Een keer moest ik 3 kwartier fietsen voordat we uit konden gaan, maarja zolang hield ik niet vol zonder te plassen..
Dus ik dacht laat ik eens mooi in de sloot gaan plassen!
Eerste keer ging goed, maar de tweede keer deed ik weer mijn broek omlaag, en je raad het al, in de brandnetels
Blijkbaar heb ik dus heel hard geroepen: AUW ik zit met mijn poedersuiker in de brandnetels!
Mijn vriendinnen vonden het geweldig, maar helaas wist wel iedereen het die maandag op school
Diezelfde avond ook heel vaak van mijn fiets gevallen, en een keer in de sloot, ik maakte een koprol met mijn fiets en daarna was mijn zadel dus afgebroken, en mijn broek zat vol met gaten..
Eindelijk op de plaats van bestemming met jongens gepraat en dat was niet meer allemaal even normaal

Maar na een tijd was ik daar alles aan het onder kotsen en wilde ze me naar de ehbo brengen
Maar in de auto was mijn kots op dus toch maar gewoon naar huis gebracht

De volgende morgen kreeg ik wel allemaal appjes van mensen die dachten dat ik naar het ziekenhuis werd gebracht? En van mensen die graag even kwijt wilde wat ik allemaal gedaan had
Voor de rest heb ik altijd het probleem dat mijn schoen uit gaat en ik hem dan niet meer aankrijg na gedronken te hebben
En verder al heel vaak wakker geworden met bulten en blauwe plekken waarvan ik nog steeds niet weet waar ze vanaf komen