Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 12:16

fleurtjeuh schreef:
Onze oudere kat die niet lekker is en veel afvalt :(
Net bij de dierenarts geweest, groot bloedonderzoek.
Nu wachten op de uitslag.....

Owww diertjes die wat mankeren, altijd naar |( hopelijk is het niks engs

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 14:48

DuoPenotti schreef:
Mijn vriend een vrije dag. Zouden lekker met de motor weg gaan. Ergens lunchen. Wie heeft er weer migraine...

Bah. Daar gaat je uitje.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 14:52

Vandaag op een terras. Stoelen en tafels staan erg dicht bij elkaar. Ik loop naar n tafeltje, de hond kort bij. Haar staart raakt een terras gast aan. Meteen: “m“hou m kort hè. Hou m kort. Ik heb niks met honden. Het is niet zo dat u een hond hebt en ik m leuk moet vinden”.
Echt, ik liep alleen maar langs.

Toen zei ik. Meneer. U hebt gelijk. Het is mijn hond. Niet de uwe. En hij weer “ ik kijk altijd de baas erop aan. Niet de hond.”

Ik vind het helemaal niet erg als je honden niks vind. Ik vind t ook prima als je wilt dat ik de hond kort houd. Maar VRAAG het dan. In plaats van chagrijnig gebieden. Trouwens, ik houd m altijd kort op n terras. Dat vind ik niet meer dan logisch

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 15:01

Je wordt soms doodmoe van die veel te korte lontjes van mensen tegenwoordig. Teveel kippen op de vierkante meter, zeg ik altijd.

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 15:17

Oh je hebt er moeilijke mensen bij. Ik kom gisteren op een wandelpad een echtpaar met een hond tegen, de hond liep aan de buitenkant. Ik dacht ik passeer jullie aan de binnenkant, hoeft de hond niet naar hen toe gehaald te worden. Gaat de vrouw pontificaal voor me staan en zegt "je loopt links, dus rechts passeren!" Ik vertelde nog dat ik aan de hond dacht, de man sarcastisch "ja die hond is levensgevaarlijk". Echt waarom zo moeilijk doen, als ze 30 centimeter opzij was gegaan kon iedereen passeren :') . Maar nee, moeilijk doen om het moeilijk doen...

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 15:33

Wou m'n paarden vliegendekens en maskers op doen, maar er zit een duif met jongen in de kast, bovenop de dekens. Nou kan ik die tas pakken zonder dat de jongen daarvoor verplaatst moeten worden, maarja ik wil moeder en kinderen niet storen.. Dus ik braaf wachten tot ze zelf weg gaat en ik er even bij kan. Paar uur bezig geweest op stal, steeds even gekeken..

Afbeelding

Conclusie: Moeder heeft een thuisblijfdag en de paarden hebben geen vliegendekens en maskers op vandaag :')

Heb maar een bakje water in de kast gezet voor haar, het is bloedheet, snap wel dat ze niet op pad wil :+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 16:10

Dinsdag begin van de avond 2 slowcookers besteld, moederdagkado voor m'n schoonmoeder en 1 voor mezelf. Op de site van blokker staat voor 20u besteld volgende dag in huis. In de avond geen mailtje met een track en trace, dacht komt wel in de vroege ochtend. Woensdag nog niks, ja donderdag was het Hemelvaart dus dan wordt er niks verstuurd. Kreeg ik vrijdag een mail dat het pas maandag! Wordt verstuurd. Nou fijn heb ik nog geen moederdag kado, dacht toch op tijd besteld te hebben. Adverteer daar dan ook niet mee!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 16:14

Bepaalde jeugd van tegenwoordig, je hoeft ze maar nauwelijks aan te raken en je krijgt al van alles naar je toe geroepen.

Gelukkig hoorde ik zijn maatje tegen hem zeggen van waarom doe je dat doe eens aardig.

Maar gewoon het idee.. %)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 16:56

Dat het overal zo druk is :+ of ik ben gewoon een beetje mensen moe.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 17:02

Opgestaan is plaatsvergaan gedrag van jiske _O-
En nee ik kreeg mijn krukje niet zo snel terug
Afbeelding

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 18:22

Ik had hier laatst geschreven over eenGulf abbo dat mijn schoonvader blijkbaar had afgesloten via de telefoon waar hij niets van wist. Ik heb 73x gebeld met ze de afgelopen 2 weken maar je krijgt steeds te horen dat het te druk is en en je daarom moet mailen. Dat heb ik 2 weken terug gedaan en ook niets op gehoord. Nu had ik een negatieve review op trustpilot gezet en daar hadden ze onder gereageerd of ik contact op wil nemen met het klantnummer. Jeetje stelletje randdeb*len.
1. Als ik verder geen correspondentie heb dan heb ik GEEN klantnummer.
2. Hoe wil je dan precies dat ik contact opneem? Want op telefoon en mail wordt niet gereageerd, dat was het hele punt van de review.

Daarnaast zag ik dat het een energie bedrijf is die zich richt op bedrijven, wat moet een bejaarde man daar dan mee?

