Careano: Daar heb ik ook last van ja, niet kunnen remmen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SuperLiesje schreef:$@#!%@^#**^@%!$^#%@@$! poedersuiker CBR.. ik zou gisteren dus afrijden en mijn instructrice heeft meteen vanochtend om 7 uur gekeken wanneer ik opnieuw zou kunnen.. 4 maart. Het is werkelijk waar belachelijk.. gaat het cbr dan ook al die extra lessen betalen?
Anoniem schreef:Vandaag om 15:00 theorie
* was deze maandag met 1 foutje teveel gezakt*
1 ding weet ik gewoon echt niet meer ;
Wat is de minimale snelheid op een autoweg en op een snelweg ?
(Die vraag kreeg ik dus op m'n examen, had ik 120 km/u ingevuldIk las maximaal ipv minimaal
)
Ashley5 schreef:Oke, ik begin 'm nu lichtelijk te knijpen!
Ik moet over anderhalve week (maandag 8 februari) afrijden. Heb gelukkig nog aardig wat rijlessen ervoor, maar ik vind het telkens enger worden.
Maar het autorijden gaat wel erg goed, alleen ben ik zo bang voor wat die examinator gaat vragen
Anoniem schreef:Ik heb echt het idee dat sommige vragen die gesteld worden op je examen echt niet voorkomen in je Theorie boek hoor(Of in ieder geval niet letterlijk, dat je wel de basis informatie hebt zeg maar ... En dat je daarmee het maar moet uitzoeken
)
Alsof je soms maar een beetje moet vertrouwen op je gezonde verstand.
Nou mijn gezonde verstand zegt : MINIMAAL 120 KM/U op een snelweg![]()
Ik dácht ook 60 km/u ? Maar is dat voor een autoweg, een snelweg, of beiden ?
In mijn boek staan wel de maximum snelheden, maar niet de minimale.
(Volgens mij mag je daarbij het verkeerd niet ophouden met jouw snelheid ? Dus dat je meerijdt met het verkeer ?)
Anoniem schreef:En dan heb ik nog 1 vraagje waar ik niet 100% zeker over ben ...
In mijn boek staat dat je een bus voor moet laten gaan bínnen de bebouwde kom als deze wil wegrijden (dus de richtingwijzer staat aan).
Maar buiten de bebouwde kom hoeft dat niet ?
De instructeur van een klasgenoot van mij zei dat je zowel binnen als buiten de bebouwde kom je een bus niet voor hoeft te laten gaan.
@ Fiemo ; ik wist wel dat het ongeveer 60 km/u wasMaar ik wist niet voor wélke weg dat nou precies was.
Steff_ schreef:Ashley5 schreef:Oke, ik begin 'm nu lichtelijk te knijpen!
Ik moet over anderhalve week (maandag 8 februari) afrijden. Heb gelukkig nog aardig wat rijlessen ervoor, maar ik vind het telkens enger worden.
Maar het autorijden gaat wel erg goed, alleen ben ik zo bang voor wat die examinator gaat vragen
Spannend! Ik ook 8 februari. Hoelaat moet jij ? Ik om 11.40..
Ik heb nu 10 lessen gehad. Heb morgen nog 2 lessen, en volgende week elke dag 2 lessen en dan hoop ik maar dat het allemaal gaat lukken!
Het gaat wel heel erg goed zegt mijn instructeur. Moet alleen van hem nóg wat meer kijken en dan komt het helemaal goed volgend hem.. we'll see
Succes Arielle !!