Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 09:02

Ruzie met mijn jongste kat die denkt mijn huis te verbouwen. >;)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 09:32

Mijn hond stinkt. Ik erger mij dus aan die lucht.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 09:52

wyoming schreef:
Mijn hond stinkt. Ik erger mij dus aan die lucht.

Dan was je hem?

marleen_88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 10:35

Gefeliciteerd MDH!

Mijn ergernis vandaag: klussers die 's ochtends veel te vroeg al stonden te jekkeren.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 10:37

M_D_H gefeliciteerd *\%/*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 10:39

Thanks allemaal <3

M_D_H schreef:
Ik ben net wakker en ik besef mij dat ik straks (hopelijk) 30 seconden verplicht met mijn oma moet praten, en ik ben er nu al chagrijnig om...

Nou, ik miste de oproep en bij terugbellen nam ze al niet meer op, dus die ergenis heeft zichzelf weer opgelost :j

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 10:47

Gefeliciteerd met je verjaardag MDH!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 11:10

Gefeliciteerd MDH! *\o/*

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 11:27

De beestjes van mij allemaal hebben ze nu wat een cavia met een geknapte talgklier , een cavia met een lastig gebit en mijn paard die of gedekt is door die vervelende rot ruin of een geknapt adertje heeft. Gelukkig bloed het niet meer maar ze krijgen nu van alles achter elkaar.

En mijn andere paard moet morgen naar de tandarts dat wordt vast ook feest...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 11:27

Gefeliciflaps M_D_H!

Voor een project ben ik op zoek naar professionele foto's van vogels maar mensen werken niet mee...
Vraag je om pimpelmezen, krijg je koolmezen
Vraag je om duiven, krijg je meeuwen
#facepalm

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 11:33

Gefeliciteerd M_D_H.

Dat ik tot de conclusie kom dat ik door mijn ex werkgever genaaid ben. Ze adverteren met een salaris vanaf 2400 per maand en ik zou nog niet eens 2300 per maand hebben op fulltime basis. Nu snap ik ook wel waarom ik financieel niet uit kwam. Met hun 0,19 cent de kilometer wat dus in de praktijk ook nog 0,18 cent is met 16 kilometer eigen risico.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 11:36

Ik moet zeggen dat mijn verjaardag tot nu toe een beetje een teleurstelling is :')

Ik moest zelf mijn croissantje in de oven doen en thee zetten.
Normaal krijg ik een x aantal kaartjes, maar die zijn er nu ook niet (staat niks in de app en de bezorger is al geweest) de verplichte telefoontjes zijn gereduceerd tot een appje en een voicemail bericht.

Ik heb nog helemaal geen cadeautje gehad, want mijn man zegt: Jij wilde een bijdrage in je nieuwe tablet, wat wel klopt, maar tot en met gister maakte hij daar nog een probleem van, dus dit komt nu gewoon uit(en doe dan nog een bloemetje of zo).
Ik vier mijn verjaardag niet vandaag, dat doe ik zaterdag, maar een paar mensen konden niet ivm omstandigheden en hadden gevraagd of ze dan vandaag mochten komen, dus vanwege mijn man maar ja op gezegd...
En die zijn nu zo laat en geven ook meteen aan dat ze een heel stuk eerder weg moeten dan eerder aangegeven ivm een afspraak.
Dus het komt er op neer dat ik taart heb, en hapjes heb gehaald... en dat ze er straks maar een half uur zitten, kom dan gewoon niet als het je zo weinig interesseert...

*klaagmodus uit*

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 11:39

Gefeliciteerd! Kaartjes komen vast morgen, want vandaag is hemelvaartsdag en extra veel taart en hapjes voor jezelf!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 11:42

Telpeva schreef:
Gefeliciflaps M_D_H!

Voor een project ben ik op zoek naar professionele foto's van vogels maar mensen werken niet mee...
#facepalm

Wanneer heb je die foto's nodig? Mijn broertje fotografeert ze (en weet het verschil tussen een duif en een meeuw :') ) maar die zit momenteel in Wales. Als het over twee weken nog kan, dan helpt hij je vast graag :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 11:46

:knuffel: ja wat poedersuiker MDH, echt niet leuk!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-22 11:47

Iedere keer dat gedoe met geweld en vernieling rond de grote voetbal partijen...
Of ze nou winnen of verliezen, zo vaak is er tramalant en gedonder.
Gewoon allemaal afschaffen dat grote gesponsorde voetbal

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 12:06

fleurtjeuh schreef:
Iedere keer dat gedoe met geweld en vernieling rond de grote voetbal partijen...

En ik erger me dan weer aan dergelijke uitspraken. Dus omdat een paar onverlaten zich niet kunnen gedragen zou ik in de toekomst niet meer gezellig een voetbalwedstrijd kunnen kijken?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 12:09

AmyII schreef:
fleurtjeuh schreef:

En ik erger me dan weer aan dergelijke uitspraken. Dus omdat een paar onverlaten zich niet kunnen gedragen zou ik in de toekomst niet meer gezellig een voetbalwedstrijd kunnen kijken?

