Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:56

Als je ruim 2 weken verder bent... Ik had ze er al lang opgezet hoor :+

je kan hem zeggen 'Vandaag/morgen ophalen, zo niet, dan zet ik ze op de weggeefhoek'.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:57

Ja toch wel he? :')
Ik doe hem gewoon nog 1x bericht, en dan hoppa de weggeefhoek op. M'n moeder vond ook al dat ik teveel geduld had met hem :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 15:04

Eapy schreef:
Niobe schreef:
Hou eens oooooooooooooooooooooop

Maar echt, zullen we het gewoon laten gaan…? En dooooooorrrr

Doen we <3

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 15:07

Ik heb voor een les die 2 uur duurt (is standaard, de ene week 9 - 15 andere week wisselend tijdstip, voor 2 uur) 1 uur en 25 minuten heen gereisd (normaal 50 minuten, was dus ruim 30 minuten te laat voor de les) en terug 1 uur (waarbij 10 minuten gelopen, gezien ik een andere bus heb genomen die niet in de buurt stopt, omdat ik anders nog langer stond te wachten.
De combi streek- en stadsvervoer is wel echt de grootste grap, die ene schooldag in de week heb ik iedere keer wat :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 15:09

Ik heb het nu al zo koud en het is pas oktober , de winter moet nog komen :brr:

Het is dat ik zo nog een online vergadering heb , maar eigenlijk wil ik graag onder de douche om op te warmen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 15:12

Tigress schreef:
Hier de ergernis dat ik 3 oktober heb gereageerd op een fb bericht via een weggeefhoek, iemand zocht stoelen. Tot op heden staan ze er nog steeds -O-
Ik heb nog 4 stoelen staan die er netjes uit zien. Stonden me niet in het pad omdat ze opgestapeld in een hoekje stonden te verstoffen. Diezelfde dag heb ik de stoelen opgepoetst, stof, webben en spinnnenpoep eraf. Stoelen behandeld zodat ze weer klaar waren om mee te nemen en gelijk gebruikt te worden. Kerel wilde ze graag komen halen, en vroeg die dag nog of hij ze straks kon halen. Ik ben er de hele dag voor thuisgebleven, en hij is nooit langs gekomen. Ook geen bericht dat het niet lukte.
Vanaf dat moment een paar keer even een berichtje gedaan (4 om aan te geven dat ik merkte dat het niet lukte, 5 dat ik ivm geen antwoord maar plannen had gemaakt voor die dag en 7 okt om te checken of er nog interesse is). Die avond bericht terug dat er nog interesse was, maar dat hij ons bericht niet meer kon vinden.
Daarop heb ik weer geantwoord, maar deze is nooit gelezen. Ik heb hem al aangegeven dat de stoelen mij inmiddels wel in het pad staan, omdat ze klaar staan opgepikt te worden.

Behalve dat ik het zwaar vervelend vind hoe dit gaat, twijfel ik ook om ze maar gewoon op de weggeefhoek te zetten. Of is dat aso nu ik weet dat hij nog interesse heeft? :=

Oh veel te veel geduld.
Ik had direct die avond het er al opnieuw opgegooid. Als hij zou komen en niks mee laat weten, pech. Het is al gratis, heb dan een beetje fatsoen.

Voor wie jassen zocht: als je lid bent van de ANWB hebben ze daar leuke jassen. En de Wehkamp ook. En niet alleen voor een Gerda van in de 60 ;)

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 15:21

Tigress jij hebt echt heel veel geduld!
Ik zou een tijd terug wat ophalen, tijd afgesproken en door omstandigheden lukte dat niet. Ik nog 2 uur voor de afgesproken tijd een berichtje gestuurd dat ik niet ging redden, omdat er iets tussen kwam, maar dat ik een uur later wel zou redden met de vraag of dat kon?

Er werd gelijk gezegd dat het dan naar de volgende geïnteresseerde ging.

Dusss zo kan het ook gaan.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 15:25

Nyaleti schreef:
Voor wie jassen zocht: als je lid bent van de ANWB hebben ze daar leuke jassen. En de Wehkamp ook. En niet alleen voor een Gerda van in de 60 ;)

Uiteindelijk een jas gevonden, nu hopen dat hij gewoon past :) https://www.aboutyou.nl/p/marikoo/winte ... oo-7010134

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 16:08

Winged schreef:
Nyaleti schreef:

Uiteindelijk een jas gevonden, nu hopen dat hij gewoon past :) https://www.aboutyou.nl/p/marikoo/winte ... oo-7010134

Die is leuk!

