Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Melissaaaaa schreef:Olga88 schreef:hier ookHij voelt zich zelfs te goed om mij eventjes te feliciteren voor mijn verjaardag.ik was gisteren jarig, geen sms'je of iets, niks...!
Als hij een tijdje niks van zich laat horen (of zoiets als gister) , dan maak ik mezelf gelijk een hele dag gek, zit dan de hele tijd aan hem te denken en een redenen verzinnen dat ie niks laat horen.. en als ik m dan weer spreek doet ie weer heel erg lief en alsof er niks aan de hand is, en als ik ernaar vraag praat ie erover heen of verzint een smoesje..
Melissaaaaa schreef:ja, dat ''ik hou van jou'' voor sex dat ken ik.. is hier ook zo, denk ik.
en over dat langskomen wanneer ze een keer zin hebben klopt hier ook, en daaruit blijkt dus eigenlijk ook dat t m niet veel boeit (en mn verjaardag ''vergeten'', ook zoiets idioots).. maarja, als ik dan met een vriend afspreek is het gelijk zo van: is ie knap? moet ik m zien als n bedreiging? moet ik jaloers zijn? (zulke dingen zegt ie allemaal echt zo, op deze manier..!)
hij heeft dus wel zoiets van : ''mijn, mijn, ze is van mij, afblijven!''
pff, k word gek

Janine1990 schreef:Allebei eigenlijk!
Ik bedoelde eigenlijk over dat het uit was, maar dat hij het heeft gelezen ben ik ook wel nieuwsgierig naar!
Janine1990 schreef:Zulke jongens zijn waardeloos! Geloof mij maar!
Het moet wel van 2 kanten blijven komen!
_Inga schreef:Janine1990 schreef:Allebei eigenlijk!
Ik bedoelde eigenlijk over dat het uit was, maar dat hij het heeft gelezen ben ik ook wel nieuwsgierig naar!
Heb het net gevraagd, hij vond het dom. Snapte niet dat al die mensen dat moeten weten, want het zijn mijn vrienden niet en dat gaat hun niets aan.
take_one schreef:Janine1990 schreef:Zulke jongens zijn waardeloos! Geloof mij maar!
Het moet wel van 2 kanten blijven komen!
Nou idd.
Durfde hij ook nog te zeggen "Maar ik hou wel van je hoor, zou anders nooit zoveel tijd in ons stoppen"
Tijd via sms en msn.. poeh wat een tijd en wat een liefde.
Janine1990 schreef:jongens zijn waardeloosZulke jongens zijn waardeloos!
Melissaaaaa schreef:Janine1990 schreef:jongens zijn waardeloosZulke jongens zijn waardeloos!![]()
nja, k hoop ooit een jongen tegen te komen die niet zo is, want ik geloof nog steeds dat ze er zijn
Janine1990 schreef:_Inga schreef:
Heb het net gevraagd, hij vond het dom. Snapte niet dat al die mensen dat moeten weten, want het zijn mijn vrienden niet en dat gaat hun niets aan.
En hij begreep toch hopelijk wel dat jij het kwijt wilde?
Voor ons bokkers is het ook allemaal zo normaal he?

Melissaaaaa schreef:nee je hebt gelijk, niet alle jongens zijn waardeloos.. alleen ze zijn zo lastig te vinden
nouja, als je nog een leuke niet-waardeloze jongen voor me weet...?
Janine1990 schreef:Wat gaaf zeg! A dream coming true?![]()
En ja, op die manier is het inderdaad een stuk goedkoper.
Studeer je in Groningen? Zo te zien aan je woonplaats.... Toch niet toevallig Hanze he?
_Inga schreef:haha het liefst beetje in de buurt van waddinxveenMelissaaaaa schreef:nee je hebt gelijk, niet alle jongens zijn waardeloos.. alleen ze zijn zo lastig te vinden
Waar moet 'ie wonen?
_Inga schreef:Janine1990 schreef:En hij begreep toch hopelijk wel dat jij het kwijt wilde?
Voor ons bokkers is het ook allemaal zo normaal he?
Ja dat begreep die wel, maar hij snapt niet waarom ik het op een forum zet.. Ja dat hij het las, zette me wel weer even op de grond met beide voeten qua bokt.
_Inga schreef:Janine1990 schreef:Wat gaaf zeg! A dream coming true?![]()
En ja, op die manier is het inderdaad een stuk goedkoper.
Studeer je in Groningen? Zo te zien aan je woonplaats.... Toch niet toevallig Hanze he?
Ja ik studeer hier, al 3 jaar. 2 keer 1e jaar Fysiotherapie gedaan en nu Communicatiesystemen.
Natuurlijk aan de hanze

Melissaaaaa schreef:nee je hebt gelijk, niet alle jongens zijn waardeloos.. alleen ze zijn zo lastig te vinden
Janine1990 schreef:aaah, flauw hoorMaar ik hou 'm toch nog even voor mezelf...
Wat kan je er mee worden?