Zo fijn als m'n rijles vorige week ging, zo k*t ging ie nu. Nouja, er zaten nog best goede stukken tussen hoor, maar over het algemeen ging 't vooral vrij slecht. Was constant te laat met bijv. terugschakelen en voorbereiden voor kruispunten e.d., was véél te gefixeerd op bijv. fietsers voor me die ik in moest halen waardoor ik zijstraten vergat in te kijken, gewoon te veel 'vlak voor' me aan het kijken ipv breed en ver. Weet niet wat 't allemaal was vandaag maar het ging niet fijn en dat ik gefrustreerd raakte omdat 't niet lukte, maakte het er niet beter op.... Misschien komt 't omdat ik niet echt lekker ben, slaap al een tijdje niet zo goed en vaak hoofdpijn en gewoon 'brak' gevoel (vanochtend ook), maar ik was er niet al te blij mee.
Annn
Geplaatst: 04-12-09 13:53
Louise_G: Ik kom uit ter aar, les bij Janssen Gefeliciteerd muurp Jammer dat je les minder ging Chann, maar dan kan het de volgende keer alleen maar beter gaan!
Net terug van mijn eerste les. Ik vind het heeelemaal leuk! Ik heb ook een vet relaxte instructeur. Heel rustig uitleggen en ook gewoon vet gestoord Hij heeft me op een pakket van 40 lessen gezegd maar dat deed hij alleen maar omdat hij eigenlijk nooit 30/34 pakketten doet.
Mareeq
Geplaatst: 04-12-09 18:02
he bah, ik ben onterecht gezakt voor mijn rijbewijs....
onterecht, hij had mij ook kei lang laten rijden.. heb een uur in de auto examen gehad.. hij zat echt naar de kleinigheidjes te zoeken... mijn rij instructeur was ook echt woedend op die vent... heeft een klacht ingediend,, en wat blijkt,, die examinator heeft nog een klacht lopen van gisteren.. had ie ook iemand onterecht laten zakken... echt niet normaal gewoon....
Mano88
Geplaatst: 04-12-09 18:31
GESLAAGD!! Gelijk in 1x maandagochtend vroeg gelijk mn rijbewijs aanvragen!! ben echt happy! super super manier om mn weekend te beginnen
@Mareeq balen zeg als het CBR hier wat mee doet, krijg je dan je volgende examen gratis ofzo? zal wel niet
jaa echt balen, krijg sowieso een gratis herkansing.. zat in mijn pakket... maar dan nog.. je zou idd denken dat hij er extra voor betaald krijgt om mensen zo te laten zakken....
hij heeft al 2 klachten lopen nu. vorige week vrijdag op dezelfde tijd heeft hij ook iemand onterecht laten zakken.. een marrokaanse jongen... mijn rij instructeur is ook een marrokaan.... dus of dat nou toeval is,... of misschien ook niet.... of die vent had om de een of andere reden z'n dag niet..
Jezus wat een stomme redenen kunnen ze bedenken om iemand te laten zakken zeg! Niet normaal gewoon. @Mareeq: echt klote voor je. @Loesje: Gefeliciteerd!
Ik heb vandaag voor het eerst straatje gekeerd, ingeparkeerd vooruit en achteruit. Ging best goed gewoon in 1x erin. Vond het helemaal leuk
Vandaag ging gelukkig stukken beter! Als ik maandag m'n zenuwen een beetje onder controle weet te houden ga ik wel met een redelijk goed gevoel het examen in... Hoop echt dat ik gewoon in 1 keer slaag..!