Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:29

Morgen maar even praten met de nieuwe bovenburen als het nog na 22.00 uur en voor 08.00 uur bezig blijft.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:00

Bellatrix schreef:
Ik denk het. :j
Ik heb hem overgezet want ik wil die niet horen. :+
`

Nou -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 57 min geleden

Paniekaanval

Ondanks dat ik weet dat al mijn klachten van stress , angst en burnout komen.

En dat doort een telefoontje van de manager. Ik was een beetje boos op haar handelen de vorige keer in een gesprek en dat moesten we nog even uitpraten. Maar dat soort extra stress momenten moet ik niet hebben.

Na 2 lange telefoontjes was ik echt kapot. Toen belde stal nog en was ik bang dat een van mijn paarden ziek was. Al die gedachten geven stress. En ik was nog bij mijn andere paard en wou zo nodig rijden na nog 2 stallen mesten , netten vullen ect.

Ik ben ook moe en de hormonen maken het erger. Maar ik deed ook te druk vandaag. En waarschijnlijk de afgelopen dagen ook waardoor ik mij nu nog slechter voel.

Het helpde goede nieuws over mijn gezondheid had ik toch langer effect van verwacht.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 50 min geleden

Zebrastreep schreef:
Paniekaanval

En dat doort een telefoontje van de manager. Ik was een beetje boos op haar handelen de vorige keer in een gesprek en dat moesten we nog even uitpraten. Maar dat soort extra stress momenten moet ik niet hebben.

Na 2 lange telefoontjes was ik echt kapot. Toen belde stal nog en was ik bang dat een van mijn paarden ziek was. Al die gedachten geven stress. En ik was nog bij mijn andere paard en wou zo nodig rijden na nog 2 stallen mesten , netten vullen ect.

Ik ben ook moe en de hormonen maken het erger. Maar ik deed ook te druk vandaag. En waarschijnlijk de afgelopen dagen ook waardoor ik mij nu nog slechter voel.

Het helpde goede nieuws over mijn gezondheid had ik toch langer effect van verwacht.

Hormonen zijn echt heel ruk bij een burnout. Alsof ze een vergrootglas overal op zetten.

Om die reden mag ik vier december naar de gynaecoloog. :j ik blijf buikpijn houden.
Darmen zijn nu uitgesloten.

Knuffel lieverd. Heel vervelend.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 45 min geleden

Bellatrix schreef:
Met Fix You op nummer 2 in de Q top 1500 kan ik wel raden wat de nummer 1 is. :')

En die vind ik niet leuk...

Ik vind Fix You dus verschrikkelijk. En snap niet hoe die op 2 komt. _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22 min geleden

maralyn schreef:
Zebrastreep schreef:
Paniekaanval

Hormonen zijn echt heel ruk bij een burnout. Alsof ze een vergrootglas overal op zetten.

Om die reden mag ik vier december naar de gynaecoloog. :j ik blijf buikpijn houden.
Darmen zijn nu uitgesloten.

Knuffel lieverd. Heel vervelend.

Ik las op internet al dat vrouwen inderdaad met een burnout vaak met de menstruatie een terugval hebben en zich extra rot voelen. Normaal had ik dat al een week van te voren en was het vervelend maar nu helemaal.

Gelukkig heb ik rustgevende medicatie achter de hand.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13 min geleden

nicole_floor schreef:
Bellatrix schreef:
Met Fix You op nummer 2 in de Q top 1500 kan ik wel raden wat de nummer 1 is. :')

En die vind ik niet leuk...

Ik vind Fix You dus verschrikkelijk. En snap niet hoe die op 2 komt. _O-

Fix You vind ik ook stom hoor.