Er kwamen een aantal mensen met koffie voor mijn neus en binnen 1 zin moet ik maar weten wat ze bedoelen en ik moet gelijk maar weten of het ook daadwerkelijk zo is. Er is dan gewoon geen mogelijkheid om normaal met die mensen te praten om het hele verhaal te krijgen en terwijl dat je bezig bent hun probleem op te lossen krijg je allerlei verwijten naar je hoofd geslingerd omdat ik het precies zo moet doen zoals zij het willen. Zo werkt dat dus net ff niet

Ook een man die voor ik weet niet hoeveel geld koopzegelboekjes in wilde leveren. Nu mogen wij niet veel geld in onze lades hebben en dus had ik het niet (stond op servicebalie). Nu is er altijd wel een mouw aan te passen, maar ik kon er gewoon niet meer tussenkomen. Het was belachelijk, ronduit schandalig, hij kwam nooit meer en het sloeg nergens op..... en dat terwijl die meneer zijn geld echt wel had kunnen krijgen, maar dat het even op een andere manier moest dan anders. Daarnaast wilde ik die meneer ook even uitleggen waarom we niet veel geld in onze la hadden en hoe dit in het vervolg voorkomen had kunnen worden. Maarnee, ik kreeg de kans niet eens een woord te zeggen. Hoe komen de verhalen dan de wereld in over een onvriendelijke supermarkt denk ik dan?