je kan hem zeggen 'Vandaag/morgen ophalen, zo niet, dan zet ik ze op de weggeefhoek'.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:Hier de ergernis dat ik 3 oktober heb gereageerd op een fb bericht via een weggeefhoek, iemand zocht stoelen. Tot op heden staan ze er nog steeds![]()
Ik heb nog 4 stoelen staan die er netjes uit zien. Stonden me niet in het pad omdat ze opgestapeld in een hoekje stonden te verstoffen. Diezelfde dag heb ik de stoelen opgepoetst, stof, webben en spinnnenpoep eraf. Stoelen behandeld zodat ze weer klaar waren om mee te nemen en gelijk gebruikt te worden. Kerel wilde ze graag komen halen, en vroeg die dag nog of hij ze straks kon halen. Ik ben er de hele dag voor thuisgebleven, en hij is nooit langs gekomen. Ook geen bericht dat het niet lukte.
Vanaf dat moment een paar keer even een berichtje gedaan (4 om aan te geven dat ik merkte dat het niet lukte, 5 dat ik ivm geen antwoord maar plannen had gemaakt voor die dag en 7 okt om te checken of er nog interesse is). Die avond bericht terug dat er nog interesse was, maar dat hij ons bericht niet meer kon vinden.
Daarop heb ik weer geantwoord, maar deze is nooit gelezen. Ik heb hem al aangegeven dat de stoelen mij inmiddels wel in het pad staan, omdat ze klaar staan opgepikt te worden.
Behalve dat ik het zwaar vervelend vind hoe dit gaat, twijfel ik ook om ze maar gewoon op de weggeefhoek te zetten. Of is dat aso nu ik weet dat hij nog interesse heeft?
Nyaleti schreef:Voor wie jassen zocht: als je lid bent van de ANWB hebben ze daar leuke jassen. En de Wehkamp ook. En niet alleen voor een Gerda van in de 60
Winged schreef:Nyaleti schreef:Voor wie jassen zocht: als je lid bent van de ANWB hebben ze daar leuke jassen. En de Wehkamp ook. En niet alleen voor een Gerda van in de 60
Uiteindelijk een jas gevonden, nu hopen dat hij gewoon pasthttps://www.aboutyou.nl/p/marikoo/winte ... oo-7010134
Nyaleti schreef:Grrrrr.
Jassen en trui binnen, allemaal veel groot
Laarzen binnen. Notabene zelfde model dan wat ik al had, zijn ze te klein en is eentje pasmodel geweest ofzo want die is al helemaal losjes. Ugh.
fjordjes schreef:Gisteravond is er dichtbij in de buurt een ernstig ongeluk gebeurt met helaas dodelijke afloop, een tractor heeft een persoon dood gereden. Bestuurder is een bekende. De persoon die is overleden was aan het hardlopen maar had donkere kleding aan en was niet zichtbaar dus waarschijnlijk heeft de bestuurder de persoon over het hoofd gezien en waar het is gebeurt is weinig straatverlichting. Neemt niet weg dat het eveneens een verschrikkelijke gebeurtenis is. Maar als ik dan de reacties lees op internet van dat tractors te hard rijden en weet ik allemaal wel niet voor verwensingen kan ik zo boos worden, ze weten helemaal niet wat er is gebeurd!
fjordjes schreef:Gisteravond is er dichtbij in de buurt een ernstig ongeluk gebeurt met helaas dodelijke afloop, een tractor heeft een persoon dood gereden. Bestuurder is een bekende. De persoon die is overleden was aan het hardlopen maar had donkere kleding aan en was niet zichtbaar dus waarschijnlijk heeft de bestuurder de persoon over het hoofd gezien en waar het is gebeurt is weinig straatverlichting. Neemt niet weg dat het eveneens een verschrikkelijke gebeurtenis is. Maar als ik dan de reacties lees op internet van dat tractors te hard rijden en weet ik allemaal wel niet voor verwensingen kan ik zo boos worden, ze weten helemaal niet wat er is gebeurd!
Fly_high schreef:Nyaleti schreef:Grrrrr.
Laarzen binnen. Notabene zelfde model dan wat ik al had, zijn ze te klein en is eentje pasmodel geweest ofzo want die is al helemaal losjes. Ugh.
Irritant zeg, maten online uitzoeken is altijd zo'n rotklus![]()
Ik wil graag milieubewust en whatnot bezig zijn maar bestel inmiddels 3 verschillende maten van paar modellen en de meeste daarvan gaan terug. Zouden ze ooit normale maattabellen moeten leren plaatsen ipv die poedersuiker "maatgidsen" die alleen onzin aangevenze krijgen bij mij ook nog meestal error in de trant van "volgens ons systeem bestaat jouw lichaamstype niet", behulpzaam as fiets
ben lekker aan het zeiken vandaag zeg![]()
Niobe schreef:Urgh ja, dat vind ik ook zo erg. De bestuurder heeft het er vast al moeilijk genoeg mee zonder al die onzin.
Laatst reed ik op een donkere weg en het was maar goed dat ik al een fiets zag zonder verlichting (maar ik zag reflectoren), dus ik reed al rustig en toen zag ik ook nog 2 mensen volledig in zwart aan mijn kant van de weg lopen.
Als die fiets er niet had gereden, dan had het best gekund dat ik die mensen ook over het hoofd had gezien.
Fly_high schreef:Nyaleti schreef:Grrrrr.
Irritant zeg, maten online uitzoeken is altijd zo'n rotklus![]()
Ik wil graag milieubewust en whatnot bezig zijn maar bestel inmiddels 3 verschillende maten van paar modellen en de meeste daarvan gaan terug. Zouden ze ooit normale maattabellen moeten leren plaatsen ipv die poedersuiker "maatgidsen" die alleen onzin aangevenze krijgen bij mij ook nog meestal error in de trant van "volgens ons systeem bestaat jouw lichaamstype niet", behulpzaam as fiets
ben lekker aan het zeiken vandaag zeg![]()