Na eerst gisteravond nog heel veel sneeuw te hebben gehad is het nu aan het regenen, wat een vieze kliederzooi geeft dat! Straks op stal maar met een grote schuif een pad schoon maken van de stallen naar de bak.
Hier giet het nu hard! Das mooi,des te sneller is die sneeuw weg. Nu alleen het water nog weg zakken,al zal dat maar heel langzaam gaan met die bevroren grond.
Debski
Geplaatst: 05-12-10 12:10
Hier gelukkig ook dooi. Met nu een zonnetje, al hoewel het hier vannacht heeft geregend. Een grote natte bende op straat.
Er valt hier nu ijzel, en het ooien gaat langzaam maar het dooit in ieder geval. |En inderdaad zoals debski zegt, een vieze natte bende. Helaas nog geen zon hier.
Yffiejj
Geplaatst: 05-12-10 12:12
Hier ook zonnetje en vannacht lekker veel regen, das mooi gaat de sneeuw weg
Gisteravond rond 8 uur heerlijk met de hond langs het IJsselmeer gewandeld. Stond redelijk veel wind, maar het was echt heerlijk. Het IJsselmeer was ook helemaal dicht en wit, zag er super mooi uit.
En nu is ál het sneeuw weer bijna weg. Jammer.
Mies
Geplaatst: 05-12-10 12:36
Dacht vandaag nog even met de honden te gaan spelen in de sneeuw. Is het WEG!
Wel lekker even die dooi. Alle sneeuw lekker snel weg, als het dan toch weg moet, dan maar heel snel. Het is hier eigenlijk heerlijk weer. Weinig wind, een zonnetje en 4 graden boven nul.
Maar wat een gek gezicht vanmorgen.... ik naar bed ging, keek ik naar buiten, het sneeuwde nog en alles was wit. Kijk ik vanochtend naar buiten: is alles weer gewoon.......... Heerlijk!!
kensha
Geplaatst: 05-12-10 13:57
Mag ik hopen dat het sneeuw alleen geen voorproefje was en wij in januari niet meer zullen krijgen?
Kendra
Geplaatst: 05-12-10 14:03
kensha schreef:
Mag ik hopen dat het sneeuw alleen geen voorproefje was en wij in januari niet meer zullen krijgen?
Hier blauwe lucht! Vanochtend regen gehad, maar alleen de auto's en daken zijn weer redelijk normale kleur. Wegen zijn drap, en de rest is allemaal nog wit