nou dan begin ik wel met typen, sorry als er niets van te volgen is, maar het was op dat moment ook zeer wazig.
anders typ ik het wel in delen:P
deel 1: mijn ex is russisch en houd van een wodkatje(of 2 of 3 of 4 etc..) en ook van de gezelligheid van zijn vrienden en de kroeg. op een avond, waren we uitgenodigd bij een russische vriend van hem voor een feestje. ik ging mee, ookal moest ik de volgende dag werken. hele leuke avonde gehad daar, al vanaf 8 uur savonds lekker russisch eten met wodka erbij. om 1 uur snachts heeft hij mij nog even snel naar huis gefietst, het is namelijk wel 10 hele minuten lopen. hij ging weer terug, natuurlijk, hartstikke gezellige avond en hij hoefde pas om 3 uur smiddags weer een keer zijn nest uit te komen. die zie ik wel weer een keer terug rond 3 a 4 uur snachts.
Deel 2: ik ben gaan slapen, ik werd om 4 uur wakker, nog steeds geen vriend naast me.. nou, prima, dan word het 5 uur en ik ben weer gaan slapen. Tot ik weer wakker werd, alleen toen was het 6 uur sochtends.. ik begon me toen heel lichtelijk zorgen te maken en heb even gebeld.. er nam alleen niemand op. ben toch weer in slaap gevallen en werd om half 7 weer met een shock wakker. hij lag nog steeds niet naast me en ik had ook geen smsje of belletje terug gekregen. Dus ik denk, nou, dan bel ik hem nog wel een keer. "tuuuut" "tuuuuut" (zo'n tig keer) eindelijk, neemt een russische vriend van hem op. "jaaa je moet komen halen! je moet echt komen halen! kom helpen!" "*paniek* IK KOM." en heb opgehangen en ben in zijn pyama broek en een trui de deur uit gegaan
deel 3: 10 minuten gelopen, kom ik aan bij dat huis, ik bel aan.. doet niemand open, ik klop op de deur.. doet niemand open. toen werd ik pissig(het was KOUD) en begin op de deur te bonsen. vervolgens doet er een boze vriend open en shusht mij. "stiiill!! politie al 3 keer geweest! nog 1 keer en we hebben grote problemen!" ik loop door naar binnen, staat mijn ex daar midden in de woonkamer te schreeuwen en te zingen en iedereen die hem stil probeerd te krijgen. toen kreeg ik te horen dat rus 1 hem al knock out heeft geslagen omdat hij teveel lawaaimaakte.
Laatst bijgewerkt door Galeobdolon op 18-01-11 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt
deel 4: hij was straal maar dan ook echt straalbezopen, hij had geen schoenen aan, dus dat was het eerste wat moest gebeuren. we zetten hem met zijn 3en op de trap neer. "boink, boink, boink, boink" toen zat hij weer op de grond. wij zetten hem weer op de trap en dit ritueel herhaalde zich nog 2 keer. daarna bleef ik hem met al mijn gewicht tegen houden. toen het volgende probleem.. de schoenen... hij wou zijn benen NIET stil houden. hij was als een klein kind die niet naar school wou aan het trappelen en krijsen.. 2 jongens hielden een van zijn voeten vast en hebben daar de instappers van iemand anders aan gedaan. zelfde met de andere voet..
deel 5: toen gingen we de deur uit, ik onder 1 arm, rus 2 onder de andere arm en rus 1 liep mee. 200 meter daarna zei rus 2 dat hij alvast het huis ging opruimen. ik draai me 2 seconden om om gedag te zeggen. in die 2 seconden laat ik mijn ex los, die vervolgens over een meter hoog hekje springt, op zijn smoel gaat, weer op staat, weer weg sprint en op zo'n wipkip gaat zitten die op een gegeven moment doorzakt omdat hij hem vast blijft houden en binnen 1 seconden in slaap viel. ik spring hen achterna en heb hem als een kleine jongen aan zijn oor meegetrokken terug de stoep op
Laatst bijgewerkt door Galeobdolon op 18-01-11 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt
M_aaike
Geplaatst: 18-01-11 23:23
aaaaaaaaah frustrerend! vertel verder!
topsylover
Geplaatst: 18-01-11 23:23
Ciska@ Hahaha geweldig! Ik ben benieuwd hoe het afloopt.
Cubone
Geplaatst: 18-01-11 23:24
Ooh ben benieuwd naar deel 5
TanteSabien
Geplaatst: 18-01-11 23:26
Ik wil ook deel 5
Geweldig
Jetta
Geplaatst: 18-01-11 23:26
De grootste blunder die mijn ex maakte.....uh....Hij maakte het uit!
xHelene
Geplaatst: 18-01-11 23:27
ciska: vertelvertelvertel
Galeobdolon
Geplaatst: 18-01-11 23:28
deel 6: rus 1 en ik lopen dus verder, rus 1 is echt een kleerkast en vond dat hij mijn ex wel gewoon over zijn schouder kon gooien, omdat dat sneller ging. nou super, als het sneller gaat, ga je gang! ex over zijn schouder en lopen maar.. vervolgens begint hij weer te trappelen en op zijn rug te slaan als een klein kind haha. nou, dan maar weer gewoon lopen.. nouja, gewoon lopen.. hij zei telkens dat hij wel zelf kon lopen maar elke keer als wij hem loslieten hij tegen een auto aanknalde of gewoonweg een tuin in liep.
