Ik zag zojuist dat alleen vandaag op www.goeiemode.nl Leuke cowboylaarsjes van O'moda in de aanbieding zijn. Ze hebben elke dag leuke aanbiedingen de laatste tijd ook vaak laarzen, en ze zijn te vertrouwen vriendin van mij heeft laatst ook laarzen besteld en goed ontvangen
Zwitsal
Geplaatst: 01-09-10 17:35
cijsalover schreef:
Ik heb m'n laarzen binnen! Ze zjin echt super, kniehoog, camelkleurig, platte zool en van suede.
foto's !! klinken super!
Koekje_
Geplaatst: 01-09-10 17:39
Ik heb hele mooie bruine suède laarzen gezien bij Sacha! Ik kan ze niet terug vinden op de site, maar ik zie wel hele mooie andere laarzen op de site
teveel eerste keer overigens dat ik wat via internet bestel! ben benieuwd!
deze bij skooz!
en deze in het grijs bij de dolcis
Oohja... ik heb 1 paar grijze laarzen (zonder hak, van dolcis van vorig jaar staan hier een paar pagina's terug). een paar zwarte van dick boons (voor de helft in de uitverkoop ) en een paar bruine van ziengs van vorig jaar. Ik vind altijd wel lastig want ik draag nooit spijkerbroeken omdat ik allergisch ben voor de blauwe indigo kleurstof. Heb dus meestal een zwarte 'spijkerbroek' aan (skinny vaak, dat staat me toch het leukste hoewel ik dat eerst niks vond) of je komt gauw in de wat nettere broeken. Daarom vidn ik het met laarzen toch wel lastig, de meestel zijn toch net wat voor bij een spijkerbroek. Grijs vind ik trouwens altijd moeilijk combineren, omdat kleren en schoenen gauw niet dezelfde grijstint zijn. Zelfde geld voor m'n bruine.
Wauw wat een gave laarsjes! Ben je ook van plan ze allemaal te houden? Vindt die laatste echt leuk! Ik draag nooit hakken, wel jammer.. Want de meeste laarzen die mooi zijn hebben toch echt een hak.
Ilsemarie
Geplaatst: 02-09-10 11:48
die onderste van de dolcis komen vandaaaaaaag! chauffeur is onderweg volgens de site, joepieeee!
Ik weet het nog niet, als ze allemaal goed zitten en leuk staan misschien wel, want wil van de winter toch wel wat vaker laarzen aan. En dan ben ik ook in een keer klaar en hoef er verder niet meer naar om te kijken, ben niet zo'n shopper haha! En de meesten zijn ook afgeprijsd! Behalve de 3e foto (60 euro) kosten ze allemaal maar 25 euro... dus het valt allemaal wel mee. (die van dolcis zijn maar 20 dus dit zijn 5 paar schoenen voor 160 euro, daar kopen de meeste 1 of 2 paar laarzen van ) Ze zijn ook niet allemaal van leer, dat scheelt ook weer, want in de winter met al dat zout doe ik liever ook niet m'n dick boons laarzen aan gewoon voor dagelijks, dat vind ik dan toch een beetje zonde om mee door de derrie te baggeren. Maar eerst maar even kijken of die hakken me voor dagelijks wel of niet te hoog zijn. hoop dat ze mooi staan want ze zijn echt leuk allemaal