Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 09:27

Catnip schreef:
Op het superbelangrijke gouden bruiloftsfeest van mijn grootouders, waar mijn rol was om de voorbeeldige kleindochter uit te hangen, zo erg dronken worden dat ik de avond eindigde op de trappen voor de feestzaal, op de grond, overgevend, leunend tegen de benen van m'n vader zodat ik niet plat op de grond terechtkwam. Met ergens een vaag besef dat dit écht niet het moment was om zo dronken te zijn, waardoor ik koppig bleef verkondigen dat ik alleen een beetje moe ben, en absoluut niet dronken. Je weet wel, lispelend en lallend.

Gelukkig waren de meeste mensen al naar huis, en zei pap alleen maar "zie je dat ik je onder tafel drink?" :')

:') :')

Nrkee

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-14 14:28

Hahahaha erg sjiek Catnip _/-\o_

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 19:42

Nrkee schreef:
Ik ook nog eentje van afgelopen week,

Over je nek gaan op de WC in de macdonalds en dan aan de balie vragen "of je gratis een nieuwe hamburger krijgt want die andere ligt in de plee" en oprecht verontwaardigd te zijn als je die niet krijgt :')

Ik pak voortaan de mac op een ander pleintje in de stad gok ik zo..

_/-\o_

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:09

Ik was met twee vriendinnen naar een discotheek. Ene vriendin was de bob en wij twee konden dus gewoon lekker een drankje doen. Echter hadden we van te voren al wat drankjes op en goten ze ook lekker naar binnen toen we daar waren. Op een gegeven moment waren we zo enorm zat. Vriendin kwam naar me toe en zegt kom we gaan wijn halen en ik JAAA. Onderweg naar de bar flikkert ze al een keer op der muil. Eenmaal bij de bar aangekomen zeg ik: KOM WE MOETEN MUNTJES HALEN DIE HEBBEN WE NIET MEER. Zij wappert heel trots met der briefje van 20, ahjohhh hier kan je ook mee betalen! Ik was natuurlijk onmiddellijk overtuigd. Toen we een bestelling hadden gedaan van weet ik hoeveel gaf die vriendin vol trots dat briefje van 20 aan de barman die ons vol irritatie aankeek en zei dat we muntjes moesten halen. Ondertussen haalde hij de drankjes weer weg en keken wij ze beteuterd na. De dag erna hebben we hier flink om kunnen lachen. :')

Een van mijn eerste drankervaringen was met een fles petrikov. Samen met drie vriendinnen gingen we ‘’stoer’’ drinken voordat we gingen stappen. Die ene vriendin kon zo goed tegen alcohol zei ze, zij dronk wel een hele fles leeg. Ik toch mijn fles maar gedeeld met de andere vriendin. Nog geen halfuur binnen en vriendin 1 kotst de hele tent onder. Zij werd eruit gekickt en wij huppelde er giechelend achteraan. Eenmaal buiten aangekomen moest ik ZO nodig plassen. Ik met vriendin 2 naar de bosjes, ik half grinnikend bij een boom staan plassen, kijk ik naar links zie ik twee agenten op een fiets. Ik was zo bang voor een boete dat ik niet eens de moeite nam mijn broek op te trekken en met de broek op de knieën naar mijn vriendin rende en schreeuwde WOUTEN WOUTEN REN NU! Ze heeft het er nog over :Y)

Ik leef helemaal op zolder en ik vind het altijd sneu om mijn ouders wakker te maken met de lamp, dus gebruik ik mijn telefoon altijd. Echter was mijn telefoon leeg en kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om de lampen aan te doen en mijn ouders wakker te maken. Ik ben eerst de kamer van mijn broer binnengelopen. OH SORRY. Toen dacht ik bij mezelf FOCUS je moet 1 deur naar rechts hebben. Ik graai graai bonk bonk over elk stukje muur en deur. RAM DEUR OPEN. Weer de verkeerde kamer. Mn ouders uh wat ben je aan het doen? OH SORRY VERKEERDE DEUR. Baf deur weer dicht. Weer graai graai bonkbonk en eindelijk had ik de juiste deur en ben ik nog een trap op gebonkt. Conclusie: had beter de lamp aan kunnen doen :Y)

