Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag maar ik ben gezakt Begin ging echt perfect. Rijden we op een industrieterrein trapt die vent ineens op de rem, dus ik was helemaal uit mijn doen, maar hij kon niet zeggen waarom. Rijden we later op een rotonde flikt hij hetzelfde geintje Begint hij ineens dat ik wat minder moet kijken Staan we voor een stoplicht en daar maakte ik een grote fout. Het licht ging op groen dus ik sloeg af, zo voor een andere rijbaan met groen licht langs. Daar reed dus een auto. Het ging goed want ik gaf van schrik wat gas bij maar die man helemaal in paniek.
Zitten we op het CBR zeg tie: 'Ja ik ben bang dat ik slecht nieuws voor je heb, maar hoe vond je het zelf gaan?' Dus ik zeg gewoon eerlijk: 'Ja het kon beter' En nu komt het, zegt hij: 'Ja in dat geval ben je gezakt, anders was je geslaagd' Zijn argument was dat ik niet goed keek, ik keek teveel in mijn dodehoek en niet in mijn spiegel, en over dat stoplicht werd niks gezegt. Dus toen is mijn instructeur even uit zijn dak gegaan en gezegt dat er niks van klopte en dat ik perfect had gereden op 1 fout na.
Nou ja, volgende keer beter De waardering van mijn instructeur doet mij heel veel! Hij zei dat ik een van zijn eerste leerlingen was waarvan hij zeker wist dat ik zou slagen, en tot mijn examen hoef ik ook maar de helft van de lessen te betalen. Hij zei dat ik het gewoon geweldig deed
Geen verdriet hier dus Alles is een les, tuurlijk is het jammer, maar nu kan ik nog een paar lessen meer leren van mijn instructeur en dat is me ook veel waard
NN44
Geplaatst: 26-02-09 12:11
Ik ben net geweest! Ben geslaagd!
Wel triest van die kerel zeg! ^ Anders was je wel geslaagd, dat hij dat er nog bij zegt.. pfff
Jammer dat je gezakt bent... maar als ik het zo lees was die examinator er niet helemaal bij. Gelukkig heeft je instructeur je opgepept en rijg je 50% korting!! Hahaha dat is dan wel weer fijn
Kimberleij
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-09 14:02
Gefeliciteerd suus
@ knappelgirl - sommigge examinatoren, blijkbaar had deze een erg slechte dag
dat hopen we maar (wel verleidelijk om dan via een omweg terug naar huis te gaan ) pap vond het een verstandig idee van me, mocht kiezen, of hij mee ging of niet.. ik twijfel.. ene kant zegt, zonder.. andere kant zegt ''neem 'm nou mee''
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is..! Balen voor diegenen die gezakt zijn, volgende keer beter!
Ik heb volgende week weer m'n eerste les na een maand niet gelest te hebben wegens omstandigheden. Bij een nieuwe rijschool, dus ben érg benieuwd hoe dat gaat.
Ben nog steeds niet voor mijn theorie kunnen gaan. Heb boeken besteld bij een bokker, maar nog steeds niet binnen. Nu moet ik dus ná 1 maart voor mijn theorie, en dan is alles veranderd. Weet iemand wat er precies veranderd en wat zijn de nadelen hier van?
Hidalgo24
Geplaatst: 26-02-09 23:14
Ik ben net naar mn moeder gegaan in roosendaal (ook omweg haha) lekker muziek ook en gewoon rijden....heeeerlijk!
kippiekipp
Geplaatst: 26-02-09 23:34
kips schreef:
iedereen die vandaag geslaagd is voor theorie of praktijkexamen.. GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEERD !!
ik heb ook weer een nieuwe datum, 19 maart, dan moet ik staatsexamen doen..