Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 22:40

Vuurwerk _-:( met als gevolg dat me hond bij elke knal gaat blaffen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 23:20

Kan iemand vertellen hoe ik de batterijen uit de teckel kan halen?

Hij is 5,5 uurtjes alleen geweest met een voerbal, snacks en daarvoor heeft hij 1,5 uur in een losloopgebied gerend. En net een uur gespeeld en hij blijft maar druk doen. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 00:09

MarlindeRooz schreef:

Hij is 5,5 uurtjes alleen geweest met een voerbal, snacks en daarvoor heeft hij 1,5 uur in een losloopgebied gerend. En net een uur gespeeld en hij blijft maar druk doen. _O-

Mijn pup heeft op zo'n moment verplichte rust nodig in een ruimte met minder prikkels, misschien helpt dat?

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 00:34

Dikke paniek aan sirenes opeens..

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 00:38

black_kelpie schreef:
Mezelf voor m'n kop gemept met een grote, dikke houten snijplank. Don't ask. Tand door de lip en die is flink gezwollen dus nu heb ik een snavel :roll:

:') Zo herkenbaar, ik heb ook altijd van die supersuffe ongelukjes waarvan je denkt; hoe dan?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 01:05

_San87_ schreef:
Telpeva schreef:
In mijn woonkamer hangt een ranzige lucht, een zware mix van rookwaar (sigaretten oid?) en houtkachel.
Ik rook niet en ik heb geen houtkachel :

Alle ramen en deuren nu open om te luchten want ik heb het hier gewoon echt benauwd van, leuk voor de gasrekening. Ben benieuwd of er wellicht problemen zijn met de luchtafvoer ofzo want mijn buurman rookt wel en heeft ook een houtkachel, het lijkt wel of alles mijn woning in komt

Dit hebben wij ook gehad. Laat daar zeker naar kijken, het is niet alleen vies door de geur, maar ook gevaarlijk wanneer er brand zou zijn.

Goeie, daar had ik nog niet eens aan gedacht!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 01:08

[***] schreef:
MarlindeRooz schreef:

Mijn pup heeft op zo'n moment verplichte rust nodig in een ruimte met minder prikkels, misschien helpt dat?

Uiteindelijk hielpen YouTube filmpjes om hem uit zijn “IK MOET WILD SPELEN” modus te krijgen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 01:31

MarlindeRooz schreef:
[***] schreef:

Uiteindelijk hielpen YouTube filmpjes om hem uit zijn “IK MOET WILD SPELEN” modus te krijgen. :D

Hahaha dat zal ik ook eens proberen. We hebben hier na de prikkels van kerst terrorpup :+

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 01:44

Vriendje is net heel beroerd geworden %) Hartstikke sneu voor hem maar ik kan best wel andere dingen verzinnen dan wc potten poetsen en wasjes draaien op dit tijdstip.. :O

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 07:45

Dat Maan zo ontzettend vals zong gisteravond met The Streamers :=

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 09:25

Amy, gefeliciteerd met je verjaardag!
En wat sneu voor je oma, hopelijk heeft ze wel lekker kunnen slapen.

Oh Froukje, daar zit je niet op te wachten op dat tijdstip idd. Eigen schuld misselijk?

Werk op maandagochtend, ik wil ff niet deze week. Bij mijn oude baan was ik altijd vrij, en nu ik dit jaar geswitched ben van werkgever, moet ik dus gewoon werken. Stom!
(maar wel een leuke baan haha)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 09:28

De dakdekker zei te komen tussen 730 en 800 uur.
Hij is er nog niet. Maar wel onderweg.
Althans dat was de reactie op mijn berichtje.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 09:29

MarliesV schreef:
Oh Froukje, daar zit je niet op te wachten op dat tijdstip idd. Eigen schuld misselijk?

