https://www.vinted.com/items/6490649947 ... da55cd8372
Sommige verkopers zijn toch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mama3 schreef:Nog een vraagje; als je een artikel hebt verzonden maar het artikel niet is opgehaald (was bij verkeerd punt geleverd) en weer bij mij retour is gekomen moet ik dit artikel dan opnieuw te koop aanbieden of gaat hij retour naar de koper als ik hem niet ophaal?
Ik heb nu een nieuwe advertentie gemaakt, gereserveerd voor Meneer. Maar heb eigenlijk geen zin om morgen 5 km enkele reis te fietsen en dan een dag later opnieuw op de fiets te stappen wanneer Meneer hem weer koopt.
Michelle_96 schreef:Mama3 schreef:Nog een vraagje; als je een artikel hebt verzonden maar het artikel niet is opgehaald (was bij verkeerd punt geleverd) en weer bij mij retour is gekomen moet ik dit artikel dan opnieuw te koop aanbieden of gaat hij retour naar de koper als ik hem niet ophaal?
Ik heb nu een nieuwe advertentie gemaakt, gereserveerd voor Meneer. Maar heb eigenlijk geen zin om morgen 5 km enkele reis te fietsen en dan een dag later opnieuw op de fiets te stappen wanneer Meneer hem weer koopt.
Retour naar koper maar alles wordt dan wel geannuleerd. Koper heeft een gratis product en jij niks.
Dennis schreef:Ik heb een pony deken verkocht, maat 152 onderlengte, 100 rug lengte, Horseware maat 5'0", foto van het label in de advertentie.
Nu is er een probleem omdat de maat niet klopt, hij past niet op een paard. Nee, duh, hij komt van mijn compacte C pony af.
En nu wil ze hem terug sturen, maar heb daar eigenlijk helemaal geen zin in. Als je zelf niet op let is het je eigen schuld.
Mama3 schreef:Michelle_96 schreef:[quote="Mama3"
Nog een vraagje; als je een artikel hebt verzonden maar het artikel niet is opgehaald (was bij verkeerd punt geleverd) en weer bij mij retour is gekomen moet ik dit artikel dan opnieuw te koop aanbieden of gaat hij retour naar de koper als ik hem niet ophaal?
Retour naar koper maar alles wordt dan wel geannuleerd. Koper heeft een gratis product en jij niks.
Momo94 schreef:pff.. vinted go is er niet beter op geworden na de naamsverandering... al het zoveelste pakket dat ergens anders is afgeleverd dan mijn gekozen afleverpunt.. Nu moet ik 15 km verder op zijn.
Mama3 schreef:Momo94 schreef:pff.. vinted go is er niet beter op geworden na de naamsverandering... al het zoveelste pakket dat ergens anders is afgeleverd dan mijn gekozen afleverpunt.. Nu moet ik 15 km verder op zijn.
Xit is de reden dat mijn verkochte pakket niet is afgehaald en van de week opnieuw naar de koper gaat. Zo zonde..