Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 06:38

Marcella schreef:
Dat sommige mensen echt van alles zoeken om andere mensen af te zeiken. :')

Ik denk dat dat komt, omdat het in jouw laatste berichten lijkt of je de huisarts gaat bellen, vanwege de klachten ontstaan door het intensieve honing slingeren. Daar ontstaat verwarring, want het blijkt dat je om andere redenen gaat bellen en dat was aanvankelijk niet duidelijk.
Daarnaast valt het op dat je veel aanwezig bent in dit topic met allerhanden klachten. Dat is natuurlijk heel rottig voor je, alle berichten over wat je allemaal onderneemt zijn daarbij gewoon niet zo handig en matchend.

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 06:47

Maar lieve mensen, het is toch het klaagtopic, niet het we-vinden-van-alles-van-elkaars-klachten-topic?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 06:59

marleen_88 schreef:
Marcella schreef:
Dat sommige mensen echt van alles zoeken om andere mensen af te zeiken. :')

Ik denk dat dat komt, omdat het in jouw laatste berichten lijkt of je de huisarts gaat bellen, vanwege de klachten ontstaan door het intensieve honing slingeren. Daar ontstaat verwarring, want het blijkt dat je om andere redenen gaat bellen en dat was aanvankelijk niet duidelijk.
Daarnaast valt het op dat je veel aanwezig bent in dit topic met allerhanden klachten. Dat is natuurlijk heel rottig voor je, alle berichten over wat je allemaal onderneemt zijn daarbij gewoon niet zo handig en matchend.

Marcella had er wel een lege regel tussen. Dan kan het een ander onderwerp zijn.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 07:00

Niobe schreef:
Maar lieve mensen, het is toch het klaagtopic, niet het we-vinden-van-alles-van-elkaars-klachten-topic?

Ja agree!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 07:23

Niobe schreef:

Je hebt klagen en klagen, imo :=.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 08:59

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd omdat deze niet aan de regels voldoet.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 09:04

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd omdat deze niet aan de Bokt regels voldeed.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 09:11

Gisteravond voet en onderbeen raar dubbel geklapt, driekwartier lang gebeld zonder resultaat. Uiteindelijk opnieuw gebeld en toen werd er wel opgenomen gelukkig maar ooh dat wachten... Eind van de ochtend naar de hap. Hopelijk niks ernstigs. Onderbeen/ik denk kuitspier? doet wel pijn met belasten. Precies voor een leuk volgepland weekend ook :Y)
Laatst bijgewerkt door PotjeMayo op 04-07-25 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 09:11

DP, jij bent altijd de eerste die in dit topic komt melden dat je geen andere bokkers mag bespreken - en nu doe je het zelf? Bijzonder. En er zijn meer chronisch zieken die soms iets wel, en soms niet kunnen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 09:14

Het lijkt mij duidelijk dat Marcella Bokt als uitlaatklep heeft. Meerdere keren is er gepost over een kleine sociale kring in haar omgeving.

Gaan jullie, als volwassen vrouwen, nu serieus een kwetsbare vrouw lopen pesten en shamen?
Er is een foei knop en je hoeft dit topic niet te volgen hè. Serieus, grow up.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 09:15

prompter schreef:
DP, jij bent altijd de eerste die in dit topic komt melden dat je geen andere bokkers mag bespreken - en nu doe je het zelf? Bijzonder. En er zijn meer chronisch zieken die soms iets wel, en soms niet kunnen.

De eerste?
Oke..
Ja soms zeg ik dat.
Dan gaat dat over andere topics van Bokkers die hier dan niet zijn. Dus wellicht ook niet meelezen.

Ja en klopt zeker kunnen chronische mensen dingen doen. Gelukkig maar.

Maar tussen je lijf slopen of op een goede dag wat doen.
Of iets doen waarvan je weet dat het niet goed voor je is maar graag voor een ander doet, zoals bijvoorbeeld bij een feest van een familielid zijn.

Dat is wat anders dan hoe dit voor mij telkens keer op keer overkomt.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 09:18

Nyaleti schreef:
Het lijkt mij duidelijk dat Marcella Bokt als uitlaatklep heeft. Meerdere keren is er gepost over een kleine sociale kring in haar omgeving.

Gaan jullie, als volwassen vrouwen, nu serieus een kwetsbare vrouw lopen pesten en shamen?
Er is een foei knop en je hoeft dit topic niet te volgen hè. Serieus, grow up.

Shamen en pesten.
Ze komt mij niet over als op het mondje gevallen.

Dus die verdedigt zich wel.

Maar ja.. Je lijf bewust slopen is wel een ergernis van mij.

Zal het volgende keer plaatsen zonder naam erbij.. Dan mag het wel?

Ik noem dat achterbaks. Maar oké. Dat is op bokt soms wat wel mag. Dat klopt.

Maar ik laat het hierbij.
Mijn ergernis gedeelt.

Ennuh rechts zit het knopje. Kun je vast temmen..

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 09:21

Ik heb zo examen en ben retezenuwachtig. Maar ik weet dat het nu er nodig is. Mag altijd herkansen, ik heb me grondig voorbereid en de vorige keren is het ook goed gekomen. Waarom jaagt mijn hoofd nu alles in door mijn lijf als een malle? Stop daarmee! :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 09:21

Uwv interesseert het ook niet of lichaam loop te slopen. :+

Moestuin stelt niks voor dus wat dat betreft zit je mis. Ik ga wel duimen dat de bloemen nog komen. Heb ik iets moois om naar te kijken.

