Jeuhh ik heb er nu 6. Alleen mijn moeder wilde er eentje in dr auto, en ik heb er eentje in mijn vaders auto gehangen (in het hoofdstelletje die ik er ook al in heb gehangen )
Oh en nu vroeg mn broertje of ie een oranje mocht, dus nu heb ik er theoretisch gezien nog maar 3
Ben nu knakworstjes aan het eten
quartel
Geplaatst: 07-06-10 17:25
vanochtend booschappen gedaan, WAREN DE PETTEN EN SJAWLS NOG NIET BINNEN!!!!!! Slaat weer nergens op!!!
Wel 2 beesies gescoord Mijn dochter staat met haar schattigste koppie bij de kassa....... Als mensen ze dan niet willen krijgt zij ze hahahaha We hebben er nu 7 en ze is nu aan het kijken of ze nog meer kan bietsen
Ohhh ik heb me toch een stinkende MAZZEL gehad...!!! Ik ging voor een Megabeesie en bananen, zodat ik ook een kleine beesie zou krijgen.
Uiteindelijk toch twee leuke Megabeesies meegenomen... en bij de kassa voor me stond een vrouw met veel boodschappen. Toen de medewerker vroeg; ''Wilt u ook Beesies?'' zei ze van niet. Ik vroeg dus direct; ''Ohh, mevrouw, als u ze niet wilt... zou ik ze dan mogen?'' EN DAT MOCHT...
Dus ik dacht; ik krijg er twee ofzo...? Nee, ze had er ZES!! Ik kreeg er ZES!!!
Ik wilde wel schreeuwen van blijdschap, maar dat heb ik maar niet gedaan. Een vriendelijke dame achter me vroeg zich hoofdschuddend af wat een mens met die dingen moet. Maar ik vind het super.
Van de bananen kreeg ik BIJNA mijn beesie niet (de kassa herkende het niet), maar toen ik erop wees pakte de medewerker de folder erbij en kreeg ik alsnog mijn beesie.
Ze waren allemaal oranje, maar dat geeft niks. Ik heb dus in één klap ZEVEN beesies... waarvan eentje nu in mijn autootje woont.
Jippie, ik heb een grote beessie en 3 kleintjes Moet alleen de blauwe nog! Ik wist niet dat je bij zoveel spullen extra beessie kreeg, ben in staat om nog ff bananen te halen zodat ik de blauwe ook heb Mijn kassajongen zocht ook uit zichzelf verschillende kleuren uit
ik heb nog steeds geen beessies mn ouders willen niet naar de AH!
dipstaartje
Geplaatst: 07-06-10 18:06
dan bied jij toch aan om een keer boodschappen te halen
Nakisha
Geplaatst: 07-06-10 18:07
Mag ik jullie voorstellen; mijn zeven Beesies!
Dit is William T. Beesie. Hij wilde graag in mijn Ligiertje wonen, zei hij. Hij is namelijk DOL op rijden. Hij is dus ons achteruitkijkspiegelbeesie. (Goeie voor scrabble...)
En hier zijn de andere beesies; van links naar rechts en van boven naar onder; Kronkel, Rupsie, Fuzzy, Special (ons ''special needs'' Beesie... hij heeft hele... BIJZONDERE ogen),Twisty en Wurmpie.
Fuzzy is een beetje verlegen....
Fireheart
Geplaatst: 07-06-10 18:07
heb ik al gedaan, maar ik mag ook niet naar de AH, vinden ze te duur ofzo, ik vind het echt zwaar balen!
Hun namen staan op de ''staartjes'' die eraan zitten. Dus bij toekomstige fotosessies kunnen we zeker weten wie-wie is... En het is waar, elk Beesie is anders...!
Fireheart
Geplaatst: 07-06-10 18:14
AAAAAAAAAH JONGENS JULLIE RADEN HET NIET! komt me zusje heel onschuldig binnen: niet gillen anders word hij wakker
dus ik denk huh?
heeft ze een beessie in dr handen die had ik niet zien aankomen !
hij is rood, en heeft hele speciale ogen !
Szan
Geplaatst: 07-06-10 18:15
Adindaa schreef:
heb ik al gedaan, maar ik mag ook niet naar de AH, vinden ze te duur ofzo, ik vind het echt zwaar balen!
Je hoeft alleen maar voor 99 cent bananen te halen en je hebt al een beesie hoor
Jeeej ik heb ook Beesies Een oranje een blauwe en een witte. Nu dus nog alleen de rode!! Heb gelijk ook maar een cap en groot Beesie gekocht. Weet alleen niet of ik die zelf houd.
Ik kan ook geen namen ontdekken... is dat niet alleen bij de grote beesies?
dipstaartje
Geplaatst: 07-06-10 18:31
Nakisha schreef:
Hun namen staan op de ''staartjes'' die eraan zitten. Dus bij toekomstige fotosessies kunnen we zeker weten wie-wie is... En het is waar, elk Beesie is anders...!
bij mijn beesies staan echtgeen namen op de staartjes