Hier is het helemaal niet zo warm. Ja het is wel warm, maar niet bloedverziekendheet zeg maar . Gister was het 10x warmer!
Het heeft hier overigens ook al wel geregend. Onweer nog niet en zit er zo te zien voorlopig ook niet aan te komen
Cyntje
Geplaatst: 06-06-10 15:59
Geen idee Ief, ben er als kind al altijd bang voor geweest. Nu moet ik zeggen dat wij in Brabant bij zandgronden woonde, daar kan het er ook flink op gaan. Vrijwel iedere vrijdagavond was het raak. Nu tussen de rivieren wat minder... máár als het onweert dan kun je je hart vasthouden hoor. Eenmaal na de zomer, de laatste onweersbuien durf ik soms naar buiten te kijken, het is al minder dan het was ook omdat ik niet wil dat de kleine er ook zo bang van wordt.
Ik ben vooral bang van het geluid, schrik er gewoon enorm van. Zit altijd met handen voor mijn gezicht, en OE OE te roepen. Overigens is er op BR niks meer te zien, wat dikke druppels op de kermis, meer niet Het is wel stikbenauwd!
nou wij komen er voor vanavond weer makkelijk af.. hoogstens 1 of 2 drupjes maar het stukje dat je nu ziet splijt zihc een beetje en gaat net niet over mussel heen haha
ik hoop ook op onweer! dat vind ik zoo gaaf maar als heel nederland last heeft van onweer is er in Mussel bijna niets te bekennen.. dus helaas zal hetw el weer niks worden..
Hier geen onweer gehad en maar een paar druppies. Het is ontzettend drukkend en benauwd hierzo. Ik wil geen onweer, want ik ben er zo bang voor. Omdat hier allemaal voor onweer werd voorspeld ben ik maar een kwartier bij mijn pony geweest en heb ik haar niet in de wei gezet omdat ik bang was haar er dan uit te moeten halen als het onweerd
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 06-06-10 18:19
Hier hebben we een paar drupjes regen gehad, nu is het weer droog. Het land heeft hier in elk geval niet genoeg aan, en afgekoeld is het ook nauwelijks. Hoop dat het alleen een voorbode van wat meer water en afkoeling was! (met dan morgen weer mooi weer graag )
Gucci_
Geplaatst: 06-06-10 18:26
Hier net wat regen. Nu is het alweer droog.
Marrjjollein
Geplaatst: 06-06-10 18:33
Hier begint het een heel klein beetje te spetteren, en de lucht is al weer donkerder. We hebben de tuinstoelen al opgeruimt buiten, en de ramen gaan ook straks alvast dicht voordat het binnen net zo hard regent als buiten