Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:04

Anne_26 schreef:
Voor nieuwe spijkerbroeken zou ik niet gaan. Ging zelf ook daarvoor maar heb maar 1broek gevonden die mooi was en ook nog eens goed zat.
Schoenen vond ik ook tegenvallen inderdaad!
Truien kan je wel voor slagen inderdaad :)

Zal ik foto's laten zien van mn aankoopjes? :)

Ik ga juist voor de spijkerbroeken. Heb lange benen dus ik ben verliefd op elke "extra long" variant. Ze hebben genoeg skinnys in alle basis kleuren ( zwart grijs lichtblauw donkerblauw) en dat voor 11 euro. Én ze gaan lang genoeg mee, ik heb de meeste al dik een jaar. Kleur wordt valer maar er komen geen gaten of dat soort dingen in :)

En jaaaa, ben benieuwd naar je aankopen!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:06

man man man.....wat was het druk vandaag zeg....ging vor de eerste keer in Rotterdam!

Anne_26

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:11

@Maartje_ : Ja ik vind de spijkerbroeken van de primark ook heel fijn omdat ik lange benen heb. Maar ik bedoelde dat er op dit moment in Zaandam niet heel veel goede zijn!

Foto's duren ff via mijn mobiel hoor :)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:12

De kerstaman heeft ook wat leuke dingen gegeven van de primark :) waaronder ene cupcake pyama en een sieraden opberg ding en sloffen :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:13

ik koop daar ook graag spijkerbroeken :D . heb geen lange benen dus moet ze wel altijd om slaan maar dat geeft niet, die prijs vind ik wel leuk dan haha.

Zouden de winkels maandag gewoon geopend zijn? kan er niks over vinden op de site .

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:13

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Myrna_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:23

is de winkel in r'dam elke zondag open?

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:25

Naomi_Haffie schreef:
ik koop daar ook graag spijkerbroeken :D . heb geen lange benen dus moet ze wel altijd om slaan maar dat geeft niet, die prijs vind ik wel leuk dan haha.

Zouden de winkels maandag gewoon geopend zijn? kan er niks over vinden op de site .

lijkt me wel, is dan 2 januari, is geen feestdag

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 01:14

Maartje__ schreef:
Anne_26 schreef:
Voor nieuwe spijkerbroeken zou ik niet gaan. Ging zelf ook daarvoor maar heb maar 1broek gevonden die mooi was en ook nog eens goed zat.
Schoenen vond ik ook tegenvallen inderdaad!
Truien kan je wel voor slagen inderdaad :)

Zal ik foto's laten zien van mn aankoopjes? :)

Ik ga juist voor de spijkerbroeken. Heb lange benen dus ik ben verliefd op elke "extra long" variant. Ze hebben genoeg skinnys in alle basis kleuren ( zwart grijs lichtblauw donkerblauw) en dat voor 11 euro. Én ze gaan lang genoeg mee, ik heb de meeste al dik een jaar. Kleur wordt valer maar er komen geen gaten of dat soort dingen in :)

En jaaaa, ben benieuwd naar je aankopen!

hier t zelfde, heb ook lange benen, jammer dat ze de long variant maar van een paar soorten broeken hebben.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 05:19

Myrna_Kyra schreef:
is de winkel in r'dam elke zondag open?

Ja.
Maar het is aan te raden dan niet te gaan. Stervensdruk.