Ik was met mijn beste vriendinnetje uit geweest en we zwalkte naar de fietsen. Wij bij de fietsen, nou ik heb echt wel een kwartier geprobeerd mijn fiets open te krijgen. Maar op een of andere magische wijzen paste die sleutel ECHT niet in dat slot. Van het gierend brullen van het lachen begon ik bijna te brullen van het huilen WANT IK WILDE TOCH ECHT MIJN FIETS MEE. Toen heb ik aan verschillende voorbijgangers gevraagd of ze mijn fiets open wilde maken :+. Ik heb er een paar gevonden met een goed hart, want hij stond in de achtertuin de volgende ochtend :') .

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:45

MevrouwtJ schreef:
Ik was met twee vriendinnen naar een discotheek. Ene vriendin was de bob en wij twee konden dus gewoon lekker een drankje doen. Echter hadden we van te voren al wat drankjes op en goten ze ook lekker naar binnen toen we daar waren. Op een gegeven moment waren we zo enorm zat. Vriendin kwam naar me toe en zegt kom we gaan wijn halen en ik JAAA. Onderweg naar de bar flikkert ze al een keer op der muil. Eenmaal bij de bar aangekomen zeg ik: KOM WE MOETEN MUNTJES HALEN DIE HEBBEN WE NIET MEER. Zij wappert heel trots met der briefje van 20, ahjohhh hier kan je ook mee betalen! Ik was natuurlijk onmiddellijk overtuigd. Toen we een bestelling hadden gedaan van weet ik hoeveel gaf die vriendin vol trots dat briefje van 20 aan de barman die ons vol irritatie aankeek en zei dat we muntjes moesten halen. Ondertussen haalde hij de drankjes weer weg en keken wij ze beteuterd na. De dag erna hebben we hier flink om kunnen lachen. :')

Een van mijn eerste drankervaringen was met een fles petrikov. Samen met drie vriendinnen gingen we ‘’stoer’’ drinken voordat we gingen stappen. Die ene vriendin kon zo goed tegen alcohol zei ze, zij dronk wel een hele fles leeg. Ik toch mijn fles maar gedeeld met de andere vriendin. Nog geen halfuur binnen en vriendin 1 kotst de hele tent onder. Zij werd eruit gekickt en wij huppelde er giechelend achteraan. Eenmaal buiten aangekomen moest ik ZO nodig plassen. Ik met vriendin 2 naar de bosjes, ik half grinnikend bij een boom staan plassen, kijk ik naar links zie ik twee agenten op een fiets. Ik was zo bang voor een boete dat ik niet eens de moeite nam mijn broek op te trekken en met de broek op de knieën naar mijn vriendin rende en schreeuwde WOUTEN WOUTEN REN NU! Ze heeft het er nog over :Y)

Ik leef helemaal op zolder en ik vind het altijd sneu om mijn ouders wakker te maken met de lamp, dus gebruik ik mijn telefoon altijd. Echter was mijn telefoon leeg en kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om de lampen aan te doen en mijn ouders wakker te maken. Ik ben eerst de kamer van mijn broer binnengelopen. OH SORRY. Toen dacht ik bij mezelf FOCUS je moet 1 deur naar rechts hebben. Ik graai graai bonk bonk over elk stukje muur en deur. RAM DEUR OPEN. Weer de verkeerde kamer. Mn ouders uh wat ben je aan het doen? OH SORRY VERKEERDE DEUR. Baf deur weer dicht. Weer graai graai bonkbonk en eindelijk had ik de juiste deur en ben ik nog een trap op gebonkt. Conclusie: had beter de lamp aan kunnen doen :Y)

Ik was met mijn beste vriendinnetje uit geweest en we zwalkte naar de fietsen. Wij bij de fietsen, nou ik heb echt wel een kwartier geprobeerd mijn fiets open te krijgen. Maar op een of andere magische wijzen paste die sleutel ECHT niet in dat slot. Van het gierend brullen van het lachen begon ik bijna te brullen van het huilen WANT IK WILDE TOCH ECHT MIJN FIETS MEE. Toen heb ik aan verschillende voorbijgangers gevraagd of ze mijn fiets open wilde maken :+. Ik heb er een paar gevonden met een goed hart, want hij stond in de achtertuin de volgende ochtend :') .

