( als alles ten minste op voorraad is) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
( als alles ten minste op voorraad is) 
haha 
Vind het vooral lastig om leuke broek/rokje oid erbij aan te trekken... Meestal maar een saaie donkere spijkerbroek xD 
Een leuke hoge spijkerbroek. een elastieken rokje voor onder korte jurkjes, een paar armbanden en een heel leuk nieuw shirtje.
LeonieL schreef:Hihi.
Hier kledingleek nummer eenWat zijn nou echte basics die je moet hebben in je kast?! Dingen die je leuk kan combineren?
Ik draag nu eigenlijk altijd een spijkerbroek, een hempje/shirtje en een jasje.. maar ben wel toe aan wat afwisseling xd

Maar die zijn op zich ook heel handig als basic dus.
Ik heb echt overal hemdjes en shirtjes vandaan gehaald maar eh het blijft doorschijnen of het is echt een of andere harde stugge stof die ik toch niet draag.. Nou dan maar geen wit hoor haha.
Met een grijze BH eronder zag je het niet
: Die dingen zijn; Sport, vrienden, school en werken. Ik kan er qua tijd en energie echt maar 3 aan.. School moet uiteraard, vrienden vind ik ook heel belangrijk en dan dus de keuze tussen sporten of werken. Ik heb heel bewust gekozen voor sport en mijn sport is ook heel belangrijk voor me. Sport ook veel en fanatiek en tja daardoor heb ik geen tijd voor een baantje. Ik ben m'n hele zaterdag kwijt en m'n dinsdag + vrijdag avond. En omdat school echt heel veel moeite/tijd kost kan ik er verder echt niet bijwerken qua tijd. Ja heel jammer dus, want ik zou ook wel een baantje er nog bij willen hebben om extra bij te verdienen maar dat lukt gewoon niet. Ook omdat ik iemand ben die heel veel slaap nodig heeft dus ook nog eens elke dag rond half 10 in bed moet liggen. Ik zou best een baantje kunnen nemen op vrije dagen (maandag, woensdag, donderdag) van 5 tot 8 en daarna nog moeten leren, maar dat zou ik welgeteld 1 maand volhouden voordat ik instort van vermoeidheid.
En als ik moet kiezen tussen heel veel mooie kleren OF wat minder kleren maar wel doen wat ik het aller aller liefste doe is voor mij de keuze best snel gemaakt
Nieuwe catalogussen van de H&M zijn bij mij altijd funest 
Ach en iedereen moet zijn geld uitgeven waar die het aan wilt vind ik.
Wij kregen heel vroeger (brugklas? denk ik?) de boodschap van een leraar mee met de jaarwisseling dat je geld maar één keer uit kan geven en dat je op de lange termijn er meer aan hebt om het uit te geven aan herinneringen dan aan bezittingen. Dit snapte ik toen niet, maar nu wel. Ik doe echt dingen die zo ontzettend leuk zijn van m'n geld, gewoon omdat ik dat leuk vind! Op vakantie gaan met vrienden, pinkpop, concerten bezoeken
en daar vervolgens voor 30 euro een heel lelijk shirt kopen 'gewoon omdat het zo'n leeeuk aandenken is', winkelen door heel Nederland heen (waardoor het treinkaartje al zo ontzettend duur is.. haha), ergens wat eten/drinken. Laatst gingen we uit in Nijmegen en dat viel tegen en dat was die nacht dat het echt -15 was.. Uiteindelijk konden we dus niet goedkoop terug met de eerste trein want duurde nog uren dus moesten we met een dure taxi terug. Ehh oeps, dat is toch best veel geld ineens. Maar het was wel echt zo iets waar we het over een jaar nog over hebben omdat het zo'n afgang was dat het gewoon grappig was. Dat ene gave shirtje zal ik over een jaar vást ook nog wel dragen maar dan ben ik er niet zo gek meer van altijd. Maarja, er zijn ook mensen die wel heel erg blij zijn met een gaaf shirtje of iets haha!