Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blond_queen schreef:kwerk bij de etos.
en daar komen heel vaak mensen met de aaallerdomste vragen.
"verkopen jullie ook schoenen?"
"hebben jullie kwasten?"
"waarom verkopen jullie geen sieraden jullie zijn toch een drogisterij?"
we zitten echt naast de albert heijn en er komen vetvaak mensen vragen of we ook flesjes drinken en brood verkopen..
beeetje onzinnig.
1234 schreef:Dat wat hij zei leek niet op Disposable
En hij zat te wijzen naar de krat enzo, mja we snapten er niets vanWant telkens als we een mogelijkheid van wat ie misschien zou bedoelen, uitlegde, dan snapte ie het niet, want hij verstond bijna niets
![]()
Dachten eerst dat ie alleen het flesje wilde of alle flesjes zonder krat ,maar dat wilde die ook niet![]()
maargoed....
topsylover schreef:friendly schreef:Wat bedoel je? Zeggen wat ik zou gaan zeggen? Vind dat dit nog netjes verwoord is...
Vjestagirl schreef:Ik had op mijn werk ook weer iemand, man van een jaar of 55+...
"Ach, als ik nu te veel drink mag ik wel bij jou slapen toch?"
"Meidje, krijg ik geen kus bij dat biertje?"
"Meis, je weet wie er hier de rekening betaald he, laat me nog eens naar dat lekkere kontje van je kijken"
enz enz enz
Zó irritant. Na de 100ste keer een opmerking over wie de rekening betaald heb ik gezegd dat ik toch wel betaald krijg... Maar god wat was die man vervelend... Aan het einde van de avond wilde hij me een knuffel geven 'voor alle goede zorgen'. Dat heb ik toch eventjes afgehouden.
Eleandra schreef:Was meer gericht op Nancy, maar dan is het wel echt belachelijk. Ik bedoel maar in een kroegje waar wat oudere mannen komen heb je nou eenmaal zo'n types ertussen, maar op een familiepark verwacht je het niet.
horselover7 schreef:geen rare opmerking van de klant (ik dus) maar van de winkelmedewerker.
ik was in de cafetaria, patatje was klaar en die vrouw zet het op dat glazen ding zegmaar, maar hij gleed eraf omdat die dingen rond zijn.
ik had dat ding nieteens aangeraakt of iets maar kon wel fluiten naar mijn patat.