Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Gefeliciflaps M_D_H!
Voor een project ben ik op zoek naar professionele foto's van vogels maar mensen werken niet mee...
Vraag je om pimpelmezen, krijg je koolmezen
Vraag je om duiven, krijg je meeuwen
#facepalm
fleurtjeuh schreef:Iedere keer dat gedoe met geweld en vernieling rond de grote voetbal partijen...
Of ze nou winnen of verliezen, zo vaak is er tramalant en gedonder.
Gewoon allemaal afschaffen dat grote gesponsorde voetbal
AmyII schreef:fleurtjeuh schreef:Iedere keer dat gedoe met geweld en vernieling rond de grote voetbal partijen...
Of ze nou winnen of verliezen, zo vaak is er tramalant en gedonder.
Gewoon allemaal afschaffen dat grote gesponsorde voetbal
En ik erger me dan weer aan dergelijke uitspraken. Dus omdat een paar onverlaten zich niet kunnen gedragen zou ik in de toekomst niet meer gezellig een voetbalwedstrijd kunnen kijken?
fleurtjeuh schreef:Kom nou toch, voor hoeveel miljoenen is er nou al wel niet vernield door hooligans?
Alsdie voetbalclubs dat geld voor hun sport nou zelf bij elkaar halen, prima, maar niet gesponsord vanuit de overheid aub om steeds maar nieuwe stadions te kunnen bouwen en eens fatsoenlijke consequenties voor de hooligans
fleurtjeuh schreef:Also, waarom zou een voetbal wedstridj niet gezellig zijn als ze niet gesponsord zijn?
Of niet 1 van de grote clubs zouden zijn?
Al die jongens en mannen die op zaterdag op het veld staan in je gemeente zouden het veel meer waarderen denk ik als je daar komt supporteren, ipv wanneer je 1 van de zo velen bent bij zo'n grote club
Foaly schreef:Telpeva schreef:Gefeliciflaps M_D_H!
Voor een project ben ik op zoek naar professionele foto's van vogels maar mensen werken niet mee...
Vraag je om pimpelmezen, krijg je koolmezen
Vraag je om duiven, krijg je meeuwen
#facepalm
Wanneer heb je die foto's nodig? Mijn broertje fotografeert ze (en weet het verschil tussen een duif en een meeuw) maar die zit momenteel in Wales. Als het over twee weken nog kan, dan helpt hij je vast graag