Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat een wonderbaarlijke winkel zeg.
In eerste instantie was het in de winkel echt chaos, geen doorkomen aan. Toen ik eenmaal leuke dingetjes verzameld had en ergens in de winkel gepast, gingen we naar de kassa. Helaas was de rij in hooguit een half uur tien keer zo lang geworden.
Het leek wel of opeens iedereen tegelijk van de winkel en de pashokjes naar de kassa's ging. De rij liep dus letterlijk de hele winkel rond en duurde een uur. Op een gegeven moment werd er bij de ingang ook gedoseerd. Wat zijn we toch ook allemaal gestoord dat we dat ervoor over hebben. 

) Zie wel allemaal super leuke dingen langskomen. Vooral die short en slippers van hierboven moet ik hebben
Ik ga donderdag heel misschien afspreken om as zondag te g aan. Ben benieuwd of ik dan ook zolang zal moeten wachten.
Vond wel 1 leuke bikini, maar die was echt niet mooi afgewerkt en dat wil ik toch wel, ook al kost ie maar een paar euro. Dan betaal ik liever wat meer. Verder was bijna alles al leeggetrokken. Charmaiineee schreef:DAT JIMI HENDRIX SHIRT hebben

NieneWiep schreef:Dat groene short heb ik ook! En ook nog in het wit, haha. Ik vond het wel jammer dat ze verder geen korte broeken hadden, tot op de knie zeg maar. Alleen maar lange, of hele korte broeken.
Ik heb er zelf niet echt naar gekeken.Steef schreef:Nou ik ben er gister geweest en weet 1 ding zeker. Ik ga er nooit meer heen! Wat een hel zeg. Zo druk en de kleding die er nog hing was ook echt niet mijn smaak
Ik ga echt niet spijbelen zodat ik naar Primark kan
_Question schreef:G-star koop ik dus nooit meer van mijn leven, wat een flutspullen voor zo veel geld..
Vind die shirts ook niet mooi, een plain shirt met alleen maar g-star raw erop, dan ben je toch net een wandelend reclamebord? MonaLieske schreef:Charmaiineee schreef:DAT JIMI HENDRIX SHIRT hebben

gabjj8 schreef:primark is echt VRESELIJK.
dat mensen daar willen winkelen.
echt hoor.
ik denk dan echt bij mezelf:
'ik heb toch nooit wat verkeerds gedaan, dat ik daar MOET gaan winkelen.'
die walgelijke drukte, je wordt geplet.
waardeloze kleding, geen goede kwaliteit.
neehoor, ik hou het wel bij replay, G-star en BjörnBorg

14?