Wanneer gaan wij samen stappen? :))

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 10:46

Hahaha zeg het maar waar woon je :))?

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:09

MevrouwtJ schreef:
Hahaha zeg het maar waar woon je :))?

Zaanstad (omgeving Amsterdam) :D

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 22:02

HAHA INGE! Ik heb ons petrikoff avontuur hier ook een keer verteld hahaha een hele tijd terug!

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 14:12

haha geweldig :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:01

Zaterdag nog..
Vol van de bar gevallen :') Als ik de blauwe plekken niet had gehad, had ik het niet eens geweten _O-

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:30

omg wat een fantastische verhalen! Ik moet nog even gaan broeden om mn eigen en de laatste pagina's lezen, maar het is zo grappig dat ik bij pagina 1 ben begonnen! ik volg vanaf nu!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:37

Ik heb een keer op een feestje een half uur, in de gang, op de grond, naar de deur zitten staren om te wachten tot er iemand uit de WC kwam. maar dat was de deur naar de WC helemaal niet :+ toen moment of realisation kwam deed ik de echte wc deur open en toen was hij helemaal niet bezet _O-

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:47

Ik was in de herfstvakantie met een vriendin naar een andere vriendin in groningen gegaan, wij vrolijk van te voren indrinken me 2 flesen canei en het spel bussen.
toen we eindelijk de stad in gingen en ik mijn oude vertrouwde plekje gevonden had in een kroeg op een verhoging gingen we los. ik weet nog dat er hele leuke emmers met heel veel rietjes erin rond gingen. Bij allemaal mensen wat mee gedronken zonder te weten wat er in zat. smaakte naar 7up. super lekker! Bleek dit achteraf vodka met spa rood te zijn geweest ofzo.

Ik ben uiteindelijk in bed terecht gekomen, mn lenzen uit gedaan en noem maar op. volgende dag kwam ik er ineens achter dat ik een stel jongens die allebei een vriendin hadden vriendelijk een trio afgewezen heb en ze toen heb uitgezwaait. daarna zette de koppijn in.

Bleek later dat ik 1,5 fles canei weg getankt had in een uur.. met daarnaast de nodige drank.
moet ook zeggen dat de trein reis terug heel gezellig was met een wc bezoekje.
Je zwaar beroert voelen en dan een uur in de trein in een stilte coupe gaan zitten zodat je half slaapt is echt een no go. vriendin van me zat tegenover me heel sneaky snapchats te maken en me keihard uit te lachen. zeker toen ik zei dat ik even naar de wc moest.

ja groningen. prachtstad!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 00:01

Oh god _O- Bij pagina 4 gebleven met het bijlezen. Dit is zo'n leuk topic, dit moet ik bewaren voor als ik een dipje heb op werk _O-

Ben zelf nog nooit dronken geweest, alleen zwaar aangeschoten.
Vervolgens foto's naar een vriendin van me toegestuurd op skype, ondertussen filmpjes gemaakt, en lachen dat we deden :')

Vervolgens verhuizen we van de woonkamer naar de slaapkamer om toch maar even te gaan slapen. Dat gaat natuurlijk niet zonder eerst een test te doen. Ze hebben kleine tegels in de hal liggen, en ik besloot maar even een rechte lijn te moeten lopen over die tegels heen. Ik weet niet wat ik op dat moment als rechte lijn aanzag, maar achteraf kan ik zeggen dat ik dat absoluut niet liep :Y)