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 12:02

En dan post ik foto's van mijn kleertjes en reageren jullie er niet meer op :')

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:45

Anne: ik vind alles op je 1e en 2e foto erg leuk! En vroeg me af waarom ik sommige dingen gemist heb.. Maar ik heb in Rdam geweest. Dat zal het verschil zijn denk ik! :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 14:17

Zijn al die broeken zo lang dan daar? Ik heb naar verhouding erg lange benen, maar ik ben gewoon heel klein, dus de meeste broeken zijn voor mij al gauw te lang :+

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:33

Fiffill schreef:
Zijn al die broeken zo lang dan daar? Ik heb naar verhouding erg lange benen, maar ik ben gewoon heel klein, dus de meeste broeken zijn voor mij al gauw te lang :+

Ik heb en erg lange benen en ik ben lang haha maar ze vallen inderdaad allemaal vrij lang. Alleen vind ik ze bij je taille meestal een beetje vreemd zitten maar voor die prijs lig ik er niet wakker van.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:36

Ach, ik ga wel gewoon een keertje kijken deze vakantie :) zie het vanzelf wel. Meestal zijn die 'standaardbroeken' (dus gewoon maat 36/S, dus zonder lengtemaat) qua pijpen net iets te lang.

Nu maakt dat voor skinny's niet zo uit, maar voor bootcut bijv kan het niet want dan klopt het model niet meer :+

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 20:01

Ik vind de extra long variant helemaal niet zo heel erg lang.
Tenminste, niet lang genoeg voor mij helaas (lengtemaat 36)..

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 21:50

_Siri schreef:

De extra long variant ken ik niet maar de 'long' variant wel deze is soms net goed en soms net te kort. Ik heb lengtemaat 36/38 als ik hem echt goed en mooi lang wil hebben. Maar voor die 11 euro heb ik het net te korte of net goed wel over met een hoog paar sneakers eronder gaat het wel :) Ben wel benieuwd waar jij je broeken haalt dan? Want ik vind het echt een groot drama een mooie (spijker)broek te vinden die echt lang valt.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 22:20

Miepie77 schreef:
Naomi_Haffie schreef:

lijkt me wel, is dan 2 januari, is geen feestdag

Nee, dat klopt .. maar volgens mij balansen er dan veel winkels,
zou niet weten of hun daar aan doen hoor :+

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 22:50

Primark is 2 januari gewoon open!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 23:07

Zooo ik heb even een aantal shirtjes en sjaals, een bloesje, lingerie en een super fijne pyjama ingeslagen :D

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 23:26

emr schreef:
_Siri schreef:

De extra long variant ken ik niet maar de 'long' variant wel deze is soms net goed en soms net te kort. Ik heb lengtemaat 36/38 als ik hem echt goed en mooi lang wil hebben. Maar voor die 11 euro heb ik het net te korte of net goed wel over met een hoog paar sneakers eronder gaat het wel :) Ben wel benieuwd waar jij je broeken haalt dan? Want ik vind het echt een groot drama een mooie (spijker)broek te vinden
die echt lang valt.

Zal wel de long zijn dan. Bij mij zijn ze echt altijd een paar cm te kort helaas..
Heb zelf aktijd gstar broeken. Daar is lengte 34 echt al heel lang..

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 09:12

Ik ga zometeen richting de Primark in Hoofddorp. Ik ben benieuwd (:

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 13:21

_Siri schreef:
Zal wel de long zijn dan. Bij mij zijn ze echt altijd een paar cm te kort helaas..
Heb zelf aktijd gstar broeken. Daar is lengte 34 echt al heel lang..

Zelfs die is sinds kort te kort.. Heb net een nieuwe en die is eigenlijk krap aan.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 14:06

Nou ik ben gister geweest.. pfffffff wat een drukte. maar ben wel leuk geslaagd heb een spijkerbroek een vestje. een leuk jurkje in jaren 70 stijl een pyama en een pyama shirt met lange mouwen sokken sieraden en ben vast nog wel iets vergeten.

Wat mij wel opviel was dat sommige dingen voor primark best duur waren zo hingen er leuke langen blousjes alleen deze waren 17 euro.. voor primark vind ik dat best duur

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 14:37

Ik weet niet eens welke lengtemaat ik heb. Ben niet zo bekend met die maten, trek meestal maar wat uit het rek en als dat er een beetje goed uit ziet (gewoon even voor je benen houden) ga ik het passen. :')