Misschien moeten ze eens kaartjes gaan verkopen wat alleen kan op naam met Verklaring Omtrent het Gedrag erbij.

Maar laat het betaalde voetbal maar eens opdraaien voor de kosten van politie inzet, niet de maatschappij.
En ja rellers kunnen ook niet aanwezig zijn geweest.
Maar dat is dan maar het risico voor de voetbalbond. Want wat doen die er nu aan dit te voorkomen?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-22 12:10

Kom nou toch, voor hoeveel miljoenen is er nou al wel niet vernield door hooligans?
Alsdie voetbalclubs dat geld voor hun sport nou zelf bij elkaar halen, prima, maar niet gesponsord vanuit de overheid aub om steeds maar nieuwe stadions te kunnen bouwen en eens fatsoenlijke consequenties voor de hooligans

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 12:15

Dat is dus de reden waarom ik voetbal haat. Er zijn mensen bij die zich niet kunnen gedragen en er altijd een puinhoop van maken. En het is maar een spélletje... ''simpel'' tegen een bal aanschoppen...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-22 12:16

Also, waarom zou een voetbal wedstridj niet gezellig zijn als ze niet gesponsord zijn?
Of niet 1 van de grote clubs zouden zijn?
Al die jongens en mannen die op zaterdag op het veld staan in je gemeente zouden het veel meer waarderen denk ik als je daar komt supporteren, ipv wanneer je 1 van de zo velen bent bij zo'n grote club

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 12:17

fleurtjeuh schreef:
Kom nou toch, voor hoeveel miljoenen is er nou al wel niet vernield door hooligans?
Alsdie voetbalclubs dat geld voor hun sport nou zelf bij elkaar halen, prima, maar niet gesponsord vanuit de overheid aub om steeds maar nieuwe stadions te kunnen bouwen en eens fatsoenlijke consequenties voor de hooligans

Zeg, niet gelijk zo hakken alsjeblieft, je reageert alsof jij persoonlijk de kosten van de schade hebt moeten ophoesten.
Ik keur het gedrag van die hooligans niet goed hè? Alleen de groep hooligans is maar een klein deel van het grote publiek dat er op af komt. Het overgrote deel weet zich nl wel te gedragen.
En als dan de sportclubs zelf zouden moeten opdraaien voor de kosten van schade/ handhaving bij wedstrijden, zou ik dat prima vinden.
Gaan er een aantal clubs failliet, so be it.

fleurtjeuh schreef:
Also, waarom zou een voetbal wedstridj niet gezellig zijn als ze niet gesponsord zijn?
Of niet 1 van de grote clubs zouden zijn?
Al die jongens en mannen die op zaterdag op het veld staan in je gemeente zouden het veel meer waarderen denk ik als je daar komt supporteren, ipv wanneer je 1 van de zo velen bent bij zo'n grote club

Omdat de jongens en mannen bij de plaatselijke club hier lang niet zo goed/ snel/ dynamisch spelen als dat er bij de grote clubs gespeeld wordt wellicht?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 12:20

En veel van die hooligans zijn door de club allang gestraft. Zijn niet meer welkom in het stadion bijvoorbeeld. En dan heb je nog een groep daarvan die helemaal niet evht voetbal liefhebber zijn, wel gewoon asos die alles aangrijpen om te rellen. Ook een festival oid

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 12:26

Foaly schreef:
Telpeva schreef:
Gefeliciflaps M_D_H!

#facepalm

Wanneer heb je die foto's nodig? Mijn broertje fotografeert ze (en weet het verschil tussen een duif en een meeuw :') ) maar die zit momenteel in Wales. Als het over twee weken nog kan, dan helpt hij je vast graag :j

Oeh wat stoer! geen haast van mijn kant, ik wil het tekenen weer langzaam gaan oppakken en ik was op zoek naar mooie en duidelijke referentiefoto's. Momenteel is het vooral voor mijzelf om te oefenen omdat ik al lange tijd niks heb kunnen doen (mijn rechterarm laat het tegenwoordig vaak afweten en ik ben rechts), dus het is momenteel niet voor commercieel gebruik of wat ook. Ik heb ook geen idee of het mooi gaat worden en of ik de kwaliteit nog ga halen van wat ik vroeger kon met tekenen :o Het zou wel leuk zijn als ik de tekening en het proces ervan online zou mogen posten en delen.
Als een foto echt mooi is ben ik ook bereid om te betalen voor het gebruik, en als! vervolgens mijn tekening ook echt mooi wordt zou ik misschien ook willen overleggen over verdere rechten zodat ik het in een kleine oplage zou kunnen laten afdrukken voor de vogelopvang waar ik vrijwilligerswerk doe. Bijv. voor ansichtkaartjes voor onze vaste donateurs, kerstkaarten voor de vrijwilligers, beetje die richting.

Voor nu ga ik dan even op zoek naar iets anders om te tekenen, als hij het ziet zitten dan zou het voor een volgende tekening kunnen zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 12:34

Keffertje van de bovenburen is nu al weggelopen binnen 24 uur :+
Arm beestje