En scheelt onkruid. :D

Succes Moska kom vast goed. :j

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 09:28

Een webinar van de belastingdienst waarbij ze WOZ (wee oo zet) steeds uitspreken als wos.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 09:38

niet echt, maar toch wel een ergernis.
vorige week boodschappen laten bezorgen, was iets van 135,-. Maar het mobiele pinapparaat van de bezorger deed het niet. contant nemen ze niet aan, dus het zou wel via een tikkie geregeld worden. Helemaal prima. Maar er kwam maar geen tikkie. Begin deze week nog een keer over gebeld met de supermarkt.. het zou geregeld worden. dus niet.
op zich zijn gratis boodschappen natuurlijk leuk, maar het voelt toch niet goed.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 09:40

Nouja, je bent er achteraan gegaan...er is niets gebeurd...lekker laten zitten dan. :=
Komt het alsnog kan je gewoon betalen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 09:46

Bellatrix schreef:
Nouja, je bent er achteraan gegaan...er is niets gebeurd...lekker laten zitten dan. :=
Komt het alsnog kan je gewoon betalen.

Haha. Zou het nog 1x melden en dan idd laten zitten.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 10:04

hahahatsjoe schreef:
fleurtjeuh schreef:
Ik wordt zo moe van sommige mensen :roll:
T is altijd wat....

Sommige mensen moeten gewoon aandacht hebben... Eigenlijk wel sneu dat je dat in zo'n topic zoekt.

Ik weet niet of je op mij reageert omdat je denkt dat ik het over een bokker hebt, of dat je je eigen toevoeging doet.
Maar ik zeg nergens dat ik het over een bokker heb.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 10:06

Moska schreef:
Ik heb zo examen en ben retezenuwachtig. Maar ik weet dat het nu er nodig is. Mag altijd herkansen, ik heb me grondig voorbereid en de vorige keren is het ook goed gekomen. Waarom jaagt mijn hoofd nu alles in door mijn lijf als een malle? Stop daarmee! :+

You can do it!! *\o/* *\o/* *\o/*

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 10:15

Marcella schreef:

Moestuin stelt niks voor dus wat dat betreft zit je mis. Ik ga wel duimen dat de bloemen nog komen. Heb ik iets moois om naar te kijken.

Misschien kun je ook wat minder je hele gezondheidstoestand op internet zetten. UWV kan ook meelezen en dan besluiten om je geen WIA te geven wat je zo graag wilt. En het is zo moeilijk om een WIA te krijgen.
En eventueel wat zuiniger omgaan met je lichaam.

Het is geen kritiek maar een tip.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 10:31

purny schreef:
Marcella schreef:

Misschien kun je ook wat minder je hele gezondheidstoestand op internet zetten. UWV kan ook meelezen en dan besluiten om je geen WIA te geven wat je zo graag wilt. En het is zo moeilijk om een WIA te krijgen.
En eventueel wat zuiniger omgaan met je lichaam.

Het is geen kritiek maar een tip.

Even sidenote: uwv ligt op zn gat en het is paniekvoetbal met de drukte die zij hebben. Ja, een UWV medewerker kan dit meelezen maar dan alsnog zit er een iets groter systeem achter dan 1 medewerker die wrok heeft om tot een afkeur te komen. Bovendien is het niet verboden om dingen te doen die je leuk vind, vanuit het UWV. Integendeel zelfs.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 10:34

Niobe schreef:

Eens. Daarbij kunnen we niet ruiken hoe iemand diens dag indeelt en hoeveel pauzes er tussendoor genomen worden. Sommige mensen zitten ziek thuis, maar hebben wel paarden aan huis staan waarvoor ze de zorg op zich nemen. En dan denkt een buitenstaander dat diegene ook wel kan werken, maar die ziet niet dat de diegene een dagtaak heeft aan de verzorging, wat een gezond mens in een uurtje klaarspeelt.

Als iemand in je allergie zit, zet ze dan op je foei lijst. Dan heb je er over het algemeen veel minder last van.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 10:37

@Hutcherson: Maar heel eerlijk. Er zijn ook mensen die zeggen als je honing kunt slingeren voor zoveel uur per week dan kun je ook een paar uurtjes per week licht werk verzetten.
En als je een uurtje per week iets kunt doen heb je arbeidsvermogen. Dus bijvoorbeeld schroefjes indraaien.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 10:51

Purny dat ben ik dan weer niet met je eens.
Ja wel met dat mensen dan zeggen dat je dat kunt.

Maar iets kunnen doen wanneer je een goed moment hebt is wat anders dan op een gezet tijdstip iets voor een werkgever doen.

Maar iets kunnen doen is ook weer anders dan heel vaak over je grenzen gaan. En dan extra klachten ervaren.
En deze bedoel ik algemeen.

Dan breng je jezelf steeds verder naar de afgrond.
En ja als je gedwongen word door een werkgever/uwv omdat klachten niet serieus genomen worden is daarin helaas wel veel voorkomende.
Dat lees ik ook van Bokkers en dat vind ik heel verdrietig.