Nymphadora schreef:Hoho, jawel, meer sneeuw
Stuur die sneeuw dan door naar het westen.
Jullie pikken potverdikkie alle sneeuw inHet westen wil ook wat
Echnie!!!!
Deze westerling vindt het best zo!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dravergekkie schreef:Nymphadora schreef:Hoho, jawel, meer sneeuw
Stuur die sneeuw dan door naar het westen.
Jullie pikken potverdikkie alle sneeuw inHet westen wil ook wat
Helemaal niet !
Hebben genoeg sneeuw gehad , weg ermee !
Kendra schreef:Regen en wind is net zo erg...maar dat krijg je er bijna gratis bij nu! Het is rond 0, dus wat er aan komt waaien (van het dak of uit de lucht) is iets dat lijkt op sneeuw-regen-ijs en de wind is gelukkig wat gaan liggen, maar was vandaag snijdend koud.
Hoe dan ook, alles duurt 2x zo lang...je kunt geen deur open laten staan (vanmorgen wilde er trouwens geen deur open - overal een meter sneeuw), de paarden brengen we 1 voor 1 naar buiten ivm de gladheid, de stallen zijn sneller vies omdat ze met hun sneeuwpootjes en -dekken ontdooien op stal, het erf ligt vol sneeuw en de mestbult kom ik bijna niet meer op (glibber glibber...).
En dan is het nu nog zondag...morgen mag alles even weer tussendoor - zal toch weer wat euri's moeten verdienen om m'n schatjes te onderhouden.
Dus westerlingen...als u tijd over hebt en graag in de sneeuw wilt ronddwalen: ik heb nog wel een bed over! Van harte welkom.
Emilia schreef:zondag 17 januari tot en met woensdag 20 januari 2010
De kans op het aanhouden van het koude weer bedraagt voor het zuidwesten 30-40% terwijl dat voor het noordoosten 60-70% is.
Balen dat ik nou net in het noordoosten woon
Lovely schreef:Emilia schreef:zondag 17 januari tot en met woensdag 20 januari 2010
De kans op het aanhouden van het koude weer bedraagt voor het zuidwesten 30-40% terwijl dat voor het noordoosten 60-70% is.
Balen dat ik nou net in het noordoosten woon
Maar wat gaat het weer dan doen in het noordwesten en zuidoosten?