deel 7: 100 meter voor de voordeur, beginnen die 2 in het russisch tegen elkaar te schreeuwen... bleek rus 1 te hebben verstaan dat ex iets over zijn moeder zei(waarvan ik weet dat dat niet waar is, dat zou hij nooit kunnen doen) en ex wist ook zeker van niet dus die begon huilend terug te schreeuwen(in het russisch). vervolgens laat rus 1 mijn ex los, duwd hem weg en haalt uit(met mij nog mijn ex ondersteunend) hij miste gelukkig maar ik werd laaien natuurlijk. ik duwde mijn ex tegen een auto en duwde rus 1 de straat op, WEG van mijn ex. (rus 1 onderhand wel zeggen hoe blij hij met mij moet zijn en hoe goed, lief, knap en aardig ik ben)
Laatst bijgewerkt door Galeobdolon op 18-01-11 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt
WhatsUp
Geplaatst: 18-01-11 23:29
Pff, lastig om alles bij te houden, voor je het weet zijn er weer 3 pagina's bij gekomen.
Ik zie wel deel 6, maar niet deel 5, of ligt dat aan mij?
Je had het van mij ook wel in een keer mogen vertellen.. dit leest heel erg irritant.
TanteSabien
Geplaatst: 18-01-11 23:35
Oeh ik heb ook nog een leuke blunder van mijn ex
Ff wat achtergrondinformatie: Ik woonde nog thuis en ik heb een tweelingzusje.... We hadden allebei een vriendje en die vriendjes hadden op hun manier allebei een heule stoere auto
Zuslief en ik waren jarig en we hadden de visite al mooi weggewerkt..... Alle hapjes al op dus oliebol hey ff naar het tankstation.
De beide vriendjes hadden wel zin in een stukkie scheuren dus we gingen met 2 auto's. Ik had een sigaret in m'n handen en vriendlief wilde niet hebben dat er gerookt werd in z'n auto. Prima joh....dus zuslief bij mijn vriendje in de auto en andersom.
Waren we nog 1 stoplicht van het tankstation verwijderd......
Het regende en het was donker maar vriendlief moest ff stoer inhalen.... Oef toen kwam hem het stoplicht wel erg dichtbij maar gelukkig voor hem (zou je denken) stond deze op groen. Dat zag die oen niet dus PLAT op de rem!!!!
Gevolg: jaja KLAP!!!! beide auto's bovenop elkaar
Zegt m'n zus ook nog heul droog tegen mn vriendje: ach joh is niks, gewoon een lampie stuk Mooi niet dus, beide auto's totall loss Was een dure verjaardag
Galeobdolon
Geplaatst: 18-01-11 23:37
Deel 8: ze begonnen eindelijk te kalmeren en we waren na een uur eindelijk bij de voordeur aangekomen.. (HALLULUJAH) ik met de sleutels friemelen, de jongens in de gaten houden en de deur open.. ex zegt in het algemeen dat het wel goed is als ze het even uit zouden praten en dat hij mee naar boven moest. ik was te kapot om er tegenin te gaan dus ok. hij komt ook mee de woonkamer in. zitten ze op de bank, beginnen ze rustig te praten.. dan staat ex op en loopt naar de keuken. ik vraag: ik"wat ga je doen?" ex"ja wodka blablabla.." rus 1"ja, wodka is goed, daar worden we nuchter van." ik" je gaat NU zitten! kom NU terug!"
fjordowner18
Geplaatst: 18-01-11 23:43
even een stipje om je kapot te laggen dit topic
Galeobdolon
Geplaatst: 18-01-11 23:45
ik heb jullie gewaarschuwd voor de lengte van het verhaal:P
deel 9: ze gingen weer zitten en praten.. praten werd weer schreeuwen en toen zei ik dat rus 1 maar naar huis moest gaan. na veel gelul en geschreeuw heb ik hem de trap af gekregen, toen hij onderaan de trap stond schreeuwde hij nog iets, waarop mijn ex met een noodvaart naar beneden dook(3 meter naar beneden..) ik kon hem op het laatste moment bij zijn broekriem grijpen en toen hing hij over de trapleuning heen en ik met al mijn kracht hem omhoog heisen. op dat heilige moment kwamen zijn 2 huisgenoten de trap af gelopen vanaf boven en hielpen mij en werkten rus 1 het huis uit..
bladiebla, ik ben nog terug naar dat huis van die rus gegaan om zijn mobiel op te halen, een collega gebeld en zijn wekker gezet.
ik vroeg hem toen, wat is het laatste wat je je kan herinneren? "ja... 2 australiers waren hamburgers aan het bakken... maar ze waren te plat.. dus ze moesten overnieuw.. * snurk* )
ik belde hem voordat hij naar zijn werk moest gaan.. hij nam fris op, had geen kater en kon zich totaal niet herinneren wat er gebeurt is nadat hij mij naar huis had gefietst om 1 uur snachts..