Uiteindelijk zaten we op bed, zeg ik tegen m'n vriendin, al lachend, dat de kamer zo kermisachtig was, alles draaide zo mooi rond :')
Zij ook gieren van het lachen natuurlijk (lekker aanstekelijk allemaal _O-)
Vervolgens zitten we op bed nog wat te giechelen, tot ik haar vanuit het lachen ineens heel serieus aankijk.
''Oh oh...ik moet kotsen'' zei ik. Vriendinlief lacht erom, en denk dat ik er niks van meen.
''Pak jij een emmer?'' Waarna ze al lachend opstond om een emmer te pakken en leeg te maken (zat nog aquariumspul in :+) Vervolgens begin ik te commanderen dat het wel sneller mag, anders kotste ik over haar bed heen en ik wilde het niet opruimen :Y)
Ineens ging de emmer over de kop en werd het bij mij onder de snufferd geschoven, net op tijd gelukkig.
Begint ze weer wat te giechelen; ''ik dacht dat je een geintje maakte''. Waarna ik, met m'n gezicht nog altijd in de emmer hangend, mijn wijsvinger omhoog steek en roep;
''OVER KOTSEN MAAK JE GÉÉN GEINTJES'' :')

Sinds die avond neemt ze alles qua misselijkheid en mijn vraag om een emmer zeer serieus :')

fleurjansen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 00:03

Een keer moest ik 3 kwartier fietsen voordat we uit konden gaan, maarja zolang hield ik niet vol zonder te plassen..
Dus ik dacht laat ik eens mooi in de sloot gaan plassen!
Eerste keer ging goed, maar de tweede keer deed ik weer mijn broek omlaag, en je raad het al, in de brandnetels :')
Blijkbaar heb ik dus heel hard geroepen: AUW ik zit met mijn poedersuiker in de brandnetels!
Mijn vriendinnen vonden het geweldig, maar helaas wist wel iedereen het die maandag op school ;(
Diezelfde avond ook heel vaak van mijn fiets gevallen, en een keer in de sloot, ik maakte een koprol met mijn fiets en daarna was mijn zadel dus afgebroken, en mijn broek zat vol met gaten..
Eindelijk op de plaats van bestemming met jongens gepraat en dat was niet meer allemaal even normaal :')
Maar na een tijd was ik daar alles aan het onder kotsen en wilde ze me naar de ehbo brengen
Maar in de auto was mijn kots op dus toch maar gewoon naar huis gebracht :D
De volgende morgen kreeg ik wel allemaal appjes van mensen die dachten dat ik naar het ziekenhuis werd gebracht? En van mensen die graag even kwijt wilde wat ik allemaal gedaan had :')
Voor de rest heb ik altijd het probleem dat mijn schoen uit gaat en ik hem dan niet meer aankrijg na gedronken te hebben :(
En verder al heel vaak wakker geworden met bulten en blauwe plekken waarvan ik nog steeds niet weet waar ze vanaf komen :')

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 00:18

Ach er was eens een leuk avondje hier in het dorp, had niet zoveel zin om te gaan, wijntje ingedronken met een vriendin en gaan! Maar het was de laatste avond en de muntjes waren nog niet op.. Tegen het einde van de avond stonden we buiten en kwam er een barman met ons praten. Bood ons gratis drinken aan, ach waarom ook niet :P.

Na mijn drankje ontvangen te hebben aan de bar wilde ik hem op een toepasselijke manier bedanken. Het begon met 2 kussen op zn wang en daarna besloot ik van strategie te veranderen door hem vol op zn bek te pakken. Met de bar tussen ons in, in mn eigen dorp. :') Kreeg wel een paar boze blikken van mensen die wilden bestellen herinner ik me :+

Na zijn zware bardienst hebben we nog even zitten praten en hij stond erop dat hij me thuis moest brengen. Normaal sla ik dit áltijd af, maarja drank doet veel met me dus ik stemde in.

