Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 11:34

Hier ook luciferstokjes om de ogen open te houden. :=

Ik moet en ik zal studeren en die toets halen.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 11:34

Van de week plaatst een buurman een filmpje op fb, met hierop 2 vermeende graffiti spuiters. Deze personen steken echter gewoon de straat over, je ziet ze niets doen en ook geen spuitbus in hun handen hebben.
Daarnaast filmde deze buurman de hele straat. Waaronder mijn huis en auto.
Hij heeft niemand van te voren op de hoogte gesteld van de mogelijkheid dat we gefilmd konden worden.

Ik heb hem hierop onder het filmpje aangesproken. Want volgens de wet mag je alleen je eigen erf filmen.
Meneer vond dat hij dat wel mocht, want zijn camera was bij de politie aangemeld. Als ik er problemen mee had moest ik de politie maar bellen. _-:(

Er reageerde daarna nog iemand met een link naar de politie website, waarop stond dat hij alleen eigen erf mocht filmen en niet zomaar filmpjes mocht delen. Dus andere woorden, ik had gewoon gelijk.
Verder niet meer mee bezig geweest.
Naar mijn idee stond zijn camera nu ook verder naar beneden gericht, dus vond het wel best.

Kom ik er vandaag achter dat hij mij van de desbetreffende FB pagina heb geblokkeerd. (daar is hij beheerder) :')
Via mijn collega kon ik lezen dat zijn vrouw door de politie was gebeld dat het filmpje offline moest.
En ik kreeg de schuld dat ik de politie had gebeld. >;)

Vent, ik had mijn zegje gedaan, ik was jou gezeik allang weer vergeten.

En dan nu "let it GOOOOOOO" :)ddd en weer door.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 11:35

Mkango schreef:
Slapeloze nacht nummer 36.395. Ik word er zo moe van, letterlijk en figuurlijk. -O-

:knuffel: Ik duim voor je dat het meevalt!

Dankjewel! Hoe is het met die van jou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 11:50

Keizerinnnn schreef:
Mkango schreef:
Slapeloze nacht nummer 36.395. Ik word er zo moe van, letterlijk en figuurlijk. -O-

:knuffel: Ik duim voor je dat het meevalt!

Operatie is goed gegaan, nu nog twee weken boxrust (mag wel aan de hand even grazen) en dan gaan we weer röntgenen. Hopelijk krijg ik daarna groen licht om weer wat te gaan doen! Helaas vonden ze wel wat afwijkends in haar urine, maar ik denk dat dat door de bute komt waar ze vrij lang op gestaan heeft, dus dat kijk ik gewoon even aan voorlopig. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 12:09

Een paar weken terug had ik online kleding besteld, een deel zat niet goed dus heb ik terug gestuurd. Dan krijg je uiteraard je geld terug, maar ze hebben te weinig over gemaakt... Belachelijk dat je zelfs op zulk soort dingen moet letten tegenwoordig. Het is maar 5 euro, maar het is wel MIJN 5 euro ja, geef terug.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 12:55

Telpeva schreef:
Een paar weken terug had ik online kleding besteld, een deel zat niet goed dus heb ik terug gestuurd. Dan krijg je uiteraard je geld terug, maar ze hebben te weinig over gemaakt... Belachelijk dat je zelfs op zulk soort dingen moet letten tegenwoordig. Het is maar 5 euro, maar het is wel MIJN 5 euro ja, geef terug.

Rekenen ze niet 4,95 voor terugsturen? Dat zie ik ook steeds vaker..
Prenatal adverteert met gratis retour bijvoorbeeld, maar als je dan gaat lezen dan kun je het gratis zelf naar de winkel brengen voor retour. Als je het terugstuurt dan kost het je 4,95..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:12

Telpeva schreef:

Zijn het niet de verzendkosten die ze eraf gehaald hebben?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:16

Travers…. Al 3 jaar een ergernis, waarom kan ik het niet en daardoor mijn pony ook niet :roll:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:16

saskiaojan schreef:
Travers…. Al 3 jaar een ergernis, waarom kan ik het niet en daardoor mijn pony ook niet :roll:

Wat kan jij niet eraan? Blokkeer je in lijf?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:23

