Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Mineur of afwachtend?
De grafiek die in dit artikel staat vind ik wel interessant: https://nos.nl/artikel/2389157-corona-g ... an-dit-nou
Sheran schreef:Hoewel ik het met je eens ben vind ik het artikel toch ongelukkig. Alle geïnterviewden zijn besmet binnen twee weken na de tweede prik.
Bloodymary schreef:bigone schreef:Ze wachten nu natuurlijk twee weken met die codes er op zetten na het debacle met Janssen.
Nee hoor, ik had maandagavond de 2e Pfizer en dezelfde avond was die al toegevoegd aan de app.
Needje schreef:Ik vind dat artikel ook stemmingmakerij.
Ze zijn geen van allen ziek ziek. Precies wat je wil aangezien het virus zelf niet weggaat.
Maar op deze manier prikkelen ze wel weer de doemdenkers.
sureido schreef:Iedereen mag zelf uitmaken hoe diegene er mee omgaat, alleen de situatie is niet zo negatief als soms voorgeschetst wordt hier.
sureido schreef:Iedereen mag zelf uitmaken hoe diegene er mee omgaat, alleen de situatie is niet zo negatief als soms voorgeschetst wordt hier.
AmyII schreef:sureido schreef:Iedereen mag zelf uitmaken hoe diegene er mee omgaat, alleen de situatie is niet zo negatief als soms voorgeschetst wordt hier.
Nee. Alleen ik woon in Amsterdam en waar ik het afgelopen halfjaar geen enkel hoestend/ niezend/ snotterend persoon tegen ben gekomen op straat of in openbare ruimtes werd het eergister slalommen door de hoestende en proestende mensen heen in het Vondelpark, en de volgende ochtend tijdens het ouderenuur werd er ook welig in de rondte geniest en gehoest in de supermarkt. Dat is dus een verandering die ik op korte termijn zie en wat maakt dat ik nog huiveriger ben voor (drukke) openbare gelegenheden, parken en groepen mensen.
Nogmaals: ik begrijp dat mensen naar buiten gaan/ willen en weer wat meer willen leven. Maar van thuisblijven bij klachten lijkt in Amsterdam helaas geen sprake te zijn.