Eenmaal bij mn huis aangekomen vroeg ik meteen of hij mn paard wilde zien en voordat ik antwoord had gekregen ben ik de schuur al ingelopen :D

Daarna nog even gezellig gekletst op de bank, waarna mijn vriendin naar boven ging en wij nog met zn tweeën op de bank zaten. We zijn lepeltje lepeltje in slaap gevallen en mn moeder heeft ons 's ochtends gewekt :') OEPS :o

absoluut niet iets wat ik dagelijks doe gelukkig

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 00:32

Of hij mijn paard wilde zien _O_
Geweldig _O-

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 00:43

ooohhhh ik kom niet meer goed!! _/-\o_

Afgelopen jaar naar de Costa brava geweest met mijn beste vriendinnetje J; 13 dagen... pfff
Na goed, we hadden bedacht om het 1 :Y) avond rustig aan te doen.
Dus wij zitten heel gezellig met de beachmasters club wat te drinken en spelletjes te doen,
slaat J ineens 3 glazen pure vodka achterover met het commentaar: dood gaan we allemaal :7
1 uur later ligt ze in de zwemband, halfnaakt.. Ik ga dus over haar heen staan om haar topje omhoog te trekken en
ik zeg daarbij: Aahh kom maar schat, vervolgens doet ze 1 oog open en zegt ze:
nou zo snel kom ik niet hoor :')

Elias93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 01:17

Oh geweldig topic! Zelf wel eens na het stappen terug naar huis gefietst en halverwege gestopt om van de sterren te genieten, languit liggend op een boerenweggetje..

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 01:22

amyhendriks schreef:
Een keer moest ik 3 kwartier fietsen voordat we uit konden gaan, maarja zolang hield ik niet vol zonder te plassen..
Dus ik dacht laat ik eens mooi in de sloot gaan plassen!
Eerste keer ging goed, maar de tweede keer deed ik weer mijn broek omlaag, en je raad het al, in de brandnetels :')
Blijkbaar heb ik dus heel hard geroepen: AUW ik zit met mijn poedersuiker in de brandnetels!
Mijn vriendinnen vonden het geweldig, maar helaas wist wel iedereen het die maandag op school ;(
Diezelfde avond ook heel vaak van mijn fiets gevallen, en een keer in de sloot, ik maakte een koprol met mijn fiets en daarna was mijn zadel dus afgebroken, en mijn broek zat vol met gaten..
Eindelijk op de plaats van bestemming met jongens gepraat en dat was niet meer allemaal even normaal :')
Maar na een tijd was ik daar alles aan het onder kotsen en wilde ze me naar de ehbo brengen
Maar in de auto was mijn kots op dus toch maar gewoon naar huis gebracht :D
De volgende morgen kreeg ik wel allemaal appjes van mensen die dachten dat ik naar het ziekenhuis werd gebracht? En van mensen die graag even kwijt wilde wat ik allemaal gedaan had :')
Voor de rest heb ik altijd het probleem dat mijn schoen uit gaat en ik hem dan niet meer aankrijg na gedronken te hebben :(
En verder al heel vaak wakker geworden met bulten en blauwe plekken waarvan ik nog steeds niet weet waar ze vanaf komen :')

ik vind het eigenlijk best zorgelijk dat je met 15 jaar dus vaker dan eens zo dronken bent geworden dat je niet meer weet hoe iets gebeurd is en je voortbeweegt als een gevaar op de weg? Ik zag dat je nu maar je leeftijd weggehaald hebt van je profiel.. maar wilde dit toch even kwijt.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 11:12

ik heb ook een blunder..

we waren een poos terug in de soos een dorpje verder op, en dan doen we regelmatig drankspelletjes. eerst uno. de gene die de meeste punten had gaf een rondje. daarna mexico en daarna bussen. dus behoorlijk aangeschoten natuurlijk. toen kwam er een liedje op waar je goed op kan "strippen" wij hebben een paar palen in de soos en toen begonnen een vriendin van mij en ik paal te dansen ( op onze manier dan :P ) en ja hoor, vest ging uit, en dus ook de schoenen. ik wilde mn schoenen heel charmant weg schoppen maar dat ging natuurlijk verkeerd. zo tegen het hoofd van de barman :+

daarna ook nog keihard met mn hoofd tegen die paal aangeknald..

