Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Kan iemand vertellen hoe ik de batterijen uit de teckel kan halen?
Hij is 5,5 uurtjes alleen geweest met een voerbal, snacks en daarvoor heeft hij 1,5 uur in een losloopgebied gerend. En net een uur gespeeld en hij blijft maar druk doen.
_San87_ schreef:Telpeva schreef:In mijn woonkamer hangt een ranzige lucht, een zware mix van rookwaar (sigaretten oid?) en houtkachel.
Ik rook niet en ik heb geen houtkachel
Alle ramen en deuren nu open om te luchten want ik heb het hier gewoon echt benauwd van, leuk voor de gasrekening. Ben benieuwd of er wellicht problemen zijn met de luchtafvoer ofzo want mijn buurman rookt wel en heeft ook een houtkachel, het lijkt wel of alles mijn woning in komt
Dit hebben wij ook gehad. Laat daar zeker naar kijken, het is niet alleen vies door de geur, maar ook gevaarlijk wanneer er brand zou zijn.
[***] schreef:MarlindeRooz schreef:Kan iemand vertellen hoe ik de batterijen uit de teckel kan halen?
Hij is 5,5 uurtjes alleen geweest met een voerbal, snacks en daarvoor heeft hij 1,5 uur in een losloopgebied gerend. En net een uur gespeeld en hij blijft maar druk doen.
Mijn pup heeft op zo'n moment verplichte rust nodig in een ruimte met minder prikkels, misschien helpt dat?
MarlindeRooz schreef:[***] schreef:Mijn pup heeft op zo'n moment verplichte rust nodig in een ruimte met minder prikkels, misschien helpt dat?
Uiteindelijk hielpen YouTube filmpjes om hem uit zijn “IK MOET WILD SPELEN” modus te krijgen.