Sabbientje schreef:gebrek aan communicatie.
Als je iets van een bepaald persoon verwacht, behoor je die persoon hiervan op de hoogte te stellen.
Ik werk op een projectlocatie, werk met een bepaald programma en probeer al 12 jaar aan de bel aan het trekken dat niemand mijn werk over kan nemen.
En dan nu opeens vinden ze dat er gewisseld moet worden, om iemand anders ook met het programma te laten werken. En stond er maandag ineens iemand voor mijn neus (mijn vervanger) die mij melde dat ik 2 weken de tijd had om mijn werkzaamheden over te dragen, en dat ik dan naar het hoofdkantoor zou gaan.
Dat gaan we dus niet zomaar doen..... Want daar behoord eerst fatsoenlijk over gesproken te worden.
Dan ben ik heel star en gaan mijn hakken letterlijk in het zand. (Vooral als er dan een bepaalde naam bij word genoemd van de persoon die het bedacht heeft. Die persoon heeft niets over mij te vertellen en wil ik niet eens mee samenwerken.)
Dat is inderdaad absoluut niet netjes, ik snap dat je dan in de weerstand gaat. Je kunt mensen niet zomaar verschuiven alsof ze pionnetjes zijn..