Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
astridastrid schreef:Ilsemarie schreef:Ik vind Pippa dan wel leuker dan Philippa...
Ik vond vooral haar jurk mooi.
Voor jongen vind ik trouwens Merlijn heel mooi. Of Harm. Vond mijn (toen) Engelse vriend een bijzondere naam.
Ik ken een meisje: Marijn. Ook mooi. En Sissi, maar dat is niet echt bijzonder.
auk schreef:Ik vind Lenthe een mooie naam, maar dan wel met een "h" ertussen. Ilse vind ik ook een mooie naam trouwens.
Weet trouwens niet meer of ik hem er al eens had ingegooid in dit topic, maar mijn neefje heet Bentley. Moest eerst heel erg wennen, maar inmiddels vind ik het niet vreemder meer dan Jan of Kees. Hoewel ik me kan voorstellen dat sommige daar anders over denken
Sophie_midas schreef:auk schreef:Ik vind Lenthe een mooie naam, maar dan wel met een "h" ertussen. Ilse vind ik ook een mooie naam trouwens.
Weet trouwens niet meer of ik hem er al eens had ingegooid in dit topic, maar mijn neefje heet Bentley. Moest eerst heel erg wennen, maar inmiddels vind ik het niet vreemder meer dan Jan of Kees. Hoewel ik me kan voorstellen dat sommige daar anders over denken
Afgeleid van 16 and pregnant/Teen Mom?
auk schreef:Ik vind Lenthe een mooie naam, maar dan wel met een "h" ertussen. Ilse vind ik ook een mooie naam trouwens.