Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Peelie schreef:woow, wat zijn er veel mensen geslaagd!!! wat goed!!!! gefeliciteerd aan you all!!!!
Ik had een proeflesje gedaan in een jaguar, maar ik moet heet het pakket van tevoren betalen, dat zit me niet lekker, dus ik ga niet bij die rijschool lessen.
Ik ga nu kijken bij VBOC.nl. Het enige nadeel wat ik toetnutoe in hun voorwaarden kan vinden is dat ik soms een andere instructeur kan krijgen dan je 'vaste' instructeur.
Ervaren jullie dat als een heel vervelend iets, soms een andere instructeur?
Mowoah schreef:Jij alvast super veel succes he Patricia, je kunt het!!!!!!
MP: heb je nog wat lessen deze week?
Oh ik ben echt blij niet te geloven, ben er gewoon vanaf!
Vond het trouwens wel erg raar om afscheid te nemen van mijn instructrice, die heb je toch een half jaar lang elke week gezien en dan ineens niet meer, erg raar. Wou eigenlijk nog iets voor haar kopen (merci's ofzo) maarja dat vond ik ook weer zo.![]()
Wisten jullie trouwens dat het landelijk gemiddelde op 48 uur ligt?
MissPromiss schreef:Mowoah schreef:Jij alvast super veel succes he Patricia, je kunt het!!!!!!
MP: heb je nog wat lessen deze week?
Oh ik ben echt blij niet te geloven, ben er gewoon vanaf!
Vond het trouwens wel erg raar om afscheid te nemen van mijn instructrice, die heb je toch een half jaar lang elke week gezien en dan ineens niet meer, erg raar. Wou eigenlijk nog iets voor haar kopen (merci's ofzo) maarja dat vond ik ook weer zo.![]()
Wisten jullie trouwens dat het landelijk gemiddelde op 48 uur ligt?
Serieus? Dan heb ik straks gewoon de helft als ik het haal![]()
Ik ga volgende week twee keer rijden... of als dat lukt volgende week nog een keer en dan maandag (dag voor mn examen) nog een keer.. dus totaal nog 2 lessen!