Ik heb echt Sintstress en het is oktober.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 16:48

Grrrrr.
Jassen en trui binnen, allemaal veel groot ^)

Laarzen binnen. Notabene zelfde model dan wat ik al had, zijn ze te klein en is eentje pasmodel geweest ofzo want die is al helemaal losjes. Ugh.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 16:59

Even met zoon naar de winkel voor nieuwe hockeystick. Andere kapot maar garantie dus andere uitzoeken. We gingen on 14:20 weg en zijn net thuis. Files, regen, eindeloos proberen… en ik moet nog zoveel….

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 17:10

Nyaleti schreef:
Grrrrr.

Laarzen binnen. Notabene zelfde model dan wat ik al had, zijn ze te klein en is eentje pasmodel geweest ofzo want die is al helemaal losjes. Ugh.

Irritant zeg, maten online uitzoeken is altijd zo'n rotklus :')

Ik wil graag milieubewust en whatnot bezig zijn maar bestel inmiddels 3 verschillende maten van paar modellen en de meeste daarvan gaan terug. Zouden ze ooit normale maattabellen moeten leren plaatsen ipv die poedersuiker "maatgidsen" die alleen onzin aangeven :roll: ze krijgen bij mij ook nog meestal error in de trant van "volgens ons systeem bestaat jouw lichaamstype niet", behulpzaam as fiets :=

ben lekker aan het zeiken vandaag zeg :=

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 17:19

Gisteravond is er dichtbij in de buurt een ernstig ongeluk gebeurt met helaas dodelijke afloop, een tractor heeft een persoon dood gereden. Bestuurder is een bekende. De persoon die is overleden was aan het hardlopen maar had donkere kleding aan en was niet zichtbaar dus waarschijnlijk heeft de bestuurder de persoon over het hoofd gezien en waar het is gebeurt is weinig straatverlichting. Neemt niet weg dat het eveneens een verschrikkelijke gebeurtenis is. Maar als ik dan de reacties lees op internet van dat tractors te hard rijden en weet ik allemaal wel niet voor verwensingen kan ik zo boos worden, ze weten helemaal niet wat er is gebeurd!

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 17:20

Geen ergernis maar ik zie dat we over 10 pagina’s op de 500 pagina’s zitten! Dat gaat toch best snel :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 17:41

fjordjes schreef:
Gisteravond is er dichtbij in de buurt een ernstig ongeluk gebeurt met helaas dodelijke afloop, een tractor heeft een persoon dood gereden. Bestuurder is een bekende. De persoon die is overleden was aan het hardlopen maar had donkere kleding aan en was niet zichtbaar dus waarschijnlijk heeft de bestuurder de persoon over het hoofd gezien en waar het is gebeurt is weinig straatverlichting. Neemt niet weg dat het eveneens een verschrikkelijke gebeurtenis is. Maar als ik dan de reacties lees op internet van dat tractors te hard rijden en weet ik allemaal wel niet voor verwensingen kan ik zo boos worden, ze weten helemaal niet wat er is gebeurd!

Heel triest… Voetgangers zijn regelmatig echt slecht zichtbaar, net als fietsers zonder verlichting. Ik pleit echt voor dat ook voetgangers / hardlopers met verlichting gaan lopen en zo niet dan zelf echt 3x nadenken over je eigen veiligheid voor je ander verkeer kruist in het donker.
Sterkte voor de bestuurder van de tractor en voor de nabestaanden van de overleden persoon.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 17:55

fjordjes schreef:

Urgh ja, dat vind ik ook zo erg. De bestuurder heeft het er vast al moeilijk genoeg mee zonder al die onzin.

Laatst reed ik op een donkere weg en het was maar goed dat ik al een fiets zag zonder verlichting (maar ik zag reflectoren), dus ik reed al rustig en toen zag ik ook nog 2 mensen volledig in zwart aan mijn kant van de weg lopen.
Als die fiets er niet had gereden, dan had het best gekund dat ik die mensen ook over het hoofd had gezien.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 17:58

Fly_high schreef:
Nyaleti schreef:
Grrrrr.

