Instellingen staan juist, het zal verder wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Ik heb van een kennis bestanden gekregen met als naam:
FotoPiet
FotoJan
FotoTruus
FotoBep
Nu zou ik bij al die bestanden graag het woord foto eruit hebben en enkel die naam overhouden.
Nu kan ik natuurlijk elk bestand aanklikken en veranderen.
Maar kan dat ook met allemaal tegelijk?
Ik weet wel dat je ze zo een opvolgend nummer kunt geven.
Maar kun je zo ook een woord weglaten?
Bowo schreef:DuoPenotti schreef:Ik heb van een kennis bestanden gekregen met als naam:
FotoPiet
FotoJan
FotoTruus
FotoBep
Nu zou ik bij al die bestanden graag het woord foto eruit hebben en enkel die naam overhouden.
Nu kan ik natuurlijk elk bestand aanklikken en veranderen.
Maar kan dat ook met allemaal tegelijk?
Ik weet wel dat je ze zo een opvolgend nummer kunt geven.
Maar kun je zo ook een woord weglaten?
Als je een beetje kunt coderen in python oid wel, maar anders zou ik het met de hand doen
fleurtjeuh schreef:Heeft iemand enig idee wat dit is?
Het zat op de zitting van een stoel die 1 week buiten op het balkon heeft gestaan.
Het bruinige heeft een beetje de look en feel van klei en het gele poeder lijkt heel stuifmelig. De gele bolletjes zijn zachter maar niet broos
[ Afbeelding ]
nick_en_ik schreef:Ik kom er even tussendoor met een wat gekke vraag![]()
Ik zit eens te kijken naar creatieve manieren om uit te mesten![]()
Laatst een mestvork met korf gebruikt; zoals deze:
https://agradi.nl/products/kerbl-mestvork-maxi-zwart
En ik vond dat al een stuk handiger dan een mestboy, waar al het zand in blijft zitten. Maar de gaten in de korf van de mestvork zijn eigenlijk weer te groot waardoor stukjes mest er alsnog doorheen vallen.
Nu zoek ik dus eigenlijk een soort fijnmazige mestvork, waar alleen het zand uitvalt. Bestaat er zoiets?
Ik kon wel op temu, aliexpress en amazon zulk soort dingen vinden; in zeer wisselende prijzen en niet echt goede reviews (alsin, roest snel, draad kapot);
[ Afbeelding ]
Is zo’n soort schep/zeef ook in goede stevige kwaliteit te vinden? Of een vergelijkbaar product?
nick_en_ik schreef:Na aanleiding van de antwoorden besloten er zelf gaas op te knutselen, zo is mijn kunstwerk geworden:
[ Afbeelding ]
Vandaag uitgeprobeerd en dit is het resultaat, een prachtig schone paddock![]()
Ik kon al het mest (inclusief de kleine stukjes), hooi, paardenhaar, schors en weetikveelwat goed uit het zand filteren nu![]()
[ Afbeelding ]
Indy_Mouse_9 schreef:Duopenotti, op Windows bestaan daar wel programmaatjes voor. Ik had een tijd Magic File Renamer, weet niet of die nog bestaat. Volgens mij heb ik nu Powertoys![]()
daar zit ook een hernoem programma in.
Batch file renamer, zoiets zou je op kunnen Googlen.
DuoPenotti schreef:Ja kwam ook nog iets als bulk rename tegen. Maar heb dat nog niet geprobeerd.
Zal die van jou ook nog eens Googlen. Dank je.
Cayenne schreef:Is het gebruikelijk/normaal of bij een keukenwinkel af te dingen/onderhandelen op de prijs? of is dat brutaal?
We gaan dit weekeinde onze nieuwe keuken laten ontwerpen, vandaar dat ik me dit afvraag.
Ik weet wel dat het bij IKEA echt niet mogelijk is om iets van de prijs af te krijgen, maar daar gaan we niet heen.
En tot hoever kun je onder hun prijs gaan zitten zonder brutaal over te komen?