Ik moet en ik zal studeren en die toets halen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keizerinnnn schreef:Operatie is goed gegaan, nu nog twee weken boxrust (mag wel aan de hand even grazen) en dan gaan we weer röntgenen. Hopelijk krijg ik daarna groen licht om weer wat te gaan doen! Helaas vonden ze wel wat afwijkends in haar urine, maar ik denk dat dat door de bute komt waar ze vrij lang op gestaan heeft, dus dat kijk ik gewoon even aan voorlopig.Mkango schreef:Slapeloze nacht nummer 36.395. Ik word er zo moe van, letterlijk en figuurlijk.Ik duim voor je dat het meevalt!
Dankjewel! Hoe is het met die van jou?
Telpeva schreef:Een paar weken terug had ik online kleding besteld, een deel zat niet goed dus heb ik terug gestuurd. Dan krijg je uiteraard je geld terug, maar ze hebben te weinig over gemaakt... Belachelijk dat je zelfs op zulk soort dingen moet letten tegenwoordig. Het is maar 5 euro, maar het is wel MIJN 5 euro ja, geef terug.
Telpeva schreef:Een paar weken terug had ik online kleding besteld, een deel zat niet goed dus heb ik terug gestuurd. Dan krijg je uiteraard je geld terug, maar ze hebben te weinig over gemaakt... Belachelijk dat je zelfs op zulk soort dingen moet letten tegenwoordig. Het is maar 5 euro, maar het is wel MIJN 5 euro ja, geef terug.
Mkango schreef:Keizerinnnn schreef:Operatie is goed gegaan, nu nog twee weken boxrust (mag wel aan de hand even grazen) en dan gaan we weer röntgenen. Hopelijk krijg ik daarna groen licht om weer wat te gaan doen! Helaas vonden ze wel wat afwijkends in haar urine, maar ik denk dat dat door de bute komt waar ze vrij lang op gestaan heeft, dus dat kijk ik gewoon even aan voorlopig.
Dankjewel! Hoe is het met die van jou?
_San87_ schreef:Telpeva schreef:Jullie hebben nog gelijk ook, ik kreeg net mail terug dat het verzendkosten zijn. Nooit eerder meegemaakt maar het zal wel kloppen dan
Zie je bij steeds meer bedrijven, stukje misbruik tegengaan. Ik snap het wel.
saskiaojan schreef:Travers…. Al 3 jaar een ergernis, waarom kan ik het niet en daardoor mijn pony ook niet
Telpeva schreef:Jullie hebben nog gelijk ook, ik kreeg net mail terug dat het verzendkosten zijn. Nooit eerder meegemaakt maar het zal wel kloppen dan
[***] schreef:Telpeva schreef:Jullie hebben nog gelijk ook, ik kreeg net mail terug dat het verzendkosten zijn. Nooit eerder meegemaakt maar het zal wel kloppen dan
Als je de hele bestelling terugstuurt krijg je wel de verzendkosten terug:
https://www.consumentenbond.nl/online-k ... erugstuurt.
MyWishMax schreef:saskiaojan schreef:Travers…. Al 3 jaar een ergernis, waarom kan ik het niet en daardoor mijn pony ook niet
Wat kan jij niet eraan? Blokkeer je in lijf?