Ik wil graag milieubewust en whatnot bezig zijn maar bestel inmiddels 3 verschillende maten van paar modellen en de meeste daarvan gaan terug. Zouden ze ooit normale maattabellen moeten leren plaatsen ipv die poedersuiker "maatgidsen" die alleen onzin aangeven :roll: ze krijgen bij mij ook nog meestal error in de trant van "volgens ons systeem bestaat jouw lichaamstype niet", behulpzaam as fiets :=

Haha die is helemaal weg :')
Die maattabellen kloppen toch nooit.

Klap op de vuurpijl is het zakje kattenbrok wat ik vandaag heb gekocht, over de datum.
Nou is dat eigenlijk wel relaxed want ik voer vandaag gewoon lekker veel en ga morgen een nieuwe zak eisen :+

-
Oef fjordjes.. Die arme bestuurder ook |( wat een hel moet dat zijn. Zoiets ernstigs en dan absoluut niet zijn fout (van wat ik hier lees. Maakt het niet minder erg voor de overledenen)

Wordt er ook gek van. Voetgangers in het donker in zwarte kleding, fietsers zonder licht, fietsers die zomaar oversteken.. en jij die als bestuurder de schuld krijgt en voor het leven getekend is..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 18:16

Niobe schreef:
Urgh ja, dat vind ik ook zo erg. De bestuurder heeft het er vast al moeilijk genoeg mee zonder al die onzin.

Laatst reed ik op een donkere weg en het was maar goed dat ik al een fiets zag zonder verlichting (maar ik zag reflectoren), dus ik reed al rustig en toen zag ik ook nog 2 mensen volledig in zwart aan mijn kant van de weg lopen.
Als die fiets er niet had gereden, dan had het best gekund dat ik die mensen ook over het hoofd had gezien.

Doodeng. Toen ik nog in the middle of nowhere woonde, ging ik in het donker als kerstboom over straat.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 18:18

Fly_high schreef:
Nyaleti schreef:
Grrrrr.

Misschien toch eens naar een fysieke winkel waar je lekker kunt passen, zoveel als je wil. Dat is ook veel milieu bewuster! :o

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 18:33

Ik zou het met alle liefde willen doen hoor :) maar ik pas jammer genoeg helemaal niet in standaard kledingmaten.

En voordat je zegt dat ik dan niet zo moet doorvreten, het niet passen zit volledig in de lengte :P heeft weinig zin om tig broeken en jassen te lopen passen die respectievelijk tot halverwege mijn kuiten en halverwege mijn armen komen :')

In de zomer draag ik lekker croptops en drie kwart of korte broeken en hoef ik niet zo te miepen maar het is weer winter en ik ben zo klaar met jarenlang met half blote benen en armen rondlopen :') om maar te zwijgen over enorm plezier van half ontbloot bovenlijf

Extreem lang zijn is inherent niet milieubewust vrees ik.
Laatst bijgewerkt door Fly_high op 19-10-23 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 18:34

Jij bent idd wel echt heeel lang :)).

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 18:40

Laatst nog gemeten, blijkbaar slechts 189,5 op blote voeten :o

Met +6 ape index wat heel veel van mijn mouwenergernissen verklaart :') leven is wel best koud als half mens en half orang oetan

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 18:51

fjordjes schreef:

Verschrikkelijk
Maar ik snap de reacties ook!
Al die jonge knullen die tonnen achter de trekker hebben, vol gas over kruispunten knetteren en dan ook nog met de telefoon aan het oor of in de klauwen.
Dus ik snap de reacties heel goed want als ik dat soort dingen zie, zien anderen het ook!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 18:54

Eigenijk moeten ze voetgangers en fietsers helemaal in buitengebieden verplichten om een hesje te dragen.

Ik heb ook wel een fietser aangereden omdat hij helemaal in het zwart was, zelf zwart was een op en zwarte fiets zat.
Die schoot nog even voor mijn auto langs toen ik bij het benzine station weg reed.

Hij was ook zo weg want hij moest de bus halen.
Laatst bijgewerkt door Mando op 19-10-23 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 18:55

Fly_high schreef:
Laatst nog gemeten, blijkbaar slechts 189,5 op blote voeten :o

Met +6 ape index wat heel veel van mijn mouwenergernissen verklaart :') leven is wel best koud als half mens en half orang oetan

Sodemieters!