Ik vind jou een fantastische meid met een geweldig sterke broer!! Ik heb heel veel bewondering voor jou!! Hoop echt dat het zo goed blijft gaan met je broer!!
Wat super dat je broer thuis is, en heel mooi canvas doek Hoe gaat het nu met hem en met jou ?
Sterkte voor je vader Liefs
Gentlegiant
Geplaatst: 08-10-09 20:22
wooow
ik had al eens eerder gereageerd en gezegt dat het fijn is dat alles goed aansloeg;)
de foto op canvas is echt heeeeeel mooi fijn dat je broer het leuk vond en dat hij het op zijn kamer hangt Dit noem ik nu echte broeder en zuster liefde
Voor de 2 de keer echt supepr tof en toppie wat je gedaan hebt voor je broer heb er geen woordenvoor TOPPIE
Ik lees nu pas bij, en ben helemaal ontroerd door de diverse super berichten. Eerst dat hij thuis is, dat de waarden goed gaan, en nu zelfs dat hij ontslagen en helemaal thuis is! Kan me voorstellen dat je erg blij bent, en nu weer gewoon aan het gewone normale leven met jullie allemaal kunt beginnen
nikilover
Geplaatst: 08-10-09 23:03
Ik heb het allemaal even een beetje doorgelezen, maar ik echt heel veel respect voor jou! Jij hebt je hart zéker op de goede plaats, en ik denk dat je voor veel mensen een voorbeeld bent! Die foto is trouwens erg mooi! En fijn voor jullie dat je broer eindelijk ontslagen is! Echt super!
Wat heerlijk dat hij weer thuis is! En die foto is geweldig, heel mooi
Lucy_
Geplaatst: 10-10-09 00:01
Wauw, ik wou even zeggen dat ik het echt super tof vind dat je dit voor je broer heb gedaan! Ik heb echt respect voor je. Super dat hij weer thuis, geniet er maar van!
Kitano
Geplaatst: 10-10-09 00:12
jeetje wat is jullie gezin sterk zeg, je vader ook deze vreselijke ziekte... super dat je je broer zo goed hebt kunnen helpen, heb diep respect voor jou!!
Jeetje zeg, ik geloof niet dat ik veel mensen ken die zou sterk en dapper zijn als jij, al helemaal onder de omstandigheden.. Zoveel pijn in je gezin, en dan dat heerlijke vrolijke bekkie van jou op zulke bijzondere foto's. Ik heb onuitspreekbaar veel respect voor je!
Wat GEWELDIG voor jullie. Ben helemaal blij dat hij nu heerlijk thuis zit met jullie! Geniet er optimaal van, heb het al 100 x gezegd maar het super veel respect voor je!
Wat heerlijk voor hem en jullie dat hij weer lekker thuis is en kan blijven. Dat betekend dat het dus echt goedgaat. Super gevoel moet je dat geven. Dat heb je toch maar mooi gedaan meid.
Moet hij nu vaak naar het ZH voor controle?
Het canvas is echt mooi geworden. Daar mag hij ook wel blij mee zijn
Hij is nu lekker thuis, een vriendin is op bezoek Vandaag heeft hij onderzoeken gehad, die moet hij voorlopig iedere week hebben. Zijn witte bloedcellen zijn nu 3,8 ze werken alleen nog niet, dat gebeurd pas na een x aantal weken na de transplantatie, en als zijn witte bloedcellen het weer doen, dan mag hij weer in ruimtes met meer dan 3 personen