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 18:24

prompter schreef:
Oh je hebt er moeilijke mensen bij. Ik kom gisteren op een wandelpad een echtpaar met een hond tegen, de hond liep aan de buitenkant. Ik dacht ik passeer jullie aan de binnenkant, hoeft de hond niet naar hen toe gehaald te worden. Gaat de vrouw pontificaal voor me staan en zegt "je loopt links, dus rechts passeren!" Ik vertelde nog dat ik aan de hond dacht, de man sarcastisch "ja die hond is levensgevaarlijk". Echt waarom zo moeilijk doen, als ze 30 centimeter opzij was gegaan kon iedereen passeren :') . Maar nee, moeilijk doen om het moeilijk doen...

Mijn god, wat een absurd gedrag. Nou ja, sommige mensen zijn ... laat ik het netjes zeggen ... een beetje RAAR }:0 .

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 18:38

Knallende hoofdpijn omdat ik 3 dagen geleden besloot dat ik wel klaar ben met dat roken. 3dagen verder maar hoofd knalt uit elkaar en slaap beroerd. Even doorzetten nog

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 18:53

Aan ene kant irritant kort lontje van de terrasmeneer. Aan de andere kant merk ik wel op dat 9 van de 10 honden baasjes op terrassen net als mensen met kinderen zijn. Ipv het prul bij zich te houden, eerst de gang laten gaan en de reactie van andere gasten afwachten want ohhh het is zo leuk dat iemand blij wordt van je hond/kind en zegt hoe leuk/lief die wel niet is. Terwijl ik t idee heb dat positieve reacties 9 van de 10x uit beleefdheid worden geuit, ipv dat men ze echt menen :=

Ik zit ook niet te wachten op een natte neus, of vieze kinderhandjes als ik op t terras zit, dus ergens snap ik de meneer wel. Al had hij t wel wat anders kunnen zeggen :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 18:59

Ik erger me aan mijn verkoudheid die echt heel erg wordt en ik me nu ook ziek ga voelen. Komt heeeel slecht uit.
Ik erger me aan de eetgeluiden van mijn dochter die loopt te smakken en te klokken en geen idee wat voor gore geluiden loopt te maken.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 20:36

Gisteren verkouden geworden. Vannacht een heftige migraine aanval met de bijbehorende bijwerkingen. Nu is de hoofdpijn aardig gezakt maar alles doet zeer.

En het werk maar mopperen dat ik ziek ben. :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 20:53

De hele dag nergens last van gehad, en nu poef hoofdpijn..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 21:26

Dat gedoe met het Eurovisie song festival en dat ze geen info geven over wat er nou is gebeurd vanmiddag.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 21:45

Telpeva schreef:
Dat gedoe met het Eurovisie song festival en dat ze geen info geven over wat er nou is gebeurd vanmiddag.

Dat dat zo lang moet duren…. Slaat nergens op.

Ik erger mij aan mijn clowns paard Jan, die wat leuks verzonnen heeft.
Het was namelijk heel lollig om in je waterbak te bijten, zo dat hij gaat spuiten en je hele vlasstal in een zwembad veranderd.

We hebben 1,5 uur staan scheppen om de stal leeg te krijgen. Mijn man en ik totaal verrot. Mijn ellebogen totaal overbelast. Die ga ik nog dagen voelen -O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 22:11

Dat de wijn zo snel op is :')
Mn moeder en ik hebben net een nieuwe fles geopend, allebei 2 glaasjes gehad en nu is ie op

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 22:13

Polarize schreef:
Mn moeder en ik hebben net een nieuwe fles geopend, allebei 2 glaasjes gehad en nu is ie op

Hoe groot waren de glazen?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 22:19

Gewoon, normaal *\%/*

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 22:20

Suzanne F. schreef:
Polarize schreef:

Hoe groot waren de glazen?

Misschien wat groter dan we dachten _O-

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 22:34

Mijn man checkt even of de voordeur op slot is, was niet dus laat ie de hondjes eruit die erachter in de ren liggen. Konden ze mooi met ons meelopen naar achter. Blijkbaar loopt er iemand zn hondje uit te laten in onze voortuin. De honden lopen naar het hondje toe en de mevrouw die haar hondje uitlaat in onze tuin FLIPT dat mijn honden naar haar hond komen, want ze zijn zo groot. Ze ging de politie bellen...
Prima, je doet maar. Later was mn man bij de buurman en kreeg ie nogmaals de wind van voren dat onze honden gevaarlijk waren. Wauw.
Hij heeft haar medegedeeld dat ze voortaan haar hond maar ergens anders moet uitlaten dan in onze voortuin. Ze droop af. Wat een gekke trol.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 22:48

Hurcherson wat een gekke mensen! Boos worden omdat jou honden in hun eigen tuin lopen waar zij niet hoort te zijn :=

Ik erger me aan m'n lijf. 2 tellen het matras even opzij gehouden (met hulp) zodat een 3e persoon de lattenbodem goed kon leggen. Gelijk weer ellende in een arm. Eeuwige gewrichten gemuts. Iemand een adres voor nieuwe knieeen, rug, ellebogen en schouders?