Nee buikgriep misselijk.. En hij heeft mij mooi aangestoken want ik begin nu ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 09:30

Sinds 2 weken komt er hier ‘s nachts tussen 22.00 en 00.00 met regelmaat een tractor voorbij die langdurig op diverse plaatsen in de straat gaat toeteren. Waaronder voor ons huis. Waarom? Wat is het nut hiervan…

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 09:44

sinds 5 uur al wakker, steeds dromen die me wakker maken sinds donderdag . Om 8 Dries weggebracht voor zijn castratie. Ben ergens toch wel bang dat het misgaat.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 09:44

Dat ik mij uit de naad werk voor alles en mijn vader doodleuk aan komt met waarom is dat nog niet af? Nou omdat ik niet kan toveren... De stal is in bijna 7 weken al klaar, tussen het werk door en ik kan niet meer.
Dat mijn pony bevangen is en ik hem niet goed vind verbeteren, morgen naar de dierenarts. Ik vraag mij zo erg af waarom ik zoveel pech heb met mijn paarden de afgelopen 5 jaar. Zelfs nu is de reden dat hij bevangen is geworden onduidelijk, ergernis dat het gebeurt is en een frustratie tegelijkertijd. Ik wil gewoon dat hij goed in zijn vel zit en als het dan meezit eindelijk gebruik maken van zijn nieuwe menwagen :D deze staat ondertussen alweer 2 maanden bij mij.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 10:35

Blijkbaar heb ik iedereen een voedselvergiftiging bezorgd na het kerstdiner gisteren.. Dacht eerst nog aan een buikgriep maar mijn schoonouders zijn ook ziek.

Zal nog eens koken voor mensen :')

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 10:37

oh nee Froukje, dat is echt rot! Weet je ook welk eten het heeft veroorzaakt?

Beterschap!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 10:43

Vermoed de hertenbiefstukjes.. Verder kan het alleen de champignonsoep of ijs zijn maar dat zijn van die standaard dingen die bijna niet kunnen gaan.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 12:20

Dat het hondje in het asiel waar ik een beetje verliefd op was al een nieuw baasje heeft.Super voor het hondje natuurlijk.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 12:23

Britta31 schreef:
Dat het hondje in het asiel waar ik een beetje verliefd op was al een nieuw baasje heeft.Super voor het hondje natuurlijk.

Kom vast nog wel meer op je pad. :(:)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 13:08

Froukje he bah. Hertenbiefstuk is heel onlogisch, geen garnalen, oesters of kip? Of gemene noro te pakken?

Britta :(:)

Hier ergernis aan iemand die een hond heeft die ze totaal niet baas kan. Arme dier is hoogenergiek en speels. Maar komt niet verder dan de straat door via achterpaadjes en terug. Dier bespringt inmiddels fietsers, autos, wandelaars. Sleept de mevrouw mee over straat. Ze valt, heeft kapotte handen enz. Heeft geen plezier aan de hond maar deze jonge lieverd een actievere baas gunnen doet ze ook niet. Gewoon sneu voor de hond maar ook sneu voor het baasje. Maar als breekbare oude dame moet je ook geen 45 kilo hoog energie hond aanschaffen. :n

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 13:13

Ik erger me aan Specsavers.
Fysiek in de winkel een afspraak gemaakt enkele weken terug voor een hoortoestel.
Ik ben bij de kno arts geweest maar dat is langer geleden dan een jaar, is dat erg?
Nee hoor is niet erg.
Sta ik vandaag daar, oh je moet eerst naar de KNO arts.
Ja wel verdomme, dat heb ik nog gevraagd, had mijn weinige energie van vandaag wel anders kunnen besteden en mijn benzine ook.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 13:17

Mijn knie |o stootte die gisteren natuurlijk nog een keer echt weer wat voor mij. Maar het doet zeer is wat stijf...

En dat als ik pech heb en iemand positief test ik dus waarschijnlijk ook corona heb. Ik dacht dat ik niet lekker was van de maandelijkse periode... nou ja maar even afwachten en anders naar de ggd. Mocht het wel zo zijn kom ik er wel lekker licht doorheen dus ergens denk ik van laat dit het maar zijn

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 14:09

Afbeelding
We wilden het plafond niet Stucen ;(. Nu maar hopen dat het opdroogt zonder te verkleuren