dat hoor ik nog steeds aan haha.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 11:25

Ik heb nog een mooie, wel van al een jaar of 4 terug maar ach :+
Moeders was een weekendje naar haar vriend, dus ik had vrienden uitgenodigd om gezellig wat te komen drinken :D Naar mate de avond vorderde, kwam er steeds meer drank in. Opeens bedacht ik mij wat. Het rolluik van de achterdeur was kapot, ging niet meer omhoog. Dat kwam ter sprake en een paar sterke jongens die er waren zouden het wel even omhoog duwen..
Zij naar de achterdeur, ik aan het knopje draaien in de hoop dat ie omhoog ging, maar nee, geen beweging in te krijgen.
Allemaal weer naar binnen en gezellig verder ons biertje/wijntje nuttigen.
Een paar minuten later stond er opeens politie voor de deur :oo De duren dachten dat de jongens die het rolluik omhoog probeerden te duwen inbrekers waren :') Stonden er opeens drie politie wagens voor m'n deur en mocht ik gaan uitleggen dat er niks aan de hand was, terwijl ik enigsinds aangeschoten was.
Mooiste was nog dat wij eerst ook niet wisten wat ze bedoelden dus dat we heel leuk mee gingen zoeken buiten naar sporen van de inbrekers, tot een van de jongens bedacht dat hij en die andere gast precies aan het profiel voldeden van degenen die ze zochten _O-
Buren schaamden zich maar heb ze gerust gesteld dat ik heel blij was dat ze zo goed op me lette :P

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 02:20

Ik lig in bed dit topic na te lezen omdat ik niet kan slapen :') wat een geweldige verhalen.

Ik was een keertje stappen in Groningen en ik was zo dronken dat ik dacht dat kebab een persoon was. Ik heb ook allemaal spraakopnames over mijn beste vriend kebab gestuurd gestuurd in een vriendengroep. Ik word er nog steeds mee gepest :+
Ook was ik een keer te lam om de deur open te maken van het huis maar ik moest heel nodig plassen. Dus toen heb ik in mijn eigen vijver geplast. Arme visjes :+

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 00:38

Oh wat ik nu toch gedaan heb... Absoluut een vermelding in dit topic waard! Ik schaam me dood, maar het is toch ergens wel een beetje lachwekkend hoop ik.

Afgelopen weekend, Jumping Amsterdam.

In de bar van het hotel had ik flink wat cocktails op - niet slim, normaal weet ik mijn grens wel, maar deze keer ging het voor het eerst in tijden een beetje mis. Strontbezopen als ik was vond ik echt dat het tijd was om te gaan slapen. Dus de vriendin met wie ik was en ik gingen naar de kamer. Zij lag letterlijk binnen een minuut knock out te slapen. Ik was zo dronken dat ik niet kon slapen - alles draaide en ik wist werkelijk niet hoe ik ooit nog in slaap zou komen. Wat is dan dé oplossing: terug naar de bar om daar te vragen hoe je moet gaan slapen natuurlijk 8)7

Dus ik in mijn pyjama( !!!) terug naar de bar, waar de barman heel lief een kopje kamille thee voor mij zette. Rechts van me zat een man in een witte rijbroek waar ik een gezellig praatje mee aanknoopte - tot hij besloot om maar naar zijn kamer terug te gaan (hij verzekerde me dat dat niet door mij kwam, maar ik geloof dat hij beleefd wilde zijn).

De volgende ochtend werd ik wakker met een enorme kater en het vage besef dat ik de wereldberoemde springruiter Billy Twomey heb aangesproken met "Excuse me... Who are you?" om vervolgens een half uur tegen hem aan te l*llen. -O-

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:25

Oké Junia, you made my day :')