Jullie hebben nog gelijk ook, ik kreeg net mail terug dat het verzendkosten zijn. Nooit eerder meegemaakt maar het zal wel kloppen dan

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:24

Telpeva schreef:
Jullie hebben nog gelijk ook, ik kreeg net mail terug dat het verzendkosten zijn. Nooit eerder meegemaakt maar het zal wel kloppen dan

Zie je bij steeds meer bedrijven, stukje misbruik tegengaan. Ik snap het wel.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:35

Mkango schreef:
Keizerinnnn schreef:

Operatie is goed gegaan, nu nog twee weken boxrust (mag wel aan de hand even grazen) en dan gaan we weer röntgenen. Hopelijk krijg ik daarna groen licht om weer wat te gaan doen! Helaas vonden ze wel wat afwijkends in haar urine, maar ik denk dat dat door de bute komt waar ze vrij lang op gestaan heeft, dus dat kijk ik gewoon even aan voorlopig. :')

Oh fijn!! Ook fijn dat je aan de hand kan gaan grazen!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:47

_San87_ schreef:
Telpeva schreef:

Zie je bij steeds meer bedrijven, stukje misbruik tegengaan. Ik snap het wel.

Ja ik ook hoor, ik had het alleen graag vooraf willen weten en niet achteraf.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:55

saskiaojan schreef:

Ik kan het ook niet hoe ik ook trainde en zelfs dat iemand anders mijn pony getraind had. Zit dan wel met een dubbele lichte vergroeiing in mijn rug. Is zo frustrerend. :knuffel:

Wil/moet een nieuwe laptop zeker nu ik 1 december met een opleiding start, maar gewoon geen flauw idee wat ik eigenlijk nodig ben. Voor studie financieel assistente (basiskennis boekhouden en basiskennis calculatie). Met rekening houden dat ik er ook nog vervolgg op ga doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:56

Telpeva schreef:

Als je de hele bestelling terugstuurt krijg je wel de verzendkosten terug:

https://www.consumentenbond.nl/online-k ... erugstuurt.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:01

[***] schreef:
Telpeva schreef:

Als je de hele bestelling terugstuurt krijg je wel de verzendkosten terug:

https://www.consumentenbond.nl/online-k ... erugstuurt.

Thanks!
Ik had ook wat spullen gehouden dus de webshop zit goed in dit geval. Ik heb het net ook gecontroleerd op hun website en daar staat ook dat ze verzendkosten voor retouren rekenen, ik zat zelf fout.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:09

Last van baarmoederkrampen. Kan dat ding er niet uit? Ga het toch niet gebruiken %)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:19

MyWishMax schreef:
saskiaojan schreef:

Wat kan jij niet eraan? Blokkeer je in lijf?

Ja, ik zet mezelf op slot idd en kom daardoor te laat met hulpen en ontspan niet.. zodra de oefening klaar is rijden we gewoon weer verder.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:57

Is dat kind niet aan het krijsen dan zetten de buren de muziek wel heel hard (horen het in het hele huis). Waarom zijn mensen zo. -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:04

Ik dacht dat het al 15:00 uur was, maar helaas :')

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:40

Vergeten een rekening van de belastingdienst te betalen, hopelijk krijg ik geen gezeik. :+

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:54

Iemand die de dumbbells naast m'n bankje gewoon wegpakt terwijl ik even rust, wtf? :\ Vraag het tenminste even.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 16:07

Blokje om geslenterd en ik ben kapót.

Plus heel mooi weer en ik kan en mag niks. En het onbehaaglijke gevoel dat als ik morgen weer even inlog op m’n werk ik daar ook niet perse van opknap :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 16:16

Het oefenen voor de toets gaat heel slecht. Ik haal steeds net genoeg punten om die toets te halen en had gehoopt wel wat beter te scoren met oefenen. ;(

Ik wil niet nog een jaar studeren.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 18:30

Dat de kattenbakvulling die ik altijd gebruik echt gigantisch stijgt in prijs -O- Vorig jaar betaalde ik nog zo'n €24-€27 voor 6 zakken. Vandaag mocht ik €39 aftikken voor exact dezelfde 6 zakken :(