat paraat waar je maar kunt. En soms kom je erachter, dat dankbaarheid een bloemetje is, dat in maar weinig tuinen groeit. Maar voor jullie wens ik een wereld vol bloemen!
Bedankt Monique Bedankt Bokt Bedankt voor de kaartjes Bedankt voor de attenties Bedankt voor de bloemen
Dit is het mooiste dat jullie konden geven. Een goed gevoel in Martine's leven!
Jeetje ik krijg toch wel een heel emotioneel gevoel van de tekst van Martine's moeder. Dit alles zet je toch maar weer met beide benen op de grond he. Hier gaat het nou om in het leven, de kleine dingen die iets heel groots en moois teweeg kunnen brengen.
WinSel
Geplaatst: 20-08-11 22:59
PussInBoots schreef:
Ik pink bijna een traantje weg bij het bedankje van Martine's moeder. Geweldig wat we met elkaar toch kunnen doen! Ik ben trots op bokt!
Hier het zelfde
gipsyboy
Geplaatst: 20-08-11 23:18
WinSel schreef:
PussInBoots schreef:
Ik pink bijna een traantje weg bij het bedankje van Martine's moeder. Geweldig wat we met elkaar toch kunnen doen! Ik ben trots op bokt!
Hier het zelfde
hier nog een. wat ontzettend veel kaarten zeg. ik kan de mijne niet meer vinden
Kentaro
Geplaatst: 21-08-11 00:06
Weer tranen in m'n ogen..... Als nu iedereen op de wereld eens stil zou staan bij hoe zo'n kleine moeite als bijvoorbeeld het sturen van een kaartje of het zeggen van een paar lieve woordjes, iemands dag zoveel mooier kan maken, wat zou het dan een mooie wereld worden!!!