ik wil die van de dierenbescherming of de blindengeleidenstichting nog kopen denk ik Heb nu eerst mijn zinnen gezet op een roze leren armband (niet verkrijgbaar hier in NL ) is limited edition.
kurida1
Geplaatst: 02-07-10 17:01
ik wil die van stichting aap
IngridM
Geplaatst: 02-07-10 22:17
deedee19 schreef:
eerste een clipje (gewoon op de band, want hij pas niet aan het uiteinde) Een clipje kan niet over het uiteinde draaien, als je er dan een veiligheidskettinkje achter doet blijft het beter zitten.
Dankzij de overwinning van NL weer 2 pandora's rijker Als NL zou winnen, kreeg ik voor elke gescoord doelpunt een bedel heb het heel bescheiden gehouden want we moeten flink sparen
Humbug
Geplaatst: 03-07-10 11:50
Wat een mooie armband heb je, Curly2day! Die time bead is ook heel erg gaaf!
Dat zijn de betere deals Miep1979
Mijn armband is voor 2/3 gevuld. Misschien ga ik daarna wel bezig met een tweede
curly2day
Geplaatst: 03-07-10 13:51
Humbug schreef:
Wat een mooie armband heb je, Curly2day! Die time bead is ook heel erg gaaf!
Dat zijn de betere deals Miep1979
Mijn armband is voor 2/3 gevuld. Misschien ga ik daarna wel bezig met een tweede
Thanks, vanmorgen ook mijn goede doel bedel kunnen ophalen en het is een mooi kroontje
Faelivrin
Geplaatst: 05-07-10 15:19
Ik wil ook meer bedels, heb nu een hele gave gevonden van Imenso, een blauwe glas parel. Zal eens kijken of ik een foto vind. En ben helemaal weg van dit deense sieraden merk; http://www.rabinovich.nl/ Heeft niks met bedels of pandora te maken maar vind ze zo gaaf dat ik ze ff moest delen.
Leuk topic! Ik heb een trollbeads armband, de basis (kettink, slotje en een paar steentjes) heb ik van mammie gekregen voor het halen van mijn Bsc diploma. Andere bedeltjes heb ik van familie gekregen, en van het weekend nog van vriendje omdat we een half jaar hebben een hele mooie. Ik vind het echt leuk dat die bedeltjes een verhaal hebben, en ook omdat ze wat duurder zijn vind ik het dan wel heel speciaal als ik er 1 kado krijg die iemand echt zelf heel uitgezocht. Heb verder alleen maar prutarmbandjes van 5 euro, dus ik vind het leuk om ook 1 echte mooie te hebben.
ik ga waarschijnlijk zaterdag mijn pandora armband kopen ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat voor eerste bedel ik zou willen. misschien weten jullie een leuke ik zat te twijfelen tussen een hartje en een klavertje4. liefst 22 euro dan krijg ik hem gratis bij mijn armband
Mijn armband is vol Ik ga aan een tweede beginnen Heb m'n vriendje al laten weten dat ik het wel leuk zou vinden eentje van hem te krijgen, een hartje of iets met zijn naam ofzo Dus wie weet!
C_Star
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-10 16:06
willeke_nijs schreef:
Mijn armband is vol Ik ga aan een tweede beginnen Heb m'n vriendje al laten weten dat ik het wel leuk zou vinden eentje van hem te krijgen, een hartje of iets met zijn naam ofzo Dus wie weet!
Haha dan is het idee van pandora weg. Zag op overige ook een topic met de vraag voor zoveel mogelijk pandora bedels want de hare waren niet meer mooi. Dan s toch het idee van pandora weg?
Overigens, voor diegene die nog niet verslaafd aan pandora zijn; Imenso heeft ook een lijn met bedels, 10 keer zo mooi en de helft goedkoper..
Ja idd, dan is het idee helemaal weg Ik vind het ook gewoon leuk om bedels te krijgen van m'n vriend, of voor m'n verjaardag, zo heeft m'n armband een emotionele waarde
kurida1
Geplaatst: 10-07-10 17:21
wat is het stil hier ik heb vanmiddag m´n pandora armband gekocht met een klavertje 4 eraan ben er echt heel blij mee
C_Star
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-10 17:27
kurida1 schreef:
wat is het stil hier ik heb vanmiddag m´n pandora armband gekocht met een klavertje 4 eraan ben er echt heel blij mee
Wat leuk. Je eerste armband of je 2e of..?
C_Star
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-10 17:28
willeke_nijs schreef:
Ja idd, dan is het idee helemaal weg Ik vind het ook gewoon leuk om bedels te krijgen van m'n vriend, of voor m'n verjaardag, zo heeft m